Ja idd! En ik heb 's ochtends tijd om te gaan hardlopen voor ik begin met werken. En lekker in een legging en met een dekentje werken. Oja en gisteren appeltaart gebakken tussen het werken door. Verder wel saai, maar maak er maar het beste van
Hahah ja dat is wel chill he! Ben nu ook aan het proberen het wassen van mijn haren uit te stellen er is toch bijna niemand nu die dat ziet.
Ik snap sommige mensen echt niet. Een oud collega van mij, die notabene een longziekte heeft, heeft net een filmpje gepost dat ie op bezoek gaat bij iemand met corona. Gast fijn dat je eigen gezondheid je niet boeit maar je werkt in een kantoortuin met 75 mensen, doe niet zo egoïstisch!
Op mijn werk doen ze (wel buiten Brabant) wat mij betreft ook iets te luchtig. Ze laten een bijeenkomst met meer dan 30 mensen vanuit het hele land door gaan. Iedereen die zegt moeten we het niet gewoon cancelen, wordt een beetje uitgelachen door degene die het organiseert ‘Het is maar een fikse griep’. Erg vermoeiend.
Ik snap ook echt niet waarom je dit zou doen? Wat zijn zijn beweegredenen hiervoor?
De overheid wil ons klein houden. Het is maar een griepje. Aanstellerites. Alles is rutte zijn schuld.
Zo een.
Waarschijnlijk willen ze voorkomen dat ze die mensen moeten ophalen met lege vluchten heen. Sommige mensen blijvne namelijk 1 week, andere 2 dus dan is het en slecht voor het milieu en het kost bakken met geld. Heb bij flight planning gewerkt en denk echt dat deze crisis nog erger is dan de max crisis van vorig jaar…
Pfft, zo vermoeiend dat soort mensen.
Ja en normaal denk ik bij hem altijd maar dat ie gewoon niet beter weet maar dit is gewoon heel dom.
Nou mijn man werkt in Brabant en moet nu dus nog steeds iedere dag naar zijn werk komen… zijn baas heeft zelfs boze klanten aan de telefoon gehad die zeggen van; denk maar niet dat je uitstel krijgt, jullie zien maar hoe jullie het voor elkaar krijgen! Dan denk ik echt van ?? Wat zijn dit voor mensen?
Mijn werk (overheid) geeft nu aan dat ik waarschijnlijk volgende week ook thuis moet werken. Daar baal ik wel van want volgende week zou mijn afscheidsborrel zijn en nu ga ik dus weg zonder afscheid te nemen van collega’s. Ook kan ik de nieuwe dus niet meer inwerken. Maar ik vind het vooral jammer dat ik nu alle lovende woorden over mijn werkzaamheden misloop .
Ik vind dat we best wat meer vertrouwen mogen hebben. Zie zoveel mensen om me heen panikeren, een land op slot zetten en alles dichtgooien is niet niks. En als het wel moet dan zij het zo, maar Nederland is Italië niet.
Oh dat zal voor mij dan ook wel gelden (overheid). Maar sinds 2 dagen ontvangen we geen dagelijkse update meer, toch wel vreemd… Terwijl ik wel weet dat er elke ochtend een crisisberaad is. Jammer dat jouw afscheidsborrel niet doorgaat!
Amerika gaat nog het meest getroffen worden en dat is Trump zijn schuld. Je bezuinigt niet zo maar overal op om vervolgens mensen dood te laten gaan en daar ook nog mee wegkomen.
Hahahahaha wat? We zijn te vrouwelijk geworden om een virus effectief te bestrijden? Jezus wat een zak met stront.
??
Saaame haha! Echt vette kop. Ik heb Love is Blind op de achtergrond aan staan, eitje is aan het koken.
Het is saai, want ik heb echt fijne collega’s. Maar voor even bevalt dit me wel. Vraag me dit dinsdag nog eens
Trololollol. Het ging inderdaad echt stukken beter met de wereld de afgelopen millennia toen alles werd bestuurd door mannen
Ik snap dat niet alles op zijn gat kan komen te liggen qua inkomsten en kelderende economie, maar zou het alsnog niet goed zijn om in heel Nederland vergaande maatregelen te treffen qua sociale events.
Zou je netto niet met minder druk op zorg en economie te dealen hebben als je nu even twee weken alles stil legt ipv het nu zo ongeveer af te wachten tot de meerderheid van de bevolking het virus bij zich draagt.
In Brabant gelden dan deze maatregelen, maar Utrecht bijvoorbeeld lijkt me ook nogal een brandhaard.
Ik ben nu zelf van plan sociale activiteiten te beperken, maar hoe lang ga je dat doen? Over 2 weken zijn er alsnog nieuwe gevallen bijgekomen die je kan treffen.
Ik ben dus thuiswerken aankomende dagen maar jeetje wat saai en hoe lang gaan we dit doen. Dat vind ik nu het nare idee ervan, dat we geen idee hebben hoe het kan lopen en het nog weken zo verder kan gaan qua uitbreiding etc. Durf ook niks te plannen voor in mei/juni qua vakantie of weekend weg.
Doen jullie dat wel?