Ja dit was te verwachten maar huillie
Voor mensen in de zorg geldt weer ander advies. Pas thuisblijven bij verkoudheidsklachten én koorts
Omg Ja die foto’s vond ik ook echt eng. Dat ding had gewoon tanden!!! Dat eet je toch niet op. Tenminste mij niet gezien als hetgeen wat ik eet me praktisch toe lacht Haha 
Heel egoïstisch dat ik me hier druk om maak maar ik zit al maanden te wachten to formule 1 weer begint, tot nu toe leek de eerste race dit weekend door te gaan maar nu gaan er geruchten rond (ja, geruchten) dat Melbourne niet doorgaat. Dus ik zit als een gek de twitter accounts van de FIA en F1 te refreshen.
Groot gelijk als ze het niet doen overigens, maar dit is echt een rare situatie, iedereen spreekt elkaar tegen met zogenaamd de sterkste bronnen.
Chill overzicht dit! Mensen mogen soms wel iets beter lezen wat er nou gevraagd wordt van ze. Dit overzicht beantwoord 80% van die vragen lijkt mij.
Ik vond het een goed verhaal verder op de persconferentie.
Het was net echt gekkenhuis in de supermarkt. Ik wil niet eens hamsteren maar door anderen word ik ook gedwongen dat te doen?
Eindelijk officieel bericht, heel het bedrijf werkt vanaf morgen tm eind maart thuis.
Helft van de collegas is al naar huis dus die zie ik niet meer de komende weken haha.
Zo raar, voelt alsof we allemaal op vakantie gaan…
Je hebt wel de essentials, zie ik
Ik zag op de parkeerplaats een vrouw met 2 volle karren echt trots een foto van haar buit maken 
Ik werk bij de Rijksoverheid en ben dus zo benieuwd of ze het advies volgen en ons thuis laten werken. We wachten al uren op mail. Zou het bizar vinden als ze het advies niet overnemen aangezien wij allemaal kunnen thuiswerken.
Ik snap mijn moeder niet.
Zaterdag gaan we de urn ophalen van mijn opa, met een kankerpatiënt, 2 longpatiënten en 1 oudere. Waarvan m’n moeder dus longpatiënt is. Vraag ik hoe of wat ivm corona. Is haar antwoord: jij gelooft toch niet in deze opgeklopte onzin? 
Zucht.
Vind het altijd zo raar als mijn naam ineens ergens in hoofdletters geschreven staat 
Maar ik ben ook benieuwd! Staan meerdere races op het spel ofniet?
Ik ga wel even een extra voorraad insuline inslaan voor mezelf. Er zou vast wel genoeg eten zijn, maar zonder insuline red ik het niet echt.
Ik vind het echt bizar dat mensen zoveel gaan inslaan hoor. Hier in leeuwarden is dat nog totaal niet gaande. Maar misschien is dat een kwestie van tijd?
Ik snap ook niet zo goed wat ik moet hamsteren. Ik ben vanochtend boodschappen gaan doen en stond beetje te staren naar de schappen. Uiteindelijk maar wat frisdrank, chips, nootjes, en wat houdbare melk gekocht.
Edit: dit was trouwens in Breda en hamsteren viel daar echt mee.
Bij ons ging het gerucht al de hele dag maar denk dat ze eerst de persconferentie hadden afgewacht en daarna pas het bericht te sturen!
Hoop dat je snel wat hoort!
Wij hadden vorige week al een oefening met thuis werken dus wel super goed dat we in ieder geval de IT systemen hebben getest. Maar vind het zo’n saai idee, zit ik daar alleen thuis.
Haha kan ik me voorstellen!
Ja, er waren al wat races in Azië verplaatst en Bahrein heeft al aangekondigd achter gesloten deuren te racen aka zonder publiek.
Vandaag bleek dat McLaren sowieso niet mee kan rijden dit weekend omdat er een crew member met corona is. Nu lijkt het er op alsof media wordt gevraagd geen verslaggevers naar het circuit te laten komen, deze race ook achter gesloten deuren doen zou een goede oplossing zijn op dit moment. Al die teams en crew zijn daar al de hele week bezig dus als er besmettingen zijn, dan zijn die er toch al. Ik wacht officiele statements af maar ben bang dat het gewoon afgeblazen wordt.