Hahahah ik heb echt de slappe lach van het woord poepgat nu
Hahaha wtf alsof een kind dit geschreven heeft ofzo. Is dit een woord dat normaal wordt gebruikt? Klinkt echt hetzelfde als meet via je reet/kont/gat/aars.
Zeg idd gewoon anus of meet rectaal. Maar misschien dachten ze hmmm wel lekker duidelijk voor iedereen ofzo
Ik denk dat daar een heel onderzoek naar geweest is, met taalbegrip etc. En daar iemand hele presentaties over gemaakt heeft met diagrammen en grafieken…
En het advies rapport (van meerdere hoofdstukken en pagina’s) beschreef dat een bepaald percentage van de bevolking niet voldoende kan met het woord “Anus”.
Het zou je afstudeeronderzoek maar geweest zijn…
“Het woord “anus”: een taalkundig onderzoek naar het begrip van het woord “Anus” onder de Nederlandse bevolking.”
Zou eigenlijk zondag het vrijgezellenfeestje hebben van 1 van m’n beste vriendinnen in Amsterdam. Ze is hoogzwanger en woont in een gebied waar nog niks aan de hand is, dus hebben er toch voor gekozen het risico niet te nemen.
Hebben alles verplaatst naar begin april (dan even opnieuw kijken of dat gaat lukken) en wist dat ze al een vermoeden had, dus heb dr daarna maar gebeld ook om het te zeggen. Vond het zo sneu voor dr en ze klonk heel teleurgesteld, maar begreep het gelukkig wel.
Dit is trouwens fantastisch. Murica
Jouw “hier” is mijn ziekenhuis dus klopt niet 
op de een of andere manier raakte het me enorm toen ik een mailtje kreeg dat de bibliotheek is gesloten.
idk, zo drastisch klinkt het dan.
denken aan al die kindjes die met hun ouders lekker boekjes uitzoeken, al die ouderen die daar hun koffiemomentjes houden omringd door studenten die daar samen komen studeren hmmmm
http://www.gutenberg.org/browse/languages/nl#a3624 Project gutenberg is er ook nog! Al is dat natuurlijk niet helemaal hetzelfde.
Mijn dochter is behoorlijk ziek geworden en dat is zo rot. Morgen weer naar de dokter en ze denken dus een virus uit het buitenland (we waren op vakantie). Vast geen corona maar ben wel helemaal in de stress
Haar handje is opgezwollen en heel dik en ruw en ze is benauwd pffff
Ah wat sneu
Hopelijk voelt ze zich snel weer beter 
Dankjwel
het is ook wel de stress van alles bij elkaar bij mij.
Ik vind dit zo heftig allemaal
beterschap voor je lieve meisje! 
Ik heb geen medische kennis maar zou het een allergische reactie kunnen zijn? Hopelijk komt het snel goed!
Zou jij iemand ‘aanspreken’ als diegene nu nog onder gezelschap is van anderen waar jij bij bent terwijl diegene hoest of niest?
en dat mag iedereen zijn, behalve dan random mensen buiten want daarvan kan ik me voorstellen dat de meerderheid dat niet zou doen (of wel?)
- ja
- nee
- weet ik niet
- afhankelijk van…
0 stemmers
weet ff niet of ik nu de juiste opties heb, volgens mij niet? haha. maar heel interessant wat dit corona virus met ons gedrag doet. hoeveel berichten ik hier al voorbij heb zien komen van mensen die gek of boos worden aangekeken als ze hoesten/niezen, of juist andersom, verontwaardiging omdat iemand ergens is terwijl diegene aan het hoesten/niezen was.
Op mijn werk is vandaag iemand naar huis gegaan met koorts (ik werk in de zorg).
Daarnaast ook iemand met Corona in de familie waarmee contact is geweest.
Ik heb dit weekend iets gepland met een flinke groep mensen en heb me bij de organisator afgemeld.
Ik merkte dat het niet werd gewaardeerd dat ik me heb afgemeld en werd gebagatelliseerd. Er zal toch niks aan de hand zijn maak je niet zo druk. En of ik soms angst had. 
Als ik niet wil gaan dan ga ik niet. Maar vond dit toch wel beetje vervelend
Pff, wat een stomme reactie? Juist goed dat je je hebt afgemeld en dat je zo voorzichtig bent!
Als iemand 1 keer hoest of niest, ja dat doen we allemaal toch gewoon een keer? Als ik ga fietsen dan heb ik daarna standaard een loopneus, heb vandaag ook een keer geniest en ben dan niet meteen bang dat het Corona is. Als iemand meerdere keren hoest/moest/z’n neus ophaalt, dan zou ik er wel iets van zeggen maarja is het dan al niet te laat?
Als het iemand is die ik (semi) ken dus geen compleet vreemde, en het is niet een keer maar herhaaldelijk dan zou ik het wel zeggen.
Edit: wat de rest zegt dus haha
Ik vraag me wel af of dit uiteindelijk mijn werkgever financieel gaat raken. Ik vermoed dat ze wel wat flinke klappen krijgen. Hopelijk wordt mijn contract straks wel verlengd