Okee ik werk in een winkel met o.a kant en klare maaltijden om mee te nemen, het is echt niet normaal wat mensen kopen. Ik zit nu even snel een broodje weg te werken maar het is niet aan te slepen/bij te maken. En iedereen zegt iets in de trant van ‘Nee ik ben niet aan het hamsteren hoor maar ik euh heb gewoon wel wat nodig’
Joe is goed.
Shit zeg! Sterkte. En beterschap voor je moeder. Ze ligt gelukkig op een plek waar ze haar nu heel goed in de gaten houden.
Sterkte!
Haha, ja, volgens mij denken de meeste mensen niet dat ze hamsteren, maar gebruiken ze dit moment om “iets” meer te kopen dan normaal. Alleen, als iedereen dat doet en anderen krijgen het gevoel dat ze iets mislopen, versterkt het elkaar alleen maar. Die lege rekken geven ook het idee dat er een tekort is, ook al is dat niet het geval.
Nouja al onze maatregelen zijn niet ‘verplicht’ in die zin dat we geen boete krijgen of aangeklaagd worden voor moord als we ons huis uitkomen zoals in Italie, maar dan is het alsnog wel de bedoeling dat iedereen verantwoordelijkheid neemt en zich aan die richtlijnen houdt, anders werken ze niet. Juist om te voorkomen dat we Italië achterna gaan en het wel afgedwongen moet worden en alle gevolgen van dien.
Zometeen komt een collega langs om een extra scherm te brengen.Kantoor is vandaag nog open om laatste checks te doen en eventueel apparatuur te halen. We gaan het zien maar vind thuiswerken nu al zo saai.
Wel echt heel chill dat die collega dat gewoon in de groep gooide Hij rijdt nu dus een rondje door de stad met allemaal schermen en levert ze bij iedereen thuis af.
Faith in humanity restored 
Heel veel sterkte!
Mooi moment om het zelf te gaan bakken! 
Ja ik vraag me weleens af of ik niet één of andere allergie heb, maar neem aan dat ik dan wel meer klachten zou hebben
@anon43983847 toevallig vroeg iemand dit net nog in wjekw, maar volgens mij ging iemand al helpen. Wel heel lief aangeboden, misschien kan je dit in het studietopic zetten! Dit topic gaat zo snel en ik denk niet dat iedereen alles bijhoudt.
Ik raad het niet aan. M’n vriend heeft een half uur(!) in de rij gestaan. Voor een pak Alpro.
Onderwijs, lieve mensen, het is onbetaalbaar. Meteen worden dit soort dingen ontwikkeld en op facebookgedeeld: “KIJK LEUK VOOR JE KIDS”

Uiteraard
Ik woon boven het winkelcentrum. Sinds gister constant getoeter. De parkeerplaats sinds gister constant zo vol als normaal op zaterdagochtend. Ben benieuwd of er vanmiddag nog iets te koop is.
Wie 'm als eerste afheeft dan maar? 
Ik heb net een mail gekregen met dat niks doorgaat en alles online wordt aangeboden!
Zelfs de bakker is leeggerausd in ons dorp… wij hebben een bestelling staan dus die lag klar maar vanochtend om half 9 was al het andere al weg hoor ik net. Ze hebben een limiet van 3 broden per klant gehanteerd en mensen werden daar serieus boos om? WAT?!
Mijn coschappen worden per direct stopgezet 

Ik ben echt in shock over het aantal mensen dat alsnog gedwongen wordt naar werk te komen met klachten of mensen die niet mogen thuiswerken terwijl dit wel mogelijk is. Hoor echt bijna alleen maar dat soort verhalen om me heen.