Ja precies dit dus haha. Ideologisch sta ik echt mijlenver van hem af, alleen nu ben ik best wel blij met hem.
Ja ik ook. Zoals gisteren tijdens de persconferentie dan zie je echt dat hij heel rustig en beheerst is. Totaal geen stress.
Ook in het debat, vind het echt knap hoe beleefd en kalm en toch heel duidelijk hij reageert op het gebries van Wilders.
Ik werk dus nog niet zo lang bij mijn werkgever, en heb alleen een vaste pc en ook geen thuistoegang tot shares of zo, en een paar van mijn collega’s gaan gewoon werken en shifts rouleren (zodat er veel afstand tussen de bureaus zit). Dus ik moet / ga ook maar gewoon werken.
Geen uurtje langer slapen, werken in badjas en tosti’s als lunch voor mij.
Nee, even serieus.
Ben normaal echt wel assertief en uitgesproken maar merk dat ik me nu toch laat leiden door verwachtingen van de mensen om me heen. En niet “moeilijk” wil doen.
De Beren is echt iets waarvan het bestaan me totaal was ontgaan tot het forum. Ik heb er nog steeds nooit één gespot irl.
Hoe dan? De Beren is mijn leven!
Ik vraag me ook af in hoeverre Corona te onderscheiden is van een flinke verkoudheid of griep als je het hebt. De afgelopen twee weken heb ik me echt slecht gevoeld, veel gehoest, geniest, keelpijn en hoofdpijn. Flinke verkoudheid zou ik zeggen, maar misschien had ik wel Corona???
Klinkt heel erg op mezelf betrokken maar ik denk dat er zo nog heel veel gevallen zijn en vraag me echt af of het kan dat men Corona heeft (gehad) zonder hier van op de hoogte te zijn.
Ik wil morgen ook even naar de bieb en nu denk ik wil ik die boeken wel aanraken en in huis hebben. Suf, maar toch ik twijfel wel.
Eet ze met vega braadworst
Dan leg je ze een dag in quarantaine.
Onder de stapel wc papier?
Boeken inpakken in wc papier dat doordrenkt is van de desinfecterende gel en er een paar paracetamol tussen steken en aftoppen met rijst
Wordt hij dan getest?
Zoals ik eerder vandaag meldde heeft mijn zwager sinds vanochtend verhoging, keelpijn en hoesten en hij heeft zojuist gehoord dat hij niet wordt getest, ondanks dat hij in een ziekenhuis werkt (patiënten daarentegen worden wel getest): voor hem thuisisolatie, terwijl zijn vrouw (ook keelpijn, geen verhoging) en kids (allemaal verkouden) gewoon de deur uit mogen. Zou het dus bijzonder vinden als jouw vriend twee weken in thuisisolatie moet als hij slechts eenmalig contact heeft gehad met een mogelijke corona voordat diegene symptomatisch was.
Ik gooi er voor de zekerheid ook nog 5 maskers op hoor. Safety first.
Ik woon boven een De Beren 
Meest tata restaurant van het land.
Groentetriangels van de beren zijn heerlijk. En de friet is ook lekker!!!
Waar is dat? Must. Go. Now.
Haha sorry! Wel waar. 
Ik veeg liever m’n reet met m’n kat
Zeg ik met nog 1 wc rol