De deurklink kan je met je elleboog prima vermijden. Als je regelmatig je handen waar en verder zo min mogelijk probeert je gezicht aan te raken, ben je toch al een heel end
Ja ik werk in de horeca en wij gaan elke dag een uur eerder dicht. Landelijk schijnt er 15/20% minder omzet te zijn
Weet iemand waar ik duidelijke informatie kan vinden over hoe het in Italië zo snel is gegroeid?
Nu ook een besmetting in Friesland:(.
Ik werk als een van de weinige Brabanders op mijn afdeling maar had allerlei mailtjes of ik wel gezien heb dat ik thuis moet werken . Vanaf morgen dus Brabant niet meer uit.
Ik woon in Brabant maar werk in een andere provincie. Ik ben voor de zekerheid thuis gebleven maar mijn werkgever laat helemaal niets van zich horen… Of ik wel of niet naar werk mag komen
Ik heb eigenlijk nog nooit griep of koorts gehad, heb ook geen flauw idee hoe dat zou voelen? Heb geen thermometer in huis dus testen wordt m ook niet haha
Of ja, misschien heb ik dan wel koorts gehad maar geen idee? Ik weet het oprecht niet
Denk niet dat je koorts kan hebben zonder het te weten haha, je voelt het echt wel
Mijn stad is inmiddels ook getroffen, zit op randje van brabant, in limbo
Update: behalve per mail wordt mij nu ook live met klem verzocht thuis te (gaan) werken voor “zolang het duurt”. Nou oké
Mijn vader woont in Italië en ik begin het toch wel spannend te vinden nu ben zwanger en eind April uitgerekend en hoop echt dat het tegen die tijd allemaal rustiger is en hij gewoon naar NL kan komen.
Ja maar hoe voelt het dan? Heb je het warm? Sorry ik heb echt geen idee
Niet iedereen merkt koorts. Als ik 38,5C heb merk ik dat ook niet altijd, behalve dat ik mij wat vermoeid voel. Bij echt hoge koorts (39 of hoger), merkt ik het wel met flinke spierpijn over het hele lichaam en soms koude rillingen. Vervolgens erg warm en zweten.
Wat ik heb is dit: je hebt het heeel warm (warm hoofd), en dan weer heel koud en bent dan rillerig en hebt kippenvel.
Echt gek hoe dat werkt. Ik heb juist niet snel koorts, maar kan me dan wel ziek voelen. Ik heb weleens hele heftige keelontsteking gehad waarvan de huisarts zei je zou nu eigenlijk 39 graden koorts moeten hebben, maar zat dan op 37 ofzo.
Ja elk lichaam reageert anders. Ik heb echt nooit echt koorts. Maar als ik eens 38 graden koorts heb voel ik me heel slecht. Maar heb ook vaak maar 36.5 lichaamstemperatuur dus dan is 38 hoog voor mij
Hahaha
Ik heb mijne zelf geschreven omdat ik niet kon slapen en ze Guus draaiden op de radio. Dacht ook even origineel te zijn😅
Ik kan me die keren dat ik koorts had nog goed herinneren, dan lig ik echt onder een warm deken en krijg ik mezelf niet warm en dan ineens mega benauwde en heet en krijg ik mezelf niet afgekoeld. En dan ineens weer koud. En dat tegelijk met echt het gevoel dat je onwel wordt en ik begon ook half te hallucineren/ijlen. (als kind) vond het heel heftig allemaal. Alles deed pijn en je voelt je zwaar klote. Eten smaakt anders/je lust niks. etc.
Ik snap niet dat er mensen zijn die dan kunnen gaan werken ofzo, of het moet een lichte verhoging zijn.
Nou de paniek heerst hier in de UK man. Rijen aan mensen aan het wachten voor de drogist open gaat en mensen die ruziën over ontsmettingsdoekjes. Tesco die een limiet op sommige items zet zodat mensen niet wanhopig kunnen hamsteren, en alsnog is zo veel uitverkocht. Ik zag een groep vrouwen in Boots ruzie maken omdat eentje 8 pakken ontsmettingsgel probeerde te kopen en er niks voor de anderen overbleef, Personeel moest ingrijpen en ze legde uiteindelijk 6 pakken terug omdat haar verteld werd dat ze anders niks mocht kopen.
Mensen slaan helemaal door.
Liefst 7 dagen volgens mij!
Mijn vriend werkt in brabant en kan makkelijk thuis werken maar volgens zijn werkgever is het pas nodig als hij zich ziek voelt… dat is toch niet wat Rutte gisteren opriep? Dat vraagt hij toch niet voor niks lijkt me, vind het maar stom.