O ja handig goede tip, daar had je vast nog niet zelf aan gedacht 
Ik heb een mail gehad van de uni waar in staat dat er geen college wordt gegeven, dus ga er zelf vanuit dat dat ook om werkcolleges gaat! Heb nog niet van alle vakken zelf mails gehad hoe ze het gaan aanpakken, jij al wel?
Hou je taai en zorg goed voor jezelf, je druk maken gaat niet bevorderlijk zijn voor hoe je je voelt. 
Bij ons was al het wc papier op, pasta, tomatensaus, zeep, noodels en de halve diepvries afdeling! 
Wc papier was op in de supermarkt in het dorp. Behalve de wcpapier van Page. Zelf in geval van nood wilt niemand die 
Ik snap dit niet zo goed. Dan koop je er dan toch verse groenten etc bij om er een normaal pasta gerecht van te maken.
Zelfde als die reacties van ‘wat moet je na het virus met die droge rijst’. Is toch de basis van veel gerechten? Ik snap dat hamsteren totaal niet bevorderlijk is en ook moet stoppen, maar dit argument tegen snap ik niet.
Oh ik dacht meer aan het feit dat je vinger er zo doorscheurt 
Afhalen mag wel nog, lees ik. Oef 
.
Ik zou dan geen pasta meer kunnen zien
Was net bij de Kruitvat om paracetamol en ibuprofen te kopen, aangezien ik dat nu veel gebruik tegen de pijn van mijn kaakontsteking - alles uitverkocht. Gelukkig nog wel wat kunnen scoren bij de apotheek. Was eerst heel relaxed onder het virus, maar begin me door de verscherpte maatregelen toch wel langzaam wat zorgen te maken. Zou vandaag met een kennisje wat gaan drinken, maar we zijn allebei niet helemaal fit en hebben het dus toch maar uitgesteld totdat we beide weer beter zijn en de coronarisico’s over zijn.
Begin met al die verscherpte maatregelen ook wel na te denken over andere zaken. Vriend is op dit moment op vakantie dus hoop dat hij nog wel veilig terug kan naar Nederland met al deze verscherpte maatregelen. Ga dit weekend verhuizen van mijn ouders naar een studio, maar als Nederland echt in lockdown gaat blijf ik denk ik liever bij mijn ouders zitten dan zelf in een studio met 0 mensen om me heen en 0 voorraad. En begin 1 april met een nieuwe baan, maar op deze manier vraag ik me af of dat wel doorgaat. Ga een functie doen waarvoor ik in principe wel thuis kan werken (krijg een laptop van het bedrijf), maar dan moet ik natuurlijk wel eerst ingewerkt worden op de functie…
Oh noo nu is dit te TMI geworden 
Maar de richtlijn is werk zoveel mogelijk thuis, ook als je geen klachten hebt, dus dat laatste wat je zegt is gewoon niet waar.
Volgens mij is dat wel een paar jaar goed
@Ruth @Ovenschaal @MadameMignon @Shaaar @Flamingo
Ik neig nu inderdaad heel erg naar annuleren. Hoe zonde ook van het geld wat we waarschijnlijk niet terug krijgen. Bedankt voor jullie reacties!
Ik kom er nu pas achter dat er op de Wilhelminakade ook eentje zit ipv alleen bij Vuurplaat😂 dus bedankt voor de tip haha
Sorry maar ik kan dit inmiddels gewoon niet meer aanzien
Niet persoonlijk of als aanval bedoeld!
Dankjewel! Ja morgen gaat er iemand voor me naar de supermarkt dus dat is fijn. Maar ik heb altijd heel veel zin in zoute chips als ik koorts heb en dat heb ik nu niet dus dat is stom. Maar absoluut geen wereldramp!
Ik werk in de schoonmaak in ziekenhuizen, dus het is van cruciaal belang dat wij zo lang mogelijk door kunnen gaan. We worden ook beschouwd als zorgpersoneel.
Maar mijn leidinggevende (die op kantoor in Amsterdam werkt en nu dus thuis werkt) is echt zo’n man die alles veel te luchtig neemt.
Mijn 2 objectleiders en ik werken in een klein kantoortje in de kelder van het ziekenhuis met z’n drieën op elkaars lip en we mogen gewoon niet ziek worden nu. Dus ik heb nu voorgesteld een rooster van aanwezigheid te maken en de rest thuis te werken, zodat we niet met z’n drieën tegelijk daar zitten en alledrie 4 uur ipv 8 uur aanwezig zijn.
Heb het net naar hem doorgestuurd en hij kan echt maar beter akkoord gaan…
Nou ja, als ie niet akkoord gaat doen we het alsnog zo denk ik eigenlijk.
Oke goed dat je me corrigeert want ik kan het natuurlijk fout hebben. Ik vond in ieder geval dat @ezw er niet luchtig (of “nuchter”) over deed maar zorgvuldig redeneerde. Volgens het stappenplan werk je thuis als dat kan inderdaad. Maar het is dus niet verplicht, vandaar mijn reactie op @ezw zoals deze was.
Cc @monkeyslut
Nee uvt! Maar hier is het inderdaad ook snel gegaan, van een paar lessen die uitvallen naar alles gecanceld
Mijn moeder heeft vandaag een vrije dag, omdat ze een weekendje naar Antwerpen zou gaan, maar dat gaat niet door.
Ze heeft werk gebeld en ze hebben haar gevraagd om te komen want het is te druk.