Coronavirus

Ik heb het toch echt met Italië te doen… ja de rest van de landen ook natuurlijk maar pff je moet daar maar werken

1 like

Ja ik snap echt niet hoe het werkt dat ik het kan vermijden.
Iedere knop en deurklink en fietsennietje dat ik aanraak, ik heb dan toch geen water en zeep bij de hand. En hoe kan ik mezelf aanleren van m’n gezicht af te blijven en moet ik dan iedere x als ik m’n gezicht aanraak m’n handen wassen, ookal zit ik thuis alleen op de bank te chillen.
(oprechte vraag ik snap er niks van hoe dit kan werken)

2 likes

Op mijn telefoonscherm leeft sowieso een hele biosfeer aan virussen en bacteriën denk ik.

31 likes

Ja ik zat hier ook over na te denken na het handen wassen, waarna ik de deurklink moest aanraken om de deur van de plee open te trekken (en het dichtdraaien van de kraan bvb) :thinking:

1 like

Ok ik dacht dat ik een domme opmerking maakte.

Net als bedrijfs zeeppompen. Ja als iedereen daar met zijn klauwen aan gaat zitten en eerst de kraan open zetten en erna dicht draaien etc.

1 like

Love deze actie

35 likes

Eind maart ga ik naar brabant (hapert) naar landal! Ben benieuwd of het druk zal zijn. Wel een beetje spannend maar ja… zoveel direct contact zal ik niet hebben met mensen.

Hoop ook voor je dat het rustig is want het zwembad is wel leuk

1 like

Die zus is ook maar 47 geworden?
:confounded:

Weet iemand waarom er elke keer jonge mensen overlijden? :roll_eyes:

Ik denk omdat je er misschien naar op zoek gaat?
Ik heb dit enkel nog van hele oude mensen gehoord, of mensen die al zwak waren.

9 likes

Mmm ik heb zelf niet het idee dat er elke keer jonge mensen overlijden?
Maar ook jonge mensen kunnen bijvoorbeeld al van te voren ziek zijn door iets anders en daardoor zwakker zijn.

1 like

Volgens mij spraken ze bij die arts over dat hij zo oververmoeid was door alles, dat daardoor zijn immuunsysteem/weerstand vele malen lager waren dan ‘normaal’.

1 like

Die zus van die Comorra acteur bedoel je?

1 like

Heb je daar een bron van? Dat ze epilepsie had enzo?

Oh ja dit is een ander artikel dan ik had gelezen. Daar stond het niet in.

Vind het een raar verhaal. Verloor het bewustzijn? Zijn geen typische Corona klachten toch?
Sowieso wist ik niet dat epilepsie een risico groep was? :roll_eyes:

Guus loopt heel alleen
Door een te stille stad
Hij heeft zelf nog geen last van corona gehad
Maar de rest zit in quarantaine
De deuren zijn dicht
En wij denken aan Brabant
Door het virus ontwricht

30 likes

Ik vind t lastig, op mijn werk wordt niks gecommuniceerd en ik werk in Tilburg.
Ik heb mijn laptop op t werk liggen dus moet er sowieso heen maar gisteren was er ook echt niks benoemd, heel vreemd.
Ben benieuwd of we vandaag wat horen.

We zitten midden in een overname en personeelsuitje was wel afgelast door corona (al eind feb) dus het is heel vreemd dat er daarna niks meer van berichtgeving is. Zorgt voor veel geroddel onder elkaar en door de overname durven mensen niet zomaar thuis te blijven.

Ik ga mijn manager laten weten dat ik thuis werk. De verkoudheid zet niet echt door maar ik voel het wel, verstopte neus. Woon in Brabant, stad waar in ieder geval 1 besmetting is. Ga geen risico lopen. Het is niet handig qua afspraken en ik heb vermoedelijk een gedoetje in een zaak maar het is niet anders.

Uitgerekend nu (ofja, al 3 weken) ligt ons VPN netwerk plat ivm een datalek. Ik werk in Limburg maar samen met veel Brabanders.

Ik ben net gebeld dat ik niet naar kantoor mag komen (NB) snap het opzich wel maar voelt toch wel heftig

1 like