Coronavirus

Ja

1 like

Ik vind die grens van 100 zo arbitrair

Evenementen met meer dan 100 personen afgelast. Maar wel met duizenden studenten op scholen rondlopen. Fuck logic.

20 likes

Eerder ernstig verveeld en vermoeid

Vriendin die in de zorg werkt “zolang het een advies is ga ik gewoon op vakantie naar tenerife volgende week”.

Ja, die vraag over dat debat van vanavond… Hij zegt dat hij daar niet over gaat. Wat is dat nou voor antwoord? Evenementen met meer dan 100 personen is zojuist afgeraden. Pff, frustrerend!

Bijdehand maar ook wel scherp want het legt toch wel bloot dat we de maatregelen begrijpen, maar twijfelen zodra het over onszelf gaat.

3 likes

Ja alsof je een spreekbeurt doet op de middelbare met een groepje en een ander lekker het werk laat doen omdat je het antwoord niet meer weet haha

2 likes

maar mensen kunnen toch ook zelf logisch nadenken. Al deze specifieke vragen van die journalisten slaan ook nergens op.

4 likes

Goeie vraag ook over dat restaurant hij wordt wel lekker voor t blok gezet… waarom vraagt niemand wat het verschil is tussen 70 of 100 man😂

@Pantalones Ja hou op zeg, genoeg studenten die klachten hebben maar misschien al heel goed gestudeerd hebben en gewoon straks snotterend aan een tafel zitten en lekker iedereen besmetten :slightly_smiling_face:

Nee idd… ben benieuwd wat mijn uni nu gaat doen.

Degene in het groepje die eigenlijk écht niet wil presenteren, maar moet voor een cijfer.

Om even door te gaan met deze vergelijking haha, weet ff niet wie de omschrijving van Jaap gaf

1 like

Ohhh nee geen evenementen t/m 31maart en op 30 maart zou ik naar Hatari gaan :joy: Ach ja het is niet alsof ik ze niet al twee keer gezien heb hahaha

1 like

Ja gelukkig woon ik in een normale provincie

4 likes

Ik ben benieuwd of/wanneer de sportschool dicht gaat

Dat is echt mijn grootste nachtmerrie

16 likes

Wij willen het niet :angry:

4 likes

Op de uni en scholen lopen toch ook meer dan 100 man??

3 likes

Waarschijnlijk hebben ze een aantal simulaties uitgevoerd, en bleek dat bij een bepaald threshold de verspreiding exponentieel toenam, en dat ze dan met de 100 mensen grens onder die threshold zijn gaat zitten. Denk dus echt wel dat er goed over na is gedacht, maar snap dat het zonder achtergrond info arbitrair kan lijken ja.

13 likes

Ik moest wel lachen :joy: