Coronavirus

Ik word een beetje ongemakkelijk van die persconferentie nu “hoe lang hebben we nog voorraden??” jeetje mina hij zegt net dat iedereen gewoon normaal moet doen en dat er genoeg voorraad is en alsnog, alsof Rutte dan gaat zeggen “ja nog 3 dagen :upside_down_face::upside_down_face: succes ermee”
Ik kijk zelden persconferenties als ik eerlijk ben maar dit soort vragen van journalisten, word je toch moe van. Het zullen wel “de vragen van het volk” zijn maar pff wat een geduld

18 likes

Zo komt hij wel over haha. Probeert het nog netjes te zeggen maar je merkt echt de ergernis

5 likes

Hier was de supermarkt nog aardig vol, alleen wc papier was op. Ik heb maar een extra blik soep gekocht om erbij te horen ofzo :crazy_face:

4 likes

Ja was ik ook aardig toe in staat. Heb ook meerdere mensen een boze preek moeten geven die brood zonder de tang pakken

1 like

héle goede tip dit.

1 like

Lijk me ook wel irritant om 4x dezelfde vraag te beantwoorden in zo’n persconferentie

2 likes

brr ik zou uberhaubt de broodjes even laten liggen nu.

Nee natuurlijk niet, haha. We willen tegengaan dat iedereen sterft aan corona dus in plaats daarvan sluiten we ze op in hun huis en sluiten we de supermarkten zodat ze langzaam verhongeren en alsnog iedereen dood is :joy: O mijn god echt mensen, chill the fuck out

16 likes

Ik weet dat je angstig bent en ik hoop dat dit het niet erger maakt, maar ik heb van 2 familieleden die in de gezondheidszorg werken/studeren begrepen dat dit niet waar is. Als het virus zou ‘sterven’ bij 26 of 27 graden zou het ook niet in ons lichaam overleven en dat is dus wel zo.
Er is wel een kans dat een combinatie van omstandigheden (hogere temperatuur, hogere luchtvochtigheid oa) ervoor zorgt dat het virus minder snel verspreid, maar daar wordt nog onderzoek naar gedaan en is dus nog niets over bekend.

Ik ben niet pro VVD maar echt wel pro Mark. Heerlijk die subtiele ondertoon in zijn stem en woordkeuzes waar je stiekem duidelijk in hoort: doe even normaal achterlijke tokkies :smile:.

32 likes

Ik heb wel twee pakken van dit gehaald

Want als ik Corona zou hebben zouden mn ouders of wie me dan ook komt voeren me sowieso op een gezond dieet zetten en weigeren snacks voor me te kopen en dat is een echte nachtmerrie.

54 likes

Rutte doet het echt behoorlijk goed moet ik zeggen. Heel zelfverzekerd en logisch? meer dan normaal voor mij gevoel.

8 likes

Oh kak, niet aan gedacht. Piep ze nog wel ff op in de oven

nee dat klopt, maarja het onderwijs zou eerst ook doorgaan, 2 uur later werd alles gecanceld
eerst voor alleen de vrijdag, nu staat er al tot 31 maart.

eerst mocht je alleen niet naar grote events, nu is in belgie de horeca al dicht.

ik bedoel maar he… berichtgeving kan veranderen en dan is een beetje extra in huis niet zo gek.
of stel dat ik ziek wordt, en niet meer naar de winkel wil uit angst om anderen niet te besmetten.

niet om bang te maken of op te stoken, maar gewoon de reden dat ik 1 emmer yoghurt extra heb meegenomen. als ik m nu niet had gehaald had ik hem wel morgenochtend of zondag gehaald.

2 likes

Ik heb inhoudelijk echt een pesthekel aan Rutte maar vind wel dat hij zijn rol echt goed vervult. Helaas, bijna, want daardoor blijft hij steeds maar herkozen worden.

7 likes

't menselijk lichaam is rond de 37 graden en daar overleeft 't zo te zien prima in

Edit: 't virus gaat ook rap in Singapore en India en daar is het nu gewoon warm

of doe er honing op #antibacterieel

Ik zag ergens dat “het virus wilt je niet vermoorden, maar in je leven”. Betaalt het ook huur?

83 likes

Nee da’s geld in een bodemloze put. Meteen kopen joh

1 like