gadverdamme!
Jeetje mn broer (eind 30) was van de week ziek geworden. Nu is ie zo ziek (alle klachten van corona) dat ie dus vandaag opgeroepen wordt om te testen. Ik heb hem (op afstand) ook nog gezien en mn vriend ook. Wij hebben verder geen klachten. Wel echt mega heftig, ik hoop toch echt dat ie een gewone griep heeft zeg
Ze slikt waarschijnlijk (hydroxy)chloroquine? Dat is 1 van de middelen waarvan we in een reageerbuisje hebben gezien dat het iets doet tegen coronavirus, dus dat we op hoop van zegen maar aan mensen met covid geven. Ik heb desondanks iemand die dit al jaren gebruikte mogen schouwen vorige week op de covid-afdeling, dus ze is inderdaad zeker niet onaantastbaar door haar medicatie.
Ik snap nooit zo goed hoe mensen dit echt geloven? Als zij met dat medicijn compleet immuun zou zijn zou iedereen dit toch krijgen (of in ieder geval ouderen en mensen met een zwakke gezondheid).
Nee want complot van de BiGPhaRma
Ik had 'm dit dus wél na geroepen. Echt sommige mensen 
De afgelopen weken haal ik elke vrijdag een bagel bij zo’n tentje bij mij in de stad om een beetje te supporten. Kom ik daar vandaag weer is die eigenaar een hele tirade aan het houden tegen een andere klant over hoe bizar de maatregelen zijn, dat het maar om zo weinig doden gaat, dat er elk jaar zo veel meer mensen dood gaan aan roken en dat de overheid daar ook geen maatregelen tegen treft etc. Dus hij verwachtte wel dat hij over 2 weken weer openging, want dit was onmogelijk vol te houden voor de economie. Ben omgedraaid, echt van mij krijgt ie geen geld meer.
Ugh ik had het laatst ook toen ik een bekende (75+) in de supermarkt tegenkwam. Ik vroeg om afstand, maar haar repliek was “als het mijn tijd is om te gaan dan is het zo”. Maar hallo je gaat niet ff snel vredig dood in je slaap, je belast alsnog de zorg ermee, moet ad beademing etc. Daaaar had ze even niet over nagedacht 
Nog een vraag: ik kreeg een mail van mn botox kliniek (jaja) dat ze vanaf 28 april weer open mogen
maar dat klopt toch niet? Zij vallen lijkt mij onder contactberoep en die maatregelen zijn toch tot 20 mei dicht? Ik zou sowieso niet gaan, maar ik wil het toch even checken. Het voelt heel verkeerd ofzo?
Een paar weken geleden wreef een terminale Corona positieve man met z’n blote hand over mijn wang, net naast m’n mondkapje, om me te bedanken.
Hij bedoelde het lief, maar echt waarom moet dat nou weer?
Ik ben niet ziek geworden trouwens
wow
Wow echt. Waarom botoxklinieken wel open en e fysio moet dicht blijven. Waar gaat het heen met de wereld
Ik krijg morgenochtend (hopelijk) de resultaten van mijn test. Ik ben wel steeds banger dat hij negatief is, mijn hoest wordt er niet beter op!
Maar die laatste hoefden toch helemaal Officiële niet dicht toch? Dat hebben ze zelf een beetje gedaan toch? Ze hebben nog wel behandelingen maar alleen noodzakelijk en alles wat niet anders kan (dacht ik)
Godver mijn moeders tempel (De Bijenkorf) gaat weer open. Ook net als ze een week vrij is.
Even lokken met iets glimmends. Haar oven is ook nog eens stuk dus haar andere hobby (5 miljoen cakes en koekjes bakken die ik moet opeten) valt ook nog eens weg.
Maar wat is noodzakelijk? Slecht slapen van de pijn en steunend op je aanrecht eten staan te maken, er tegen op zien om naar de wc te gaan, alles kost 1000x meer energie omdat je rug al maanden pijn doet en steeds erger wordt is erg vervelend (vind ik) maar is volgens mij niet medisch noodzakelijk. Maar ik zou het toch jammer vinden als ik aan zwaardere pijnstilling zou moeten omdat ik niet naar de fysio kan.
Waar ligt de grens?
Ik ben wel benieuwd naar de Bijenkorf in Corona tijd (niet dat ik er nu heen ga).
Hoe doen andere winkels het eigenlijk met kleding passen in de winkel. Mag dat nog gewoon?
Rotterdam zelfde verhaal
Waarom? :(. Ik heb nu weer even zo’n momentje dat ik daar verdrietig van word.
Kan iemand Mark Rutte even op de hoogte brengen?