zie al voor mij dat ze dit zondag gaan gebruiken bij Lubach
nee hij hoeft absoluut niet te gaan huilen dat bedoel ik helemaal niet maar dit is wel weer het andere uiterste. Er zit nog wel een intonatie tussenin. Hij laat ook letterlijk zien dat hij zelf die maatregelen niet helemaal serieus neemt.
Nou beetje overdreven hoor, hij laat alleen maar zien dat ie ook een mens is die weleens wat vergeet Het is niet alsof heel die maatregel ineffectief is omdat 2 mensen nog 1 hand geven per ongeluk.
Ik ben ervan overtuigd dat hij dit soort dingen express doet. Sluit naadloos aan op zijn imago.
Ik heb deze week een werkafspraak in brabant. Ben benieuwd of het doorgaat, want de collega’s daar hebben wel een mogelijkheid tot thuiswerken
Net als die keer bij de verkiezingen toen hij beweerde een ““black-out”” te hebben.
Hahaha echt hardop lachen hierom
Memo’s
Bonnetjes
Ik had dus afgelopen zaterdag een feestje van een kind. Oma’s opa’s babies, nou alles en iedereen bij elkaar en dan alsnog een aantal gasten die hoestend en niezend zijn gekomen?? waarvan ik echt dacht: okeee toppie wrm komen jullie?
en nu al helemaal met de omstandigheden van dit virus, waren die opa’s en oma’s vast ook blij mee.
Hallo. Willen alle mensen die de komende 7 dagen iets breken in en rondom Tillie zich melden bij mijn huis adres? Wel zelf even je materiaal mee brengen. Schaar en pincet heb ik voor je!
Ik heb op dit moment 1 directe collega die positief heeft getest en 4 collega’s die nog wachten op de uitslag. En toch komen er nog patiënten naar mijn werk die ziek zijn. Blijf dan thuis. De school van mijn dochter is dicht, kinderdagverblijf en BSO is ook dicht. Zo benieuwd wanneer Brabant op slot gaat…
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek en ik vraag me oprecht af hoe ik gedag moet zeggen? Normaal geef ik een stevige hand maarja, moet ik dat nou wel doen?
Ik woon in Noord-Brabant btw
dat moet je dus niet doen
Je kunt het toch gewoon benoemen?
Ik groet al een week op de “Aziatische manier”. Handen voor de borst tegen elkaar en een klein knikje/buiging. Goed bij glimlachen! Soms zijn mensen verbaasd, maar iedereen begrijpt het en lacht terug. Werkt prima. (kunnen we dit na de epidemie houden…? )
Ow dat is wel een goeie! Het spreekt voor zich dat ik geen hand moet geven uiteraard, maar ik ben bang dat t heel ongemakkelijk zou worden oid. Aan de andere kant is t ook weer zo dat je het zelf zo ongemakkelijk maakt. Deze ga ik onthouden, dankjewel!
Twee bij de Fransen, die dat iedere morgen bij al hun collega’s doen… (niet te doen)
Hear, hear trouwens.
Kunnen we hier geen feesboek groep voor oprichten.
Ik had vandaag op werk mensen van een universiteit op bezoek waar het virus is en zij schudden geen handen en vertelden dat gewoon. Niks ongemakkelijks aan.
Haha, die hihaho ook erachter
Deze zou ik eigenlijk best willen hebben. Alleen om te matchen bij m’n outfit ook. Lijkt me wel tof! Zeker icm een wat heftigere ooglook. En nu die mondkapjes toch gangbaarder worden, durf het misschien ook echt op straat te dragen ipv alleen in m’n hoofd