Coronavirus

Oke rare persoonlijke vraag, sorry dat ik die hier stel. Maar ik had een ‘deadline’ voor mezelf afgesproken om de huisarts te bellen voor een nieuwe verwijzing. Moet ik al heel lang maar zie er heel erg tegenop. Nu ben ik eindelijk zo ver dat ik wil bellen, maar het voelt zo stom om dat vandaag (of komende weken) te doen. Het is niet iets dringends maar heeft wel 100% invloed op m’n leven haha. Zou ik gewoon wachten tot na 31/3?

2 likes

Misschien tot na het weekend als je er echt rekening mee wilt houden maar aan de andere kant verdien je nu gewoon zorg en aandacht, dus waarom niet nu? Vast wel verfrissend voor hen ook om het weer eens ergens anders over te hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zou persoonlijk wel wachten, als het even kan wachten voor jou tenminste. Denk dat de mensen het daar erg druk hebben.

1 like

Als het iets is waar je daarna weer voor op de wachtlijst wordt geplaatst zou ik wel bellen :slight_smile:

3 likes

3 likes

Maak niet altijd een boodschappenlijst maar nu wel, want zo snel mogelijk door de supermarkt (ziekig en werkende vriend). Benieuwd wat ik hier aantref qua schappen, wilde nog lang slapen maar durf dat eigenlijk niet aan ivm hamstergekkies

Rot… hoop dat jullie gewoon terug kunnen vliegen.

1 like

Ja uitstekend idee!

1 like

Is er een mogelijkheid om je huisarts te mailen? Kan bij mij praktijk geloof ik wel, maar zal niet overal kunnen natuurlijk.

1 like

Ik moet dus naar de supermarkt voor wasmiddel en tandpasta… maar kijk er gewoon tegenop als ik zag hoe druk het gistermiddag voor de persconferentie al was.

Oh en naar de bakker voor brood, maar gelukkig hebben we daar een vaste bestelling staan en heb ik voor de komende twee weken nog niet afgezegd, wilde im vandaag doen maar denk dat ik dat niet doe en als die vakantie op magische wijze toch door gaat kan ik altijd nog bellen😝

2 likes

Ik ben voor! Tevens voor andere hulpvragen wellicht mocht dat nodig zijn?

Of een member only topic oid?

Haha, die heb ik gisteren ook gekeken!

Mijn vriend verkondigde gisteren deze onzin.
Toen ik om een wetenschappelijke bron vroeg kon die die niet geven want hij had het in een comment gelezen. Maar dacht ik soms dat dit het eerste virus ooit was en ze nog niet wisten hoe ze daarmee om moesten gaan ofzo.

Ik geniet er best wel van dat ik dus alsnog gelijk heb.

4 likes

De manager appte vandaag: VERPLICHT thuiswerken tm 31.3. Dat kan bij ons ook gewoon. Sommige afdelingen gaan er zoveel lakser mee om? Echt bizar terwijl mensen uit alle windstreken komen en het een mega organisatie is… Vind het wel sterk dat ze zeggen, verplicht. Maar ik word geeeek thuis hahaha :’).

3 likes

Bedankt voor jullie reacties @Dr.Watson @Kusjessoldaat @propje @Effy @Twijfelaar! Fijn als er wordt meegedacht. Ik denk dat ik 'm even parkeer voor volgende week en kijk of het dan beter voelt om te bellen. En anders maken die drie weken ook vast niet zoveel en uit en anders wel haha, er zijn mensen die nu veel dringendere zorg nodig hebben!

2 likes

Ik woon in Brabant dus ben benieuwd. Als K. straks wakker is gaan we een poging wagen en ook even Action voor nieuwe opbergbakken (dat thuis blijven zorgt er we voor dat onze zolder straks weer uitgemest en opgeruimd is)

Straks overleven al de extreem hoardende mensen dit op een of andere manier wel en wij niet. Dan hebben we echt een kutte samenleving over :nerd_face:

15 likes

Goudse Rijweg?

Heb net op Facebook een bericht geplaatst over het stoppen met hamsteren. Doe zoiets normaal nooit, maar het lijkt net zo’n deel bericht dus niemand weet dat ik het zelf geschreven heb haha

7 likes

Mag ik vrienden met jou worden en dit delen?