Please laat ze niet zetten dat alle gastouders en kinderopvangs dicht moeten.
Dan zet ik hier een link naar een tikkie neer om mijn hypotheek te betalen hoor 

Please laat ze niet zetten dat alle gastouders en kinderopvangs dicht moeten.
Dan zet ik hier een link naar een tikkie neer om mijn hypotheek te betalen hoor 

Ik moet wel zeggen dat ik het nu allemaal wel beetje eng begin te vinden. Ik werk in een hotel, maar ben door een burn-out aan het re-integreren dus werk gelukkig nog geen volledige uren, maar toch. Er komen en gaan zoveel mensen. Ik ben benieuwd of en wat voor maatregelen er bij ons verder getroffen gaan worden.
Straks weer een persconferentie. Ik vind het spannend.
Hahaha goed idee dat tikkie
!
Hier zzp’er dus zit er niet op te wachten nee 
Maar ik woon in NB dus voor mij gelden de aanvullende richtlijnen. Die staan overigens wel gecommuniceerd op ons intranet. Niet bij R? Maar mijn collega’s melden dat bijeenkomsten worden afgelast en thuiswerken verlengd gaat worden. In de komende uren wordt dit officieel gecommuniceerd bij ons vertelde ze. Overigens krijgen wij ook regelmatig updates van de directeur over de richtlijnen en ons daaraan te houden.
Vind het echt irri dat alle dans evenementen worden afgelast. Kan ik eindelijk een beetje dansen…
Marathon Rotterdam uitgesteld
De organisatie van de Marathon Rotterdam heeft besloten om de wedstrijd uit te stellen vanwege het coronavirus. De marathon stond gepland op 4 en 5 april, maar dat wordt nu later dit jaar. “De organisatie acht het niet verantwoord gezien de laatste ontwikkelingen en huidige situatie om het evenement plaats te laten vinden. De veiligheid en gezondheid van de lopers, vrijwilligers, toeschouwers en andere betrokkenen staat bij de organisatie altijd voorop.”
bron: liveblog NOS
Wow. Daar zijn ze best optijd mee! Aangezien van sommige evenementen dit weekend nog niet eens uitsluitsel is gegeven.
Wel netjee
Ze kunnen jouw prachtige dans kunsten gewoon niet aan. Dat is het.
Breng J maar bij mij dan. Wij allebei docent dus moeten ook thuis blijven dan.
Ik denk dat dat het is idd. Ze hebben corona bedacht om mij tegen te houden. Maar het gaat ze niet lukken hoor!!!
Verstandig. Ik heb zelf sinds 2 dagen verhoging en keelpijn, mijn ouders zouden dit weekend hierheen komen maar aangezien mijn vader COPD heeft hebben we overlegd dat het beter is dit bezoek even uit te stellen. Natuurlijk is er een grote kans dat ik helemaal geen last heb van Corona, maar ja ga je dat risico nemen met een kwetsbare 76-jarige?
Maar als het afgelast is, is die hal/zaal/ruimte dus leeg. Maak een statement en ga er dansen
! Is voor niemand gevaarlijk want je bent alleen!
LAAT ZE JE TALENT NIET AFNEMEN🥶
Ik ben wel benieuwd trouwens hoe de artsen hier de hele situatie nu ervaren. Het lijkt me voor jullie ook best heftig en chaotisch allemaal
Ik ben dus ook zzp 
Elkaar een tikkie sturen dan maar?
Ik woon 1 dorpje verderop (lek). Ben er wel opgegroeid 
Ja, andere marathons later dit jaar waren al verplaatst en een grote boks wedstrijd opdezelfde datum in Rotterdam ook al.
Super lastig! Het schijnt wel goed vertragend te werken in de verspreiding.
Maar op mijn werk krijgen we (en vooral leerlingen dus) dan wel enorme problemen met hun examen, het praktijkgedeelte daarvan begint al bijna…
Ik werk in de psychiatrie op een gesloten gedwongen afdeling en vraag me echt af hoe we dat allemaal moeten doen mocht 1 patiënt ziek worden.
Onze patiënten zijn nou juist niet diegene die je uit kan leggen wat er aan de hand is en waarom je bepaalde dingen dus Anders moet doen, zeker als de afdeling in quarantaine moet. Denk dat ze allemaal nog verwarder worden dan.