Coronavirus

Eet ze met vega braadworst

Dan leg je ze een dag in quarantaine.

1 like

Onder de stapel wc papier?

Boeken inpakken in wc papier dat doordrenkt is van de desinfecterende gel en er een paar paracetamol tussen steken en aftoppen met rijst

2 likes

Wordt hij dan getest?

Zoals ik eerder vandaag meldde heeft mijn zwager sinds vanochtend verhoging, keelpijn en hoesten en hij heeft zojuist gehoord dat hij niet wordt getest, ondanks dat hij in een ziekenhuis werkt (patiënten daarentegen worden wel getest): voor hem thuisisolatie, terwijl zijn vrouw (ook keelpijn, geen verhoging) en kids (allemaal verkouden) gewoon de deur uit mogen. Zou het dus bijzonder vinden als jouw vriend twee weken in thuisisolatie moet als hij slechts eenmalig contact heeft gehad met een mogelijke corona voordat diegene symptomatisch was.

Ik gooi er voor de zekerheid ook nog 5 maskers op hoor. Safety first.

Ik woon boven een De Beren :joy:

1 like

Meest tata restaurant van het land.

9 likes

Groentetriangels van de beren zijn heerlijk. En de friet is ook lekker!!!

1 like

Krijg je dan Berenkorting? :open_mouth:

@Barney Niet lief! :rage:

1 like

Waar is dat? Must. Go. Now.

Haha sorry! Wel waar. :face_with_hand_over_mouth:

Ik veeg liever m’n reet met m’n kat

Zeg ik met nog 1 wc rol

Oke het klopt wel, maar er werk(t)en van die leuke jongens dus ik blijf vrijwillig daar eten😳

2 likes

Klopt het dat de bediening bij de beren met een berenmuts op moet lopen of is dat een roddel die ik ooit overgenomen heb? :sweat_smile:

1 like

Nee de scooters hadden van die helmen. En nee, daar kreeg je geen euro per uur meer van. Een van mijn broers’ vrienden bezorgde daar, maar hij verdiende niet meer

2 likes

Mijn moeder zit met een vermoedelijke longembolie voor onderzoeken in het ziekenhuis en ze zit gewoon met corona-patienten in de wachtkamer. Een aantal deed hun mondkapje niet eens op. Daar kregen ze wel voor op hun kop, maar hoezo zot iedereen bij elkaar in dezelfde ruimte?

Stelletje gekken. Stond ook iemand voor me in de rij met 15 pakken havermout en 10 liter houdbare melk.

Liep ook een zielig oud vrouwtje rond met haar rollator die haar boodschapjes wou doen. Ze keek helemaal verdwaasd en besuusd toen iemand letterlijk de laatste bloemkool voor haar neus griste. Heb haar maar even geholpen met de blikgroente, dus vanavond smikkelt ze van rode kool. Ik stond echt even mn tranen te onderdrukken.

50 likes

Hier ook! In de grote stad nog wel. Alles ( - toiletpapier) was er nog.

1 like

Lief dat je haar hielp. Mensen zijn idioot

1 like