Ik ben helemaal voor strenge maatregelen om verdere verspreiding te voorkomen maar mijn familie heeft een horeca zaak en verplicht sluiten is financieel gezien voor het hele gezin nu wel een serieuze tegenvaller 
Gewoon lekker uitstellen. Vind dit geen aanstelleritus maar verantwoordelijk.
Dankjewel heel lief van je
Mijn vriend ging kijken of hij wat gewichten voor me kon regelen voor thuis. Zodat ik iig thuis wat kan doen @vitaminwater. Hopelijk is het voorlopig gewoon nog niet aan de orde ook dat dat soort openbare plekken moeten sluiten.
Ik vind het hele restaurant gebeuren wel ingewikkeld. Ik zou morgen uit eten in een vrij groot café ( met zeker de capaciteit van 100+ gasten maar wel verdeeld over meerdere verdiepingen. Voel mij goed, maar moet ik dan wel of niet gaan?
Heel oppervlakkig misschien, maar voor mij geeft dat ook ritme en structuur en een invulling van mijn weekenddagen bovendien. En thuis kan ik ook oefeningen doen, maar het wordt nooit zo effectief als in de sportschool. Ik heb nog geen bericht gelezen van mijn sportschool, denk dat ze wel open blijven? @Jinxy wel benieuwd waar jij woont dat het dicht is.
Mijne is wel al gesloten tot 31 maart. Baal er echt van.
Ik denk dat ik morgen toch maar McCain Country Potatoes moet gaan hamsteren. En pommes duchesse 
Ah dat is rot
thuis wat oefeningen doen is natuurlijk toch heel anders
Hier wel een rijtje opsommingen trouwens: https://indebuurt.nl/utrecht/gezondheid/nieuwe-maatregelen-tegen-coronavirus-dit-betekent-het-voor-utrecht~141837/
Ja precies. Weet dat het dom is maar het ging lekker met sporten en je kunt thuis idd niet doen wat je in de sportschool doet… ik heb een bodypump set thuis waarmee ik wel wat kan doen, maar dat is maar 20kg, terwijl ik wel voor sommige oefeningen 80-100 nodig heb. Ik overweeg een kortdurend abonnement bij basic fit af te sluiten omdat die nog wel open zijn maar ik weet natuurlijk niet of die ook nog dichtgaan.
Shittie. Ben benieuwd of er morgen een bericht komt bij die van mij.
Neuh dat is helemaal niet dom toch. Is ook lastig dat in zo’n korte tijd het hele leven zoals je het kent overhoop wordt gegooid. Ik vind het geen klein leed ofzo
Pohh wat gaat dit topic hard om bij te lezen steeds!
En ik vrees dat ik morgen ook op zoek moet naar wc-papier. Vanavond was het al op in de supermarkt waar ik was. Ik heb het gelukkig nog niet direct nodig maar ik heb nog maar een paar rollen dus nu met al die gekkies die aan het hamsteren zijn voel ik me wel gedwongen om een nieuw familiepak in te slaan.
Dit is wel heftiger dan in NL! Wow! Ik werk ook in een winkel en bij ons is er nog niks over gecommuniceerd. Nu is het niet super druk altijd maar toch. Ben benieuwd of straks het advies komt om winkels te gaan sluiten…
Gewoon bestellen! Ik heb hier het 48pak in augustus besteld en is echt best prima wc papier 
Mijn school kondigt aan de hele maand maart geen fysiek onderwijs aan te bieden, behalve morgen - dan gaan alle lessen nog door. Want waarom zou je 1 lijn trekken in je eigen besluit of met andere onderwijsinstellingen 
https://racingnews365.nl/gp-australië-update-autos-racen-over-circuit-f1-nog-onzeker
Man, wat een slechte communicatie bij de F1, bizar…
Ik zit dit circus live to volgen via Reddit en Twitter en echt helemaal niemand weet wtf er gebeurt.
Zoals ik eigenlijk wel al had gehoopt en verwacht kan ik mijn reis gelukkig verplaatsen. Nog onzeker wanneer precies, maar meer richting de zomer moet wel lukken. Heel erg fijn.
Heb je een reddit thread link? Snap nog steeds die hele website niet 
https://www.reddit.com/r/formula1/new/
Dit was wel serieus even spannend sinds 3 uur vanmiddag.