Omdat er genoeg mensen zijn die nu heel hard aan het werk zijn, zoals mijn man en ik die allebei in de zorg werken, nu superlange dagen maken en om 19u een keer bij de supermarkt aankomen en dan blijkt dat er geen brood, aardappel of groente meer te vinden is.
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hierrrr
Dat lied over Brabant van Guus Meeuwis (en dan “Brabant bedankt, Brabant bedankt”)
Koningslied! Ik push dit al een paar dagen:’) hou je veilig!
De W van stamppot eten! 3 vingers in de lucht
Jan Klaassen was trompetter
Hm nu bij Jinek zie je dat een ziekenhuis (weet even niet meer waar) mensen oproept zonder medische achtergrond om te helpen. Zullen vast niet taken op medisch gebied zijn maar toch
Ik heb daar nog helemaal niets van gelezen verder? Iemand anders wel?
En ik loop hier alleen in een te stille stad
Ik heb 50 rollen lint voor mijn gat
Ja heb dit wel gehoord van een insider, maar snap dat ze dat niet overal gaan roepen
(insider = iemand die werkzaam is in het ziekenhuis)
Ik moet bij dit stuk altijd denken aan die ene Koninginnedag op Museumplein dit nr kwam en wat doet een nog relatief jonge meneer voor me:

In plaats van
dus
“Heb je eten voor mij?
La la la la
Wc papiertje erbij?
La la la la
Ieder uur van de dag kuch ik maar wat
En alsnog heb ik vrij!!”
Traantje van ‘t lachen hiero
Serieus een poll hierover is best wel een goed idee. Voor het geval dat het nodig is. Is er iemand die zin heeft om het aan te maken haha anders kijk ik wel hoever ik kom met de suggesties.
Ah dat vind ik zo’n kul argument? Alsof je er meer recht op hebt als je in de zorg werkt. Het is voor iedereen vervelend als je iets wilt kopen en het is uitverkocht toch
Een poll over wat?
Je moeder
Over wat ons nationale lied gaat worden. Dat had er wel bij moeten staan idd.
Als je op dit moment in de zorg werkt heb je het echt veel erger dan de meeste mensen 
Ik stem voor Rampeneren