Coronavirus

Boksen wij misschien samen?!? :open_mouth:

1 like

Neeee, dat is ruk zeg! Dan ben ik bang dat wij ook gaan volgen. We mochten al geen fysieke groet meer doen voor en na de training vanwege corona. Thuis trainen kan ook wel idd, goeie! Al is dat altijd minder leuk natuurlijk, maar kan even niet anders. Boksen is lekker he, fysiek en mentaal

1 like

Ja, de KNGU heeft dit advies ook gegeven voor alle turners enzo…

1 like

Hahahaha fokkk ik zat me echt net precies hetzelfde af te vragen! Ik pb je

1 like

Laat ons even weten hoe dit afloopt pls want anders is de cliffhanger wel erg groot

28 likes

Haha: wel zelfde stad, niet zelfde club. Helaas!

2 likes

Basic fit blijft open maar sluiten de helft van de cardio af. Als in om en om apparaten uit zetten zodat er voldoende ruimte tussen de sporters zit. Als je hoest wordt je verzocht naar huis te gaan.

2 likes

Je zou zelf nog een FF thuisboxchallenge kunnen opzetten om elkaar motiverend thuis er iets aan te doen. :upside_down_face: Fighting against corona

5 likes

Ja ik ben voor! @Bertie wil vast ook meedoen. Osu!

2 likes

Ja vraag ik me ook af. Wij hadden aanstaande dinsdag een orientatiedag staan en die ging tot nu toe nog door want het was voor het onderwijs, maar nu is 'ie ook gecancelled… De laatste is op 2 april. Ik weet wel dat ze dit soort dingen heel makkelijk kunnen verschuiven but still

1 like

Jeetje ik heb honderden berichten moeten bijlezen (wat niet is gelukt overigens)

Jeetje jongens hoe zoiets de hele samenleving onderuit haalt he… pfff alle lijntjes zijn met elkaar verbonden zie je dan maar weer.

7 likes

Ik vind dit echt een goed bericht, niet vragen maar gewoon mededelen. Echt jammer dat we hier zo’n moet.altijd.werken-cultuur hebben dat veel mensen niet tegen hun werkgever in durven te gaan. Wat ik overigens helemaal snap hoor, zou ik zelf ook niet snel doen. Jammer dat zoveel werkgevers hun verantwoordelijkheid niet lijken te nemen

5 likes

Ik had vandaag vrij en mijn werktelefoon niet bij me en had geen idee wat voor maatregelen er bij mij op kantoor zouden worden genomen (verwachting was wel volgen advies RIVM), dus vanavond maar even ingelogd: heb echt meer dan 10 nieuwe vergaderverzoeken (op kantoor) gekregen voor de komende twee weken en tegelijkertijd een mail en bericht op intranet dat we zoveel mogelijk moeten thuiswerken als dat mogelijk is :rofl:

Overwoog nog even om morgen wel naar kantoor te gaan voor een halve dag omdat er toch bijna niemand is op vrijdag (echt handjevol mensen op mijn afdeling), maar dat is natuurlijk belachelijk als ik gewoon thuis kan werken. Heb alleen mijn notitieboekje niet thuis… dus één afspraak voor morgen geannuleerd en de andere is een telefonisch overleg geworden.

Zal morgen wel even telefonisch/mailcontact met andere projectleden zoeken (meerderheid werkt niet op vrijdag) over of er iets is afgesproken voor de komende twee weken, omdat we best veel bijeenkomsten/overleggen/workshops hebben.

Ik ben daar ook heel bang voor… ik heb een hele vaste structuur nodig in mijn leven en die kan ik door de sportschool goed aanbrengen. Als dat weg valt voor mij ben ik echt heel bang dat ik terug val in mijn psychische klachten en bijbehorende patronen.

5 likes

Haha ja ik ook niet, terwijl het in principe best logisch is. Ben uit nieuwsgierigheid even gaan kijken maar versta er dus nauwelijks iets van :sweat_smile:

Waar kijken jullie het?

Dat vind ik oprecht heel rot voor je, want ik weet zelf hoeveel structuur voor mijn gemoedstoestand doet, dus kan me voorstellen dat het voor jou ook een enorme schakel en klap is als zoiets wegvalt. Hoop enorm dat je niet in het diepe valt en hier steun kan vinden mocht je het nodig hebben :heart:

2 likes

Misschien lukt het om een home workout ervan te maken? Of via bijv. de basic-fit app een les te volgen, en hetzelfde aantal uur bezig te zijn met bewegen als je normaal zou doen?

@Luzarl ook voor jou, misschien helpt het om je studierooster aan te houden en die uren daadwerkelijk bezig te zijn met de ingeroosterde vakken?

1 like

dankjewel!

Ik heb geen vakken :sob: we moeten een nieuwsblog bijhouden. Maar alle evenementen om over te bloggen zijn ook afgelast. Oh well, we zien het wel