Coronavirus

Advies is om zo veel mogelijk thuis te werken. Met klachten sowieso, anders zo veel mogelijk.

Iedereen in heel NL zoveel mogelijk thuiswerken

1 like

Ja dat vind ik wel jammer eigenlijk, we hebben afgelopen weken wel gezien hoe veel Nederlanders reageren op zulke verzoeken (niet). Blijkbaar moeten we het opgelegd krijgen

5 likes

Lollll ik kan niet meer werken :upside_down_face: ik doe iets met evenementen in een museum dus dubbel verboden :+1:

1 like

Ik was er best relaxed onder maar krijg stress van dit topic en ik wil nu ook wc papier hamsteren?

2 likes

Ik vind het nu bijzonder kut want ik heb dus gewoon bepaalde chronische hoestbuien die los staan van Corona. Dus dan moet ik voorlopig stoppen met mijn stage? :confused: Ik moet 3 keer per dag even flink hoesten en dat is het klaar.

2 likes

Ik verwacht eigenlijk wel dat scholen alsnog gesloten worden in de komende dagen

5 likes

dit is wel een goede vraag

2 likes

Lijkt me dus niet, aangezien je zelf weet dat dat losstaat van corona. Wel hoesten in je elleboog hè? :wink:

jaap is echt de sjaak telkens

Inderdaad!

Ik vind dat er wat dit betreft niet veel veranderd, maar nu geld het ook voor de rest van het land ipv alleen brabant. Denk dat er nog wel aanvullende maatregelen zullen komen misschien?

1 like

Ik heb lichte keelpijn (verder geen klachten) moet ik dan thuisblijven of niet? Ik heb morgen een training met circa 10 personen.

haha echt precies dit ja, hij is ook wel echt heel sympathiek!

Nee dat moet je overleggen met de leidinggevende. Als je hoest onveranderd is lijkt mij de kans op een luchtweginfectie klein.

Jezus iemand met zo’n neuspiep zit lekker in de microfoon van de nos livestream te ademen

2 likes

god maakt geen onderscheid

3 likes

Heb ik dus ook en ik had gister koorts wat nu weer 36,9 is. Maar ben al de hele week thuis.

haha beetje bijdehante vraag over de 2e kamer debat (dat daar ook meer dan 150 man is)

irritant dat al die mensen vragen: en bij kerken dan? en restaurants dan ? etc etc

2 likes

Wat ziet die Bruno er onzeker uit zeg.