Coronavirus

2 weken Netflixen zonder de kinderen en nog geld toe krijgen ook, ik zou het bijna overwegen.

6 likes

In ruil krijgen de vrijwilligers 3500 pond, iets meer dan 4000 euro.

afbeelding

22 likes

Je kunt het virus dus blijkbaar ook hebben zonder er iets van te merken.

Het is maar dat ik in het ziekenhuis werk, maar anders zou ik het bijna overwegen.

Ik denk zelf dat de meeste mensen het zullen krijgen ( net zoals bijvoorbeeld een griepje of verkoudheid) en zelf heb ik een goede immuunsysteem.
Dus dan zou ik het coronavirus in een gecontroleerde omgeving krijgen, twee weken lang Netflixen en ook nog eens geld verdienen. Dikke prima.

4 likes
Marktplaats

Zou dit vanwege het virus zijn? Ik heb nog nooit zo’n reactie gehad :thinking:

14 likes

Haha, dat geeft me echt zo’n apocalyps-gevoel. Een wereld waar geld niets meer waard is, de supermarkten leeg en we terug gaan naar ruilhandel :joy:.

8 likes

Ik hoor hier ook weinig over. Toevallig zag ik net weer een bericht.

1 like

Ik weet niet wat ik erger vind. Dit bericht of dit lettertype.

5 likes

Dit zie je toch wel vaker op FB en Marktplaats?

Paracetamol was hier ook op behalve de dure. Vind dit echt niet fijn. Dan maar met hoofdpijn door het leven :upside_down_face:

Heb gelukkig nog in mijn tas een voorraad

6 ook echt. Dit is toch precies waarom je niet moet hamsteren. Zo is alles dadelijk op.

Wij zoeken flesjes handgel om voor klanten in de kapsalon te zetten. Nergens aan te komen…

Weer oud en kwetsbaar. Wel sneu natuurlijk

Isabel, het wordt niets zonder jou, Isabel
Isabel, het wordt niets zonder jou, Isabel

2 likes

kuch RGK kuch

1 like

Kan iemand dit verhaal posten? Mag het niet lezen moet eerst betalen :expressionless:

Als je hem opent in een incognito venster kun je hem gewoon lezen.

1 like

Haha. Geeft niet. Die 2 weken boeken lezen klinkt trouwens wel echt heerlijk. En ik ga over een paar weken naar Engeland. Hmmm. Misschien wel een optie dit :joy:

2 likes

Oeh! Spannend! Ben benieuwd morgen in Amsterdam :nerd_face:

Hier in Limburg vandaag ook de eerste met mondkapje gesignaleerd :mask:

Check je polisvoorwaarden. Veel verzekeringen hebben de spelregels tijdens het spel veranderd; en dekken niks wat met het virus te maken heeft. Aegon is een uitzondering hierop en heeft een schappelijk coronabeleid.

1 like