Coronavirus

Niet de gecondenseerde melk van de Jumbo :sob: Geen idee of je het daarmee gaat overleven, maar toch…

1 like

Omdat ik mijn boodschappen altijd te voet doe, ga ik kattenbakvulling apart halen met de auto.

Ik ga me zo bekeken voelen met mijn 6 dozen kattenbakvulling :neutral_face:

3 likes

Sorry er ging iets mis met mijn vorige bericht. Maar deze foto…

26 likes

Ik doe vrijwilligerswerk in een poppodium en ben zo benieuwd hoe dit financieel op ons gaat drukken

Ja… ik kreeg gisteravond echt serieus een hele grote brok in mijn keel toen ik een lieve oude mevrouw langzaam achter haar loopkarretje een blik tomatenpasta zag pakken. Echt, ik kón niet meer… mijn hart brak zo.

5 likes

Ik moet zeggen dat ik ook wel zo door de supermarkt liep hoor: “Ik HeB dIt WeEkEnD zEs KiDs In HuIs DuS dAaRoM hEb Ik TwEe ZaKkEn SpErZiEbOnEn (en 12 flessen wijn)”
Voelde me echt bezwaard haha.

9 likes

Onze jumbo is ook half leeg geroofd. We werden echt zo raar aangekeken terwijl we gewoon boodschappen moesten halen voor het weekend, voor 6 personen. Beetje gênant want we waren niet aan het hoarden haha

Bizar wel want mensen liepen met karren vol soep en crackers. Verse groenten lag er allemaal nog maar al het houdbare spul was gekaapt??

1 like

Wat shit! En dat je dan ook nog niet op bezoek kan. Sterkte!

1 like

Maar dit hoeft helemaal geen actuele foto te zijn he. Het is inderdaad een heel sneu zicht, maar laat je niet te gek maken door dit soort beelden

2 likes

Ik denk vooral dat het om de boodschap gaat!

9 likes

Ik zou maandag met een nieuwe baan starten, maar ben net gebeld dat het niet door gaat voorlopig. Het is onbetaald en ze weten nog niet wanneer we wel mogen starten.

1 like

Maar dat maakt toch niet uit? Mijn supermarkt was ook zo leeg. Gaat om de boodschap denk ik want er hebben wel degelijk oudjes voor lege schappen gestaan vandaag.

3 likes

Het gaat mij om de boodschap en niet zozeer de foto op zich. Want dit namelijk nu wel (op sommige plekken) aan de hand. Oudere mensen die zelf niet kunnen of misschien op hulp wachten en maar op een bepaald moment boodschappen kunnen doen grijpen nu misschien mis op eerste levensbehoeften. Ik hoop dat het meevalt maar dit is toch wel iets waar mensen rekening mee mogen houden als ze karren vol pasta, rijst en andere dingen halen.

Spuit 13

4 likes

Natuurlijk, maar ~de media~ maakt je helemaal gek met dit soort foto’s. Daarnaast denk ik dat wij, als in op dit forum, dit echt wel begrijpen en er ook rekening mee houden. Dat pik ik tenminste op uit dit topic. De boodschap is zeker goed!

1 like

Het duurde wel lang bij mij voordat dit kwartje viel

15 likes

Nou hier in de buurt zijn ze ook compleet doorgeslagen. Het wc papier bij de Jumbo was compleet op, net als de blikken soep, gezeefde tomaten(al denkbik dat dat eerder door aanvoer problemen vanuit Italië komt?), diepvriesgroente, veel kant en klaar maaltijden en nog wat dingen. En bij de Aldi was het mega druk. Heb het nog nooit zo druk daar gezien. Zelfs niet met kerst. En dan was er nog een miep die knetterhard liep te zeuren dat je echt niet hoeft te hamsteren en mensen gek zijn, maar ondertussen wel zelf 180 dingen in haar mandje aan het laden was :roll_eyes:

Oh en één iemand werd gewoon agressief omdat iemand het laatste pak saus pakte? Ik heb gewoon vol verbazing om me heen gekeken. Bizar hoe de mensheid reageert

5 likes

Ai, dat is slecht nieuws. Hopelijk kan je het opvangen financieel gezien. :blue_heart:

Wow!

Blijf dit bijzonder vinden dat er in mijn gemeente nog geen enkele besmetting zou zijn, terwijl we omsingeld zijn door gemeenten met besmettingen.

2 likes

Ja maar jij hebt geen manieren

1 like