Ja mijn irritatie zit ook richting werkgevers hoor. Neem verantwoordelijkheid en laat mensen gewoon niet komen als de overheid dat zegt. Wat een fokking idioot die baas van jouw vriend (ja sorry maar echt hier kan ik niet bij, dat je zo asociaal kan denken).
Ja dat denk ik wel. Of zeker de werkgevers die mensen toch laten komen tegen het advies in.
Edit: geloof dat we tegelijk postte, maar dat dus!
Dankjewel! 
Gelukkig toch vrij snel bericht gekregen: mijn tentamen van zaterdag gaat in iedergeval niet door dus dat scheelt weer.
Dat gaan we dinsdag waarschijnlijk horen
Brazilian official who met Trump in US tests positive
Joe joe
Hahaha.
Wat is daarop uw antwoord?
J - kijkt afgeleid naar het scherm- GOALLLLLLLL GOAL GOAL GOAL! - oh ehhh ja!
Ja ik zit ook al een uur op funda huizen door te sturen naar m’n vriend
Maar Corona bestond toch ook niet? 
Overigens heb ik net voor het eerst Facebook geopend en ben best verbaast dat bijv een film theater zijn deuren sluit tot eind maart, denk dat de echte bioscoop hier dan ook nog gaat volgen
Over hoeveel jaar zal er een film komen over Corona?
- Over 1 jaar
- Over 2 jaar
- Over 3 jaar
- 3 - 5 jaar
- Over pas veel jaren…
- Dit jaar nog.
- Nooit…
0 stemmers
Waar zal deze film zich afspelen?
- Italie
- Nederland
- China
- Verschillende landen
- Europese landen
- Uiteraard alleen Amerika
- Anders…
0 stemmers
Met Tom Hanks in de hoofdrol
X
Stevige kritiek microbiologen op RIVM
Als Nederland nu niet meteen doorpakt in het beteugelen van het aantal coronabesmettingen, zullen de gevolgen niet te overzien zijn. Dat schrijft de Nederlandse Vereniging voor Medische Microbiologie vandaag aan het RIVM, na de aankondiging van extra maatregelen in het hele land. De artsen stellen dat nu niet optreden uiteindelijk tot meer schade zal leiden. “Alleen drastische maatregelen in de beginfase kunnen het risico voor burgers beperken.”
De artsen hebben data van het virus bestudeerd uit andere bronnen en concluderen dat informatie op de RIVM-site “ernstig achterloopt en niet compleet is”. Ze verwijten het RIVM niet voldoende op coronacontacten te testen.
NOS
hehe, worden ze ook eens wakker.
Onkruid vergaat niet…

Ik wou bijna zeggen yes, dan kan ik toch naar die concerten van Justin Bieber in Amerika die vanwege Corona naar kleinere zalen zijn verplaatst en kan ik later alsnog naar Soldaat van Oranje gaan. Maar dat kan nu door Trump ook niet meer.
Ik vraag me af welke experts de RIVM dan inschakelt als deze microbiologen iets totaal anders adviseren dan de maatregelen die ze nu treffen.
Kan je niet de examencommissie oid inschakelen? Echt niet oké dit