Coronavirus

Oke het klopt wel, maar er werk(t)en van die leuke jongens dus ik blijf vrijwillig daar eten😳

2 likes

Klopt het dat de bediening bij de beren met een berenmuts op moet lopen of is dat een roddel die ik ooit overgenomen heb? :sweat_smile:

1 like

Nee de scooters hadden van die helmen. En nee, daar kreeg je geen euro per uur meer van. Een van mijn broers’ vrienden bezorgde daar, maar hij verdiende niet meer

2 likes

Mijn moeder zit met een vermoedelijke longembolie voor onderzoeken in het ziekenhuis en ze zit gewoon met corona-patienten in de wachtkamer. Een aantal deed hun mondkapje niet eens op. Daar kregen ze wel voor op hun kop, maar hoezo zot iedereen bij elkaar in dezelfde ruimte?

Stelletje gekken. Stond ook iemand voor me in de rij met 15 pakken havermout en 10 liter houdbare melk.

Liep ook een zielig oud vrouwtje rond met haar rollator die haar boodschapjes wou doen. Ze keek helemaal verdwaasd en besuusd toen iemand letterlijk de laatste bloemkool voor haar neus griste. Heb haar maar even geholpen met de blikgroente, dus vanavond smikkelt ze van rode kool. Ik stond echt even mn tranen te onderdrukken.

50 likes

Hier ook! In de grote stad nog wel. Alles ( - toiletpapier) was er nog.

1 like

Lief dat je haar hielp. Mensen zijn idioot

1 like

Jeetje, ik schiet hier echt vol van. Wat ontzettend sneu.

2 likes

Niet volgens de HA en ziekenhuis :woman_shrugging: Ik vond het ook heel bizar. Vrouw is nog naar de kapper geweest ook, ik zei dat ze beter binnen kon blijven.

Nou ik ging net boodschappen doen en ben dus zo goed als met lege handen weer thuis. Ga ook maar morgen ook maar om 0800 bij de winkel staan voor de normale boodschappen en denk wel dat ik wat extra’s meeneem. Zo irritant dat mensen zo overdreven met boodschappen doen.

Is er nog wel chips? #ikvraagditvoormezelf

3 likes

Gelukkig wel. Vandaag nog drie zakken gehamsterd.

2 likes

Idem.

1 like

Vriendlief kwam gelukkig met een zak thai sweet chilli thuis net dus ben gelukkig!

8 likes

Hamsteraaars zijn niet echt sojamelk types. Althans, niet in mijn supermarkt
Alle melk en yoghurt was op, behalve de soja varianten :sweat_smile:

28 likes

Wat is het?

chocopizza van de lidl

Ik erger me echt kapot aan de mensen op tv. “Ja ik heb me wel een beetje laten overhalen door iedereen om zoveel wc papier te kopen hihaho” nee henk je bent gewoon fking asociaal bezig

7 likes

Klinkt ook gewoon al niet lekker. Pizza moet hartig zijn.

Ja die vrouw aan het begin ook “Wat een onzin dat iedereen zoveel inslaat” had zelf 3 pakken wc papier.

10 likes