Coronavirus

Nu je het zegt, ik verwacht na mijn burnout ander werk te zoeken en ontslag te nemen bij mijn huidige werknemer. Maar als we echt in een recessie zoals die va 2008 terechtkomen zou het wel eens kunnen dat ik geen werk vind :neutral_face:

1 like

Ik hoop het niet, want in 2008 ging het dus helemaal mis met het bedrijf. Ze zijn nog steeds bezig met bezuinigen en reorganisaties, dus ben benieuwd. Maar goed, het is afwachten

Dit staat toch los van Corona?

Ik zit in een sector die sowieso een mega klap hiervan al heeft gekregen/blijft krijgen… en een tijdelijk contract…
ik vrees echt!

1 like
4 likes

Dankjewel lief van je

@Tubing ja misschien wel ze gaan vandaag kijken. Het brandt continu
Ik denk geen corona maar het is momenteel een vreemde gekke sfeer over de hele wereld

Oei mijn vriend voelt zich helemaal niet fit. Als hij straks verhoging heeft moet ik denk ik ook maar mijn werk bellen dat ik voorlopig thuis werk.

Ik mag mijn oma inderdaad niet opzoeken vanwege besmettingsgevaar omdat zij juist een risicogroep zijn.

1 like

Oke maar wij hebben nu dus echt geen wcpapier meer in huis en het is echt overal uitverkocht dus ik moest nu bij de buren gaan vragen en straks helemaal naar m’n ouders rijden om rollen te halen.:rofl:

23 likes

Ik ben er op een of andere manier ook bang voor dat het druk wordt. Soort gevalletje dat men zich verveeld, net zoals 2e kerstdag en half Nederland naar de woonboulevard gaat. En ik sta ook nog eens alleen :weary:

Er is nu toch weer bevoorraad vanmorgen in de winkels?

1 like

Ik moet zo weekboodschappen doen en ik heb er zó geen zin in :expressionless:

1 like

Ook niet bij de action of big bazar ofzo of andere winkels waar je er niet meteen aan denkt?

Bij ons lag alleen duur ecopapier nog. Ben gelukkig alleen en kocht laatst een XXL lak bij Lidl XD

Komt vandaag gewoon weer binnen in de winkels.

Je kunt dit echt meteen omdraaien hoor en zeggen dat jij anderen liever niet in gevaar brengt. Als zij dat wel willen doen is dat aan hun, maar jij geeft om de veiligheid van hun ouders. Jammer dat ze dat zelf niet doen. Ik zou hier heel hard van worden :stuck_out_tongue:

1 like

Interessant artikel over corona-beleid en hoe inwoners van verschillende landen daarop reageren:

6 likes

Net niet in ieder geval, maar kan vanavond nog wel een keer proberen!:crossed_fingers:t2: Anders lekker douchah maar met 8 mensen in huis na elke wc gang douchen is ook weer zo wat haha.

Hangt af van de leveringstijd.
Mijn winkel krijgt straks vers vracht en wat droge kruidenierswaren. In totaal 35 containers. Vanmiddag rond 4 uur komen pas de andere 35 containers.

Ja, dat snap ik. Maar ik vind het logisch dat je je opa / oma sowieso belt / mailt / kaartjes stuurt als je geen mogelijkheid hebt om langs te gaan. Corina of niet.
Maar dat zal misschien niet voor iedereen zo zijn.

4 likes

Die mogen van ons bestuur nog wel komen, maar van de opleidingen niet meer!

1 like