Coronavirus #4

Weten we nou eindelijk waarom hij zo oranje is :stuck_out_tongue:

9 likes

Het kan ook met 5g te maken hebben. Ik kon vanochtend mijn sleutels ook niet vinden. Dat lag ook zeker aan 5g. :sweat_smile:

9 likes

Ik was gister eten bij een vriend en daar aan de overkant was gewoon een feestje bezig! Wtf?! Bleek dat later een van de buren waarschijnlijk de politie heeft gebeld en die heeft iedereen een boete gegeven. Als dikke ramptoeristen hebben we het raam even open gezet en overhoorden nog gesprekken van de aanwezigen (internationals) over het nederlands rechtssysteem en dat ze advocaten in de arm gingen nemen. Veel succes daarmee he :+1: :+1: :+1:

40 likes

Bol waarschuwt ons al.

57 likes

Waarom stopt niemand deze man? Waarom denkt hij dat hij ook dokter/viroloog/wetenschapper is. Arghhhh zoveel vragen. Ik hoop zo zo dat hij helemaal af wordt gemaakt door zn concurrenten in de campagne straks. Ik bedoel dat kan toch niet anders? Zoveel doden in de VS en ze hebben zoveel om hem op te pakken. Eerst zijn ontkenning, zn constante verandering van mening, domme uitspraken erover etc etc. En als deze man wel wordt herkozen… nou dan zijn ze daar Ć©cht heel heel dom.

Einde rant, volgende rant. Blijf met je gore tengels van mijn kind af, altijd al maar nu helemaal. Mijn man werkt momenteel 60u in de week (al wekenlangšŸ˜”) en ik moet K. (9,5 maand) dus meenemen met boodschappen. Dan doe ik haar op mijn buik in de draagzak want wil niet dat ze in zo’n kar zit (en daar dan ook nog aan gaat lebberen). Ik stond dus bij de kassa (staan overigens gewoon afstandsstrepen op de grond) en ze zit steeds te lachen naar die man achter mij. Terwijl ik in mn portemonnee mn pinpas aan het zoeken ben zie ik de caissiĆØre verschrikt opkijken, staat die gore vent achter mij zowat in mn nek te hijgen en haar in haar wangen te knijpen? Echt flikker een eind op! Sowieso mensen die baby’s in de wangen knijpen, rot op blijf van mijn kind af als je een onbekende bent. Dat meisje achter de kassa werd meteen heel boos op die man en riep dat hij even heel gauw een eind op moest flikkeren. Daarna heb ik hem ook nog even verteld dat hij met z’n poten van mijn kind af moest blijven en of hij soms zo dom was dat hij niet snapte wat anderhalve meter afstand betekend. (zit zelf deze week mentaal ff wat minder en geloof dat al die spanning er even mee uit kwam). K. schrok denk ik meer van mijn felle reactie dan van die vent maar echt rot op rot op rot op. Daar ga je dan met je goede gedrag, zoveel mogelijk thuis blijven, 1x per week de boodschappen doen, zoveel mogelijk online bestellen etc etc. Heb mn eigen ouders de afgelopen 2 maanden alleen 1x op afstand gezien, mijn vriendinnen niet en dan zal zo’n vent even alles voor je verpesten😔

@Max hahahahahahaha serieus? Hahahahahahaha. Ik hoop dat dat ze nog meer geld gaat kosten :joy:

12 likes

@Suikerklontje Helemaal terecht wat mij beteft hoor wat een klootzak!! Heeeeelemaal gek geworden die man?!
Hoe reageerde hij? Ik hoop dat hij nu thuis is en ervan moet huilen.

Hij ging weer netjes naar achter, mompelde wat, haalde zijn schouders op en is met gebogen hoofd met zijn drie boodschapjes naar een andere kassa gesjokt :woman_shrugging:t2:

(Als ik zeg dat die drie boodschapjes blikjes huismerk bier waren en zijn half lange haar in slierten zat zo vet heb je nu vast een bepaald bevooroordeeld beeld bij hem)

6 likes

:face_vomiting: gadverdamme!

1 like

Jeetje mn broer (eind 30) was van de week ziek geworden. Nu is ie zo ziek (alle klachten van corona) dat ie dus vandaag opgeroepen wordt om te testen. Ik heb hem (op afstand) ook nog gezien en mn vriend ook. Wij hebben verder geen klachten. Wel echt mega heftig, ik hoop toch echt dat ie een gewone griep heeft zeg

Ze slikt waarschijnlijk (hydroxy)chloroquine? Dat is 1 van de middelen waarvan we in een reageerbuisje hebben gezien dat het iets doet tegen coronavirus, dus dat we op hoop van zegen maar aan mensen met covid geven. Ik heb desondanks iemand die dit al jaren gebruikte mogen schouwen vorige week op de covid-afdeling, dus ze is inderdaad zeker niet onaantastbaar door haar medicatie.

Ik snap nooit zo goed hoe mensen dit echt geloven? Als zij met dat medicijn compleet immuun zou zijn zou iedereen dit toch krijgen (of in ieder geval ouderen en mensen met een zwakke gezondheid).

6 likes

Nee want complot van de BiGPhaRma

Ik had 'm dit dus wƩl na geroepen. Echt sommige mensen :woman_facepalming:

7 likes

De afgelopen weken haal ik elke vrijdag een bagel bij zo’n tentje bij mij in de stad om een beetje te supporten. Kom ik daar vandaag weer is die eigenaar een hele tirade aan het houden tegen een andere klant over hoe bizar de maatregelen zijn, dat het maar om zo weinig doden gaat, dat er elk jaar zo veel meer mensen dood gaan aan roken en dat de overheid daar ook geen maatregelen tegen treft etc. Dus hij verwachtte wel dat hij over 2 weken weer openging, want dit was onmogelijk vol te houden voor de economie. Ben omgedraaid, echt van mij krijgt ie geen geld meer.

33 likes

Ugh ik had het laatst ook toen ik een bekende (75+) in de supermarkt tegenkwam. Ik vroeg om afstand, maar haar repliek was ā€œals het mijn tijd is om te gaan dan is het zoā€. Maar hallo je gaat niet ff snel vredig dood in je slaap, je belast alsnog de zorg ermee, moet ad beademing etc. Daaaar had ze even niet over nagedacht :woozy_face:

Nog een vraag: ik kreeg een mail van mn botox kliniek (jaja) dat ze vanaf 28 april weer open mogen :face_with_raised_eyebrow: maar dat klopt toch niet? Zij vallen lijkt mij onder contactberoep en die maatregelen zijn toch tot 20 mei dicht? Ik zou sowieso niet gaan, maar ik wil het toch even checken. Het voelt heel verkeerd ofzo?

Een paar weken geleden wreef een terminale Corona positieve man met z’n blote hand over mijn wang, net naast m’n mondkapje, om me te bedanken.
Hij bedoelde het lief, maar echt waarom moet dat nou weer?:thinking:
Ik ben niet ziek geworden trouwens

1 like

wow

6 likes

Wow echt. Waarom botoxklinieken wel open en e fysio moet dicht blijven. Waar gaat het heen met de wereld

4 likes

Ik krijg morgenochtend (hopelijk) de resultaten van mijn test. Ik ben wel steeds banger dat hij negatief is, mijn hoest wordt er niet beter op!

Maar die laatste hoefden toch helemaal Officiƫle niet dicht toch? Dat hebben ze zelf een beetje gedaan toch? Ze hebben nog wel behandelingen maar alleen noodzakelijk en alles wat niet anders kan (dacht ik)

1 like