Bij mij ligt NOS er zelfs uit, bij jullie ook? 
El Salvador ook. (Nog geen besmettingen gemeld maar uit voorzorg)
De website? Even herladen, werkt bij mij wel. Er staat trouwens dat de persconferentie vanaf 15.00u is.
Ja bij mij ook! Kijk nu via npo start
Hoop op sociale onthouding voor heel Nederland, hoef ik mijn schoonzus niet te zien dit weekend
Radio 1 via mn telefoon loopt ook steeds vast (blijft laden) dus nu maar de tv aangezet. Voor t eerst dat ik t ook wel spannend vind wat er aan extra maatregelen bij komen!
Ja echt zo eens. Hoezo denk je dat je het beter weet omdat je 3 internetartikelen hebt gelezen dan de honderden, duizenden hoogleraren wereldwijd die hier inmiddels gezamenlijk al een paarhonderd wetenschappelijke artikelen over hebben gepubliceerd. Denk je echt dat alle ‘kritische vragen’ en overwegingen die jij stelt niet ook door hen zijn afgewogen? “O ja kut, nu je het zegt! Daar hadden we nog niet aan gedacht! Shit everybody snel we doen het allemaal anders.”
Radio 1 gaat het ook doorprikken op de webcam zo… is een iets minder bezochte server. https://www.nporadio1.nl/live
YouTube? Die schijnt ook de persconferentie uit te zenden
Via de NOS youtube pagina dus.
Ben benieuwd of dit forum het nog aankan straks krijgen we naast een eurovisiechat ook nog een coronachat.
Nou voor het eerst dat ik dit topic dus open en nu begin ik het ook wel spannend te vinden. Heb op 2 april een concert (in Duitsland) en ik hoop dat dat nog doorgaat.
Op npostart.nl kan je hem gewoon vanuit BE kijken!
Oh ik dacht dat je bedoelde als een client corona zou hebben.
Ik kan geen van de streams kijken dus ik wacht wel op de betrouwbare respons van geliefde FF-informanten die geen desinformatie de wereld in slingeren.
Als dank zal ik 666 coronamaagden offeren aan satan. Ik moet mijn username wel waarmaken.
Misschien kan @Zemraluani ff aan Wopke vragen of hij als priester bepaalde gedachten bij mij wil uitdrijven.
Volgens mij zag ik net mijn buurtjes met gehamsterde producten richting hun huis gaan, maar misschien zag ik dat er gewoon in en waren het geen levensmiddelen. Hoe dan ook het idee dat men uit paniek gaat hamsteren stemt me niet zo tevreden. Ik heb geeneens crackers in huis.
Hahah, ja klopt! Gekke gedoe sowieso die tentamens op zaterdag 
NOS op Facebook staat ook een livestream.
wow trump wordt roder en roder
Sander van Hoorn is sexy toch