Er was toch iemand van wie haar vriend 2 weken op het werk moest blijven? Sorry, ik weet niet meer wie.
Hoe gaat het nu? Ik had het wel met hem te doen
Waarom vinden sommige mensen het zo moeilijk om binnen te blijven. Helemaal met klachten. Hoe komt het in je op om nog naar andere mensen te gaan / naar restaurants etc.
Hier door gaat het mis en gaat het totaal uit de hand lopen.
Vrees dat een lock down onvermijdelijk gaat worden op deze manier.
Dus je bent eerder terug moeten komen
?
Fijn dat je straks weer lekker in Nederland bent, nu met alle chaos, geeft toch een stukje zekerheid. Maar super jammer dat je New York tripje zo moest lopen, hopelijk kun je nog eens terug (als je dat wilt)!
Zo bizar. Zit je zonder? Ik woon in Limburg en wil met alle liefde op jacht voor babyvoeding als iemand zonder zit.
Nou fijn dat je nog terug kon komen! Ik hoorde ook dat allerlei maatschappijen ff snel hun annulerings voorwaarden hadden aangepast 
I’ll just leave this here.
(Van een collega van me die ik heel hoog heb zitten. Echt, love deze man)
Wauw wat een idioten. Positief getest en dan niet binnen blijven… ook daar zouden se van mij boetes en celstraffen op mogen zetten net als ze nu gedaan hebben met die evenementen 

(En de ramptoerist in mij; weet je al hoe de reacties op haar Fbpost zijn? Please deel het!)
Ik kom er net achter dat ik aan mijn laatste rol wc-papier begonnen ben, hopelijk is er ergens nog iets te krijgen
Mensen moeten gewoon eens normaal gaan doen. Net als mensen die voor Jan lul nu 112 gaan bellen omdat ze symptomen hebben van Corona.
Het is de 3e Wereldoorlog niet mensen. Doe even normaal… niks gewend deze generatie.
Weet meteen weer waarom ik mensen ook alweer haat
IK was net bij de ah en was er gewoon allemaal weer
Goh. M’n schoonvader ligt al 3 weken in het ziekenhuis (België) en er mag daar nu geen bezoek meer komen i.v.m. het virus. Hij moet er nog een tijdje liggen. Best heftig.
Die zijn gek hoor, waarom zou je überhaupt naar de IKEA willen als je ziek bent??
Balletjes
Als alle Gerda’s niet de supermarkten aan het plunderen waren, had je ook gewoon balletjes in de supermarkt gehad 
Dat ze weet dat ze zwanger is maar er niet heel blij mee is (denk ik)
Blijven jullie vanaf nu wel gewoon volledig binnen? Behalve dan voor je boodschappen? Ik ben nu al onrustig omdat ik normaal lekker naar de markt wandel nu enzenz.
Hier schijnt de zon dus ik heb net maar de achtertuin gedaan. Al het onkruid tussen de tegels uit… je moet wat he. K. heeft me inmiddels aangestoken met haar kdv-snotneus en we hebben gewoon boodschappen in huis, dus vind het niet oke nu maar door de stad te gaan wandelen ofzo (alhoewel ik wel wat nieuwe kleding kan gebruiken want ik heb of dikke truien of shirtjes).
Ik herhaal even het filmpje wat neverfull plaatste 
Als je geen klachten hebt kun je gewoon naar buiten, alleen grote groepen mensen vermijden en wel regelmatig je handen wassen etc. Dus dat doe ik
Precies dit. Heb ook gewoon de komende dagen afspraken met vriendinnen (wel thuis) staan en die laat ik ook gewoon doorgaan.