Hahaha love Marky zn irritatie “nou wij willen het niet! Ik weet niet precies hoe het juridisch zit maar wij willen het niet!” (Over waarom de scholen niet zelf laten besluiten of ze dicht gaan of niet).
Ik vind het zo stom dat ze scholen niet afsluiten omdat ze de ouders nodig hebben, doe dan 13+ gewoon lekker naar huis sturen
Ik ben een leerling in de zorg en mag vanaf vandaag niet meer naar school van het bedrijf waar ik voor werk. Wel in overleg met de school uiteraard.
Ik ook, net een kind die z’n groentes niet wilt opeten
Duizend hartjes voor deze foto 
Veeeeel meer ja, begrijp ik ook niet hoor
Ik vind dat juist wel logisch. Kinderen hebben een laag risico, en je hebt de ouders nodig om het draaiende te houden.
Ja, maar mbo/hbo/unis enzo dan? Of tellen die niet als scholen
Ik snap echt niet hoe zo weinig gebaren leiden tot zo’n compleet verhaal van een Jaap bijvoorbeeld.
Jep kom uit bieb vol hoestende mensen en de bieb is niet eens een echt echt noodzakelijk iets. Lijkt me dat je ook wel thuis kan studren als het echt moet ipv in een ruimte met 200 man 
Basisonderwijs, voortgezet en middelbaar (mbo) blijft open.
Hbo en uni’s mogen geen grote hoorcolleges geven.
Of is dat je vraag niet?
ik vind het zelf nog zo onduidelijk hoe de besmetting werkt kinderen worden dan misschien niet zichtbaar ziek maar misschien kunnen ze het wel overbrengen? het zou mij niet verbazen als de scholen maandag worden gesloten.
Wat deed jij daar dan ?

Vind het ook raar dat ze kijken naar de leeftijd van leerlingen maar docenten/andere medewerkers op een school kunnen toch ook op leeftijd zijn
Nou ja, daar heb je natuurlijk geen ouders nodig als oppas omdat hun kinderen niet naar school kunnen.
Daarnaast is een hoorcollege een veel grotere groep dan een klas kinderen, dus dan kom je aan de >100 mensen waar je rekening mee moet houden. Dat snap ik wel dat ze dat online willen. Maar werkgroepen oid, dat zou gewoon kunnen doorgaan.
Studeren, maar had teveel vertrouwen in de medemens. Ik hoest zelf niet en ben ook niet verkouden etc. (Althans nog niet)
Hij laat het aan mij, dus voorlopig ga ik nog even aan het werk.
Het geluid springt weer aan 
Maar op een drukke zaterdag zijn ook meer dan 100 mensen in een supermarkt haha