Oh inderdaad, ik weet niet of dit nou een herhaling is of een nieuw debat (want ik heb Rutte gemist?) maar ik zit weer te kijken!
ik woon in oostenrijk en hier zijn de maatregelen echt heel streng. alle skigebieden in drie provincies worden per zondag definitief gesloten, wat betekent dat het seizoen erop zit. zo bizar allemaal
Ja ik weet het ook niet zeker haha want ik was ook op een gegeven moment afgehaakt.
‘Uiteraard berekenen we geen boetegeld’ hehe
Mijn vriend volgt een avondopleiding en zijn lessen gaan dus gewoon door en ik ben er zoo pissig om.
Ja, op zich wel opmerkelijk want er is buiten zo’n brievenbus om je boeken in te leveren, dus dat hadden ze op zich best kunnen hanteren lijkt me? Maar wel netjes dat ze het zo doen. Je hoort me niet klagen. 
Maar dat kan denk ik niet als de bieb 3 weken dicht is, want die brievenbus wordt dan niet geleegd dus dan is ie tich binnen een dag vol als iedereen zn boeken daarin gooit
Ja maar dan moet ook iemand die brievenbus weer legen + er komt toch niemand die boeken ophalen want de bieb is dicht + denk dat ze willen dat mensen überhaupt buiten enigszins mijden en dus niet onnodig naar de bieb gaan met de metro oid
Oke ja er stond gesloten voor publiek, dus ik ben/was in de veronderstelling dat de medewerkers wel aan de slag zouden gaan @Kusjessoldaat
dit ziet eruit als een interne mail? wil je het in dat geval verwijderen?
Het is weg (was geen mail trouwens oid)
Ik ook. Ik word somber als ik niet kan sporten en had echt een ritme enzo en ik ben stiekem ook bang m’n zuurverdiende spieropbouw weer kwijt te raken. Ik ga proberen een alternatief te verzinnen maar groot gewicht gaat m niet worden natuurlijk .
Ik vind het wel logisch trouwens dat MBO behandeld wordt zoals middelbare scholen, daar lijkt het ook meer op dan op een universiteit toch? Qua leerplicht voor veel leerlingen, groepsgrootte met lesgeven en meer regionaal dan (inter)nationaal.
Al kunnen 16-jarigen en ouder wel thuis blijven zonder oppas lijkt me. Maar goed die zullen misschien wel niet allemaal braaf thuis blijven dan.
Nou ik moest er eigenlijk gewoon een beetje om lachen. Ook dat dit zinnetje gewoon nodig is omdat ze weten dat ze anders gezeik daarover gaan krijgen haha
Bleh! Ik werk op een staffunctie in een hele grote zorgorganisatie (2000 collega’s) met demente en superkwetsbare cliënten. Ik heb morgen rn zondag verjaardag van vriendinnen, maar het liefst doe ik echt effe geen sociale dingen. Zou het zó erg vinden als ik iemand besmet, maar wil ook niet te boek staan als aansteller of hysterisch. Vriend is ook nog eens ondernemer met een eigen winkel…
Ben behoorlijk benauwd en niet lekker, maar vind 't supernaar dat ik niet weet of 't wel of niet zo is. Lastig, dat je niet weet wat je wel en niet kan doen.
Maar echt nog wel wat gevallen die niet bekend zijn! Er is een kaartje met ‘alle’ gevallen op maar ik heb nog weet van mensen die besmet zijn en die niet op het kaartje staan. Nog een andere leerlinge van mijn school heeft alle symptomen maar de testen zijn bijna op… dus ze kunnen niet meer iedereen testen blijkbaar
Haha omg ik schaam me kapot 

Pffff ik vind het ook niet fijn om te werken op dit moment. Ik werk in een winkel en ben dus de hele tijd in contact met mensen. Nu doe ik steeds het pin apparaat schoonmaken, en draag ik handschoenen plus dat ik afstand hou en mijn handen ontzettend vaak was, maar toch voelt het echt als spelen met vuur, al helemaal omdat mijn ouders zo kwetsbaar zijn. Maar nu is de zaak natuurlijk van ons en is het ontzettend moordend om dicht te gaan zonder enige compensatie of iets, pfff zo lastig dit. Wij zijn dit jaar ook officieel partners geworden binnen het bedrijf, en het is serieus nog nooit zon slecht jaar geweest voor onze industrie
Wat een timing haha
Fuck it, je hebt gelijk!