Coronavirus

Dit lijkt me genoeg zeggen haha

5 likes

Ik word er echt zenuwachtig van, moet nog boodschappen doen. Ik hoop dat hier wat rustiger gaat en anders op een later moment.

Ohh nee wat erg! Sterkte! Ik hoop dat het meevalt :heart:

1 like

Sterkte!! Wat een naar bericht om te krijgen.

1 like

De Efteling is vanaf morgen ook dicht.

Ja bij ons ook. Ik zag zoveel mensen met alleen 1 kar met wc-papier en keukenpapier en de andere kar met etenswaren. Doe ff rustig. Je gaat niet opeens vaker naar de wc dan normaal en desnoods ga je even douchen…

7 likes

Gelukkig hebben we de muziek nog :no_mouth:

1 like

Wat heftig.
Heel veel sterkte toegewenst. :heart::bouquet:

1 like

Dacht dat het bij mijn AH wel mee zou vallen…

giphy (16)

13 likes

Ik moest wel gniffelen om dit filmpje:

van zo’n man die rond 0:48 zegt: ja bizar ik zie een vrouw voor 250 euro boodschappen doen. Pasta, pastasaus, houdbare melk. Ja er zat niks vrolijks bij van een koekje of een wijntje

27 likes

Ik was net bij ons in de supermarkt en iedereen was heeeeeeul nadrukkelijk aan het “niet hamsteren”. Oooohh wat een gekte nou daar doen wij niet aan mee hoor stapelt 8 blikken knakworsten in de kar.
Neeee wij ook niet hoor zeker niet ik laat me toch niet gek maken! trekt 9 meter brood dr kar in
Nouja ik heb ook 2 zakken koffiecups gehaald want wil niet opgesloten in m’n huis zitten zonder koffie :confounded: en als we thuis gaan werken gaat er hier flink wat koffie doorheen.
Meer dan wc papier in elk geval.
Dus ik kom hier eigenlijk biechten: ik ben een hamster.
Heb ook een zak appels meegenomen en een pak chocomelk “voor het geval dat”.
Gezwicht voor de massahysterie dus

Edit: en de houdbare melk van huismerk was bij ons op. Verder eigenlijk niets maar ben ook niet in alle schappen geweest

33 likes

Zag gisteravond al mensen met hele karren. Why?! Denk even lekker aan je zelf ja en niet aan mensen die moeten werken, mensen die leven van heel weinig geld of weekgeld, ouderen. Echt… schandalig! Las ook ergens: Lekker klagen over asielzoekers terwijl jij 10 pakken pasta koopt en vecht voor wc papier. Beter houd je je zeurende muil dan voortaan ook over het gedrag van asielzoekers. Vluchten, vechten etc.
En ja, kan het daar mee eens zijn.

10 likes

De vakkenvullers zullen wel blij zijn dat ze eens niet FIFO hoeven in te pakken.

54 likes

Gvrdmm

3 likes

Je zou maar vergeten een blik opener in huis te halen :joy: Zit je dan in quarantaine met een toren van die Herman den blijker bonen in blik.

23 likes

Zak!!!
Ja ben verslaafd aan die dingen :shushing_face:

1 like

Ik ook, terwijl ik gisteren al wat extra’s had meegenomen. Ik krijg gewoon de neiging om weer naar de supermarkt te willen door deze berichten en alle lege vakken. Al was in de supermarkt waar ik vandaag was voor het brood nog goed bevoorraad.

Ben sowieso al een hoarder en gevoelig voor aanbiedingen (wij kopen altijd 4 pakken wc papier in een keer) maar nu ben ik echt extreem aan het worden.

1 like

HAHAHA voor je edit dacht ik even dat je Herman den Blijker een zak noemde :joy:

5 likes

Ook vrolijk nieuws; ipv mijn vriend voor 1,5 maand niet te zien zitten we nu samen in ons mini appartement te studeren en voelt het een heel klein beetje als vakantie haha.

32 likes

Precies, zo voel ik me nu ook. Helpt echt niet met de massa hysteria die mensen allemaal