Coronavirus

Ik ga vanavond en morgenavond ook gewoon nog uiteten!

3 likes

Wellicht dat mensen er nog eens baat bij hebben.

5 likes

Ik vind het ook lastig, maar ik ga denk ik toch een drankje buitenshuis doen. Ik heb geen klachten en degene met wie ik ga ook niet. Feestje erna is afgelast, maar dat had ik anders ook niet gedaan.

1 like

Ik zou morgen uit gaan, kroeg waar ik heen ga is wel open maar denk dat we toch maar thuis blijven.

Je mag hier zeker geen filmpjes plaatsen van de rij in de Jumbo hè?:rofl: Jezus wat een gekte. Echt niet normaal.

2 likes

Oh yes eindelijk een mede-Pagehater gevonden!

2 likes

Ik hoef niet meer te werken vanavond. Ze proberen zoveel mogelijk af te schalen (horeca) en er zijn collega’s die liever willen werken dan ik. Opzich prima
We zijn wel gewoon nog open maar met max 100 mensen (inclusief personeel) en ruimte tussen de gasten
En tussendoor steeds alles desinfecteren natuurlijk

2 likes

DE SUPERMARKTEN het is niet te doen. Ik stond ongeveer 25 min in de rij met een pak sojamelk. Toen heb ik uit pure wanhoop een pak toiletpapier meegepakt want het voelde bijna dom dat ik niet hamsterde.

52 likes

Ik ga morgen ook niet uit, wel met een paar vriendinnen ergens heen. Maar dat was al afgesproken en we zijn daar met maar een paar mensen binnen. Verder gewoon het advies volgen en als je het wel kan missen sowieso thuis blijven. Maar dat is voor mij als introvert misschien makkelijk gezegd. Had ook echt geen zin om uit te gaan dit keer dus komt mooi uit haha

Iets anders, hoe vaak niezen jullie normaal gesproken? Ik best vaak, vandaag al 5 keer bijvoorbeeld. Maar dat heb ik altijd, ook als ik niet verkouden ben. Heb regelmatig dagen waarop ik gewoon vaak moet niezen, geen idee waarom en heb verder dan ook nergens last van. Maar gisteren in een winkel dus ook en mensen zijn er nu toch niet zo blij mee merk ik

1 like

Hoppatee, eindelijk heeft mijn school ook gezegd tot 31 maart geen onderwijs meer te geven. Vandaag verdere invulling over online lessen etc, ben echt zo benieuwd hoe ze dit gaan doen… En nog meer benieuwd hoe ik mijn vakken deze periode ga halen op deze manier.

2 likes

Ik nies gemiddeld 3x per dag. Maar heb ook allerlei allergieën dus denk altijd dat het daar van komt en/of gewoon irritatie. In vergelijking met anderen om mij heen heb ik ook best vaak een volle neus, maar niet echt verkoudheid.

Mijn god. Ik ga vanavond wel. En dan hopen dat er nog iets van voedsel is :joy::joy:

Ik heb nu al best weer veel last van m’n hooikoorts en moet dus soms echt vaak niezen. Deed t gewoon netjes in m’n elleboog maar je zag echt wel mensen kijken :roll_eyes:

3 likes

Ik moet hardop lachen om je pak wc papier :joy:

2 likes

We hebben in de kapsalon toch maar 2 pakken wc papier ingeslagen… Klanten kunnen slecht hunzelf onder het fonteintje afspoelen als hier het wc papier uitverkocht is.

2 likes

Ik heb trouwens echt geen fuck te doen totdat dit voorbij is. Ik ga wel wat schilderen en het huis opruimen en lezen. Alleen wil ik ook wel graag wat nuttigs doen. Nu ga ik zelf niet naar buiten de komende dagen behalve voor boodschappen dan. Om toch wat te kunnen doen voor anderen wil ik graag mijn hulp aanbieden. Zo zijn er hier nog mensen die met hun scriptie bezig zijn en die nu niet meer naar de universiteit toe kunnen.

Mijn aanbod is als volgt; iedereen die hulp nodig heeft met z’n scriptie, literatuuronderzoek of boeken nodig heeft of iets in die richting. Stuur mij even een pm dan kijk ik wat ik kan betekenen.

52 likes

Woeps sorry, ik heb t aangepast :grin:

1 like

Ik heb gisteren gerookt in mijn slaapkamer en merkte het vanochtend direct al. Hoef gelukkig niet te hoesten maar hoop niet dat dit doorzet.

Mijn moeder is positief getest. Ik maak me zo’n zorgen omdat ze al wat kwetsbaar was.
Ik kan ook niet op bezoek, 1 vaste bezoeker (beveiliging bij ZKH om dit te handhaven) en ik ben niet helemaal fit.
Ik moest het even kwijt, ben er echt door van slag.

92 likes

:heart:

1 like