Haha ja is altijd hè! Sluit voor de rest gewoon iedereen die niet mij is maar op, dan blijf ik iig veilig. Iedereen anders moet in quarantaine, maar zelfs ergens niet heen gaan op advies is te veel en onzin. En handen wasssen en in elleboog niezen is inderdaad al te veel. En als ze dan toch iets krijgen dan is het de schuld van een ander en ze zelf in quarantaine moeten is dat vast ook onmenselijk. Never mind dat ze eerst zelf iedereen in quarantaine wilden hebben. Hypocrieten.
Huh het hek toch?!
is dit serieus? Kan het niet zo goed inschatten haha
Ja mijn baas gaat nu opzettelijk opstandig z’n vingers likken enzo, expres dingen aanraken en niet z’n handen wassen. We hebben dezelfde werkplek. Vind het zelf niet zo fijn werken eigenlijk. Ik weet dat ik veel eng vind vanuit mijn smetvrees, maar dit vind ik ook gewoon niet collegiaal
Huh nee het is de ventilator hoor. Het gaat erom dat shit heel plotseling door de hele ruimte verspreid wordt en er chaos ontstaat als de shit dus the fan hits.
Poep op een hek heb je er zo afgeveegd toch, niks aan de hand.
Haha nee is een grapje
Oh huh haha ik snap er nu niks meer van.
Ik hap altijd
Haha ja, maar ik kan me niet meer herinneren wie dat was en in welke situatie
Wat ik vooral vreemd (en een beetje verontrustend ) vind over het klagen over handen wassen dat die mensen dat normaal gesproken dus kennelijk bijna nooit doen?!
Het enige advies dat wij op het werk krijgen is om grondig je handen te wassen (met instructies bij de toiletten), in je elleboog te hoesten/niezen, papieren zakdoekjes gebruiken en direct weggooien + handen wassen en als je niet fit bent dan thuiswerken of ziekmelden.
Zo bijzonder is dat allemaal toch niet? Oké, normaal gesproken gooi ik niet na 1x een beetje snuiten/vegen mijn zakdoekjes weg tenzij het hele ding vol zit en ik hoest/nies in mijn hand en niet mijn elleboog (da’s nog best wennen als het onverwacht gebeurt ) maar de rest doe ik altijd al? En ik ben me ervan bewust dat ik normaal gesproken mijn handen grondiger (op de geadviseerde manier) was dan de meeste mensen in mijn omgeving, maar dat komt omdat ik in een lab heb gewerkt en dat de standaard instructie was.
Kaya quintana haha! Vast ergens in het beutyblogtopic
Doet me wel pijn @Violoncello dat niemand je grap snapte, stelletje ellegirlcultuurbarbaren
Over die papieren zakdoekjes hè. Ik snap dat ze dus aanraden in plaats van stoffen zakdoeken ivm verspreiding, maar daardoor zat ik me wat anders af te vragen. Geldt dit advies ook voor uit je neus eten? Of het virus wordt tegengehouden door je neus en je brengt het alsnog in. Of het zit aan je vingers en je propt het zo in je neus.
Ja ik verveel me
Snot komt vaak wel door een papieren zakdoekje heen toch als het nat is, dus denk niet dat dat echt uitmaakt dan.
Hier kwam die gedachte vandaan omdat ik nu best erg verkouden ben en dit gebeurt
Onze groepsapp van school ontploft. 3 collega’s die klachten hebben (brabant) en blijven thuis… ben benieuwd hoe lang het duurt voor de school dicht gaat, vanwege personeelstekort…
Mythbusters hebben getest wat de veiligste manier van hoesten/neus snuiten is:
In je elleboog! (of in een papieren zakdoekje en dan direct je handen wassen)
Groot deel van mijn opleiding loopt daar stage op dit moment. Ben benieuwd hoe de regeling daar bij is want zorgpersoneel kan natuurlijk niet zomaar thuis blijven
Maar dat wisten we toch al lang? Dat wordt ook geadviseerd door het RIVM maar ook voor dit virus er was wordt vrijwel de hele generatie onder mij hier al mee opgevoed.
Ja, maar omdat er nog veel vragen over waren. En ik vond het interessant om te zien hoe dat dan werkt.