Jezus ik spreek toch geen Frans man. Spreken alle Belgen dat wel? Kunnen de Vlamingen dit ook allemaal volgen?
Edit oh nevermind zie nu je vorige berichtje.
Jezus ik spreek toch geen Frans man. Spreken alle Belgen dat wel? Kunnen de Vlamingen dit ook allemaal volgen?
Edit oh nevermind zie nu je vorige berichtje.
Winkels met levensmiddelen blijven open, tijdens de week en het weekend. Andere winkels zoals kledingwinkels moeten sluiten tijdens het weekend. Ik probeer wat te vertalen 
Lessen worden geschorst. Kinderen van ouders die in de zorg werken of die geen andere opvang dan grootouders hebben worden opgevangen. Maar door wie is mij nog een raadsel…
Wtf alle lessen worden geschrapt. Alle restaurant en cafés gesloten. En enkel noodzakelijke winkels open in het weekend
Dat zei ze inderdaad! Alle recreatieve activiteiten, zowel georganiseerd (sportclubs) als privé moeten geannuleerd worden.
Ik werk in Panama bij een Amerikaans onderzoeksstation vanuit een Nederlandse universiteit… Ik krijg dus drie verschillende e-mails per dag met andere informatie. Heel moeilijk om nu te beslissen waar ik goed aan doe.
Ze vertaalt niet maar zegt het ene stuk in Frans en andere in nl
Jup. Er worden nog maar half lege of bijna lege flessen neer gezet om dit te voorkomen.
We hebben geen mega voorraden. Maar je had het thuis vast harder nodig dan wij…
Belgisch polderen
Fuck ik werk in een dienstverlenende firma aan werkgevers. Dus morgen wordt echt even lastig. De helft van mijn klanten moet sluiten en zal bellen naar mij voor meer info maar ik heb zelf geen info
Dat lijkt me best lastig, niet meer even naar buiten kunnen om een boodschap te doen 
België: het land dat beter functioneert zonder regering dan met 
Nou dan weet ik nog wel wat nieuws om over te blogge
Ik heb volgend weekend een familieweekend in centerparcs België, denk dat dit dan ook gecanceld wordt?
Ik heb niet alles gelezen maar wilde hier wel alvast even op reageren want ik ben het helemaal met je eens. Ik werk zelf in het onderwijs en ook al is het nu lastig onderwijs geven aangezien de helft er niet is, komt dat ook uiteindelijk wel weer goed Ik vind dat alle aandacht richting de zorg moet. En als wij de kinderen enigzins kunnen opvangen zodat ze zich daar niet ook nog druk om moeten maken is alleen maar mooi dan denk ik.
Nee, noodzakelijke winkels blijven zowel week als weekend open, niet-noodzakelijke niet meer in het weekend
Ik denk dat het aan de mbo-raad is om een besluit te nemen en dat ze (de verschillende onderwijsraden) allemaal iets anders kunnen doen omdat het niet vanuit de regering is opgelegd. Heb altijd het gevoel gehad dat vooral de Vereniging van Universiteiten wel wat meer hun eigen ding doet.
Bij mij schiet het vooral in het verkeerde keelgat dat er nu ineens wel lovend over de zorg en leraren gesproken kan worden. Eerst allemaal bezuinigen en maar zeiken en zeuren hoe slecht het geregeld is in het onderwijs en zorg. En nu is het: nee jullie mogen niet ziek zijn want jullie zijn hard nodig!!! Ja nu wel hè.
Schijnbaar moet er hier eerst de pleuris uitbreken voordat er waardering geuit kan worden voor de belangrijkste sectoren die dit land draaiende houden.
Mbo blijft open net als lager en voortgezet (in NL)
Hmm ik zeg het niet duidelijk deze winkels mogen open zijn tijdens de week en weekend maar bv kledijwinkels mogen enkel open zijn in de week