Ik heb standaard voor 1 week extra babymelk in huis maar begin nu wel te knijpen dat het steeds op is. Morgen/maandag maar weer kijken of er wat is, hopelijk is de hamster gekte na het weekend gezakt.
Ben zelf slecht in hamsteren want kan niet verder dan 3 dagen plannen mbt eten. Voorraad zou ik dus ook dezelfde week opeten.
Ik loop wel gewoon naar de markt of door het park enzo. Ga ook nog een kop koffie gaan drinken op plekken waar het niet overvol is. Maar ik let wel op afstand houden etc.
Ja ik blijf gewoon binnen. Heel misschien dat we een stukje gaan wandelen (en veel afstand houden van mensen), maar verder lijkt mij het beste dat iedereen zo veel mogelijk binnen blijft.
Ja ik weet dat er nog genoeg is in de magazijnen, maar als ik het nu nodig heb heb ik er weinig aan he. Ik was net in een winkel die niks meer had, dus ik ga zo even een andere uitproberen. Ik hoef ook niet meteen megapakken, met een normaal pak van 8 rollen (of zelfs 4) ben ik zeer tevreden
Is niet hetzelfde! Balletjes van de Ikea zijn gewoon een culinaire klassieker 
Ik kom net van een Albert Heijn in Den haag en er was wel zichtbaar geplunderd. Bv geen aardappels en rijst meer. Maar de vakkenvullers waren hard aan het werk en er was echt nog genoeg verder. Het viel mij op dat er vandaag vooral mensen liepen met een mandje die gewoon de standaard boodschapjes deden, geen mensen met karren vol.
Ik was net bij een super grote Lidl hier en er was echt nog genoeg. Ze stonden ook alles bij te vullen. Blij dat de paniek hier nu wel weer meevalt. Gisteren was het echt terror.
Meestal krijgen supermarkten 's ochtends versvracht en 's middags DKW vracht dus zou dan einde van de middag gaan.
Wow de markt is hier gewoon niet opgezet, echt bizar. Ik heb het nog nooit meegemaakt
Ja de CVA wil alles afgelasten geloof ik, nog meer verdrinkende kleine ondernemers helaas.
In Rdam zijn alle markten ook afgelast en de marktkooplieden staan nu ergens te protesteren.
Wil morgenochtend even proberen onze weekboodschappen zoals altijd te doen, bij de lidl. Hoop niet dat ik aangezien word voor hamsteraar met mn volle kar incl toiletpapier. Zit te twijfelen of maandag misschien een betere dag is. Ben wel blij hier te lezen dat de hamstergekte een beetje minder wordt.
Ik ben sinds een paar dagen in een zwart gat met coronanieuws en feitjes gezogen. Lees de hele dag in dit topic en op allerlei (nieuws)sites. Er komt niets uit mn handen en word inmiddels een beetje gek van mezelf. Heb ook vandaag nog niets anders gedaan.
Nu besloten dat ik sowieso vanmiddag niet meer het internet op mag. Heb een nieuwsapp gedownload en de pushberichten aangezet als geruststelling dat ik geen eventuele belangrijke ontwikkelingen mis. Verder moet ik echt wat anders gaan zoeken om te doen in huis. Eens denken wat ik ook alweer met m’n leven deed voor de corona🤔
Dit vind ik het enige minpunt van Ikea. Fruit hoort niet in avondeten en zeker niet warm 
Zometeen kijken of ik misschien nog gehakt of kip kan krijgen (dat is misschien wel erg onrealistisch…), vanwege mijn medische dieet mag ik tijdelijk niets gekruids (de rest van het vleesschap).
Verder voor mijzelf een groot pak schoonmaakdoekjes gekocht voor op mijn werk, kleuterklas. Zag een betoog van Jesse Klaver over het gebrek aan schoonmaken op scholen en wel open moeten blijven.
Ik hoop zo dat ze er iets mee gaan doen. Ik blijf met alle liefde werken totdat het mogelijk niet meer gaat. Maar ik snap wel waar mijn weerstand vandaan komt. Heb de schoonmaakster eens goed geobserveerd gisteren. Alle toiletgroepen in ons gebouw worden met 1 sopje en 1 doekje schoongemaakt als volgt; snel doekje over de bril, snel doekje over de rand van de pot, klaar wc, even met het doekje (dat fucking zelfde doekje, zonder uberhaupt uit te spoelen) even door de wasbak, langs de kraan en de knoppen.
Hier zelfs tot en met minimaal 28 maart niet, verder kan ik niet kijken. Echt klote!
Ik heb altijd al het idee gehad dat veel schoonmakers dat zo doen… anders moeten ze toch ook 100 doekjes hebben voor 1 kantoorverdieping incl keuken en wcs. En vooral als niemand ze aan het werk ziet kunnen ze zo hun gang gaan. 
Lekker hygiënisch ook om eerst de bril/rand van de pot te doen en vervolgens de wastafel en kraan met datzelfde doekje 
Ja echt super ranzig! En zeker in tijde van virussen (bedoel de winter is bij uitstek een moment voor griep, buikgriep en andere ziektes) zou er wel beter schoongemaakt mogen worden.
70 kleuters doen de hele dag met 3 wc’s die tussendoor niet schoongemaakt worden. En we weten allemaal hoe hygiënisch en handig met wc-papier onze kleine medemensen zijn…
Mijn vader heeft een eigen supermarkt en krijgt vandaag geen vracht meer. Winkel is leeg dus ze gaan wss dicht (hoofdstad in noord NL)
Wauw mijn moeder woont in een strandplaats in Zuid-Holland sinds anderhalf jaar (daarvoor brabant waar wij ook zijn opgegroeid). Vandaag heeft ze afgepsroken in Delft met 2 brabantse vriendinnen. Waarvan 1 vriendin 2 weken in preventieve thuisquarantaine zat omdat directe collega van man is bevestigd als besmet en die samen op reis waren. Der 2 weken liepen gisteren af.
Echt ik vind het zó dom en heb der dat ook gezegd. Haar hele bedrijf waar ze werkt is al in rep en roer want is farmaceutische industrie… dus zorg gewoon ff dat je niet ziek wordt ofzo.