Heb jij gehamsterd?
- Ja
- Nee
- Nee, maar ga ik nog wel doen
0 stemmers
Je hebt niet direct meer recht. Maar wel lullig als jij overdag moet werken en dan alles op is omdat mensen geen normale hoeveelheden inkopen. Dat vind ik wel echt aso. Als mensen dat niet deden heeft iedereen gewoon genoeg.
Mijn bewoners kunnen zelf geen boodschappen doen. Werk in gehandicaptenzorg, wonen tien mensen en personeel dat mee moet eten
Pfff noodmaatregelen om mijn werk. Mensen moeten weg, contracten worden niet verlengt. Inhuur moet weg.
Euuh we gaan om en om werken.
Pfff, net mail ontvangen over de maatregelen. Ik ben best wel bang.
Heb jij de afgelopen dagen ‘iets extra’s gekocht voor de zekerheid’?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Edit: Sorry teenslipper, krijg je tag niet weg.
Ik werk ook 5 dagen i.d. week van 8:00 - 19:00, maar werk niet in de zorg.
Ja breek me de bek niet open! Ik heb ook twee diensten gedraaid in 24 uur. Én nog twee keer de tijd gevonden om boodschappen te doen en ook nog kunnen slapen. En forummen.
Hoopte btw eigenlijk dat je dit cynisch bedoelde! Hekel aan collega’s die zichzelf zielig vinden nu
Met wedstrijden wie het het zwaarst heeft en wie het meest recht op wc-papier gaan we die kutcoronacrisis in ieder geval zeker niet bestrijden jongens.
Alles is kut voor iedereen in meer of mindere mate maar het enige wat in ieder geval zeker is is dat iedereen nog steeds moet schijten. Laten we een beetje solidair zijn in deze situatie in plaats van ook nog elkaar te gaan bevechten.
Ik heb ja gezegd maar heb alleen pcm voor de kiddo gehamsterd. Vanuit het oogpunt dat als we allemaal ziek worden, ik niet met of voor de kiddo de deur uit wil.
Verder niet.
Laten we inderdaad allemaal om elkaar denken. We kunnen dit prima als samenleving.
Als jullie wc papier nodig hebben jullie weten me te vinden
Nou van hetzelfde! Ik kan je ook komen wassen of pilletjes geven mocht het nodig zijn. En ik heb heel veel wc papier
Ik vond dit altijd zo’n mooi oud Nederlands woord.
Hahaha ik lees deze reactie voor aan mijn moeder en ze gaat helemaal stuk. Ze zegt ‘ik praat weleens tegen mezelf en dan heb ik het ook over mijn anusje.’ oké mam 

Ik ben trouwens in twijfel (lees: nieuwsgierig) of ik tot de risicogroep behoor. Wil mijn arts ook niet bellen, die hebben vast genoeg aan hun hoofd.
Hahwhahaga. Lof jouw moeder.
Ongeacht van wat ik ervan vind heb je in je eerste deel ongelijk. Coassistenten (onbetaalde wo stagiaires) worden op dit moment ingezet om in de drukte te ondersteunen in het ziekenhuis. Kwalijke zaak.
Hee @anon50122296, misschien is het goed om alle coronanieuws weer even af te sluiten voor vanavond. Ik las net in een ander artikel overigens weer dat er inderdaad jonge mensen in het ziekenhuis liggen, maar het toch voornamelijk nog oudere mensen zijn. En in jouw artikel wordt een en ander ook genuanceerd (bijvoorbeeld dat ouderen niet meer behandeld willen worden). Er is gewoon niet zoveel over te zeggen, zoals de arts zelf ook zegt. Dit ligt deels buiten onze controle, hoe moeilijk het ook is, het enige wat jij en ik kunnen doen om onszelf en anderen zo veilig mogelijk te houden is goed de adviezen van het RIVM opvolgen, handen wassen, sociale contacten beperken.
Eerder in dit topic werd trouwens een artikel gepost over omgaan met corona en angst, misschien heb je er iets aan:
Hoop dat je het een beetje los kunt laten en kunt slapen zo.