Hoe lang zou het duren tot de AH weer hamsterweken heeft😬 Als in “inspelen op de markt” ik kreeg gisteren al een mooie pushnotificatie van reclamefolder…
Ik stuur dit plaatje naar m’n moeder en ze zegt: “Dit is mijn dagelijks leven”.
Ze is indd bang voor grote mensennassa’s, lekker op zichzelf en werkt vanuit huis😂
Denk dat nu er mensen in Leeuwarden besmet zijn er misschien toch meer mensen gaan hamsteren, maar had er zelfs vandaag nog geen last van dus dat was fijn
Diabetes is alleen bij type 2 een risicogroep dacht ik.
Edit: Kan er nu geen bron meer bij vinden 
Weer 200 doden er bij in 24 uur in Italië en 2600 nieuwe besmettingen.
M’n hart breekt voor die mensen 
Wat een ramp.
Groningen wel! Man man man heb het nog nooit zo druk gezien.
Dat kunnen toch bijna niet meer alleen mensen uit de risicogroep zijn?
.
Terwijl daar ook nog niet veel besmettingen zijn of wel?
Ik vind het hele hamsteren maar raar, een paar dingen extra oke maar volgens mij overschatten mensen heel erg wat ze in 2 weken aan eten nodig hebben 
Ik lees hier dus ook hele tegenstrijdige berichten over. We zien het wel, ik blijf tot nader bericht gewoon thuis.
Die ziekenhuizen zijn volledig ontploft dus die kunnen gewoon adequate hulp meer bieden, niet aan mensen binnen de risicogroep, niet aan mensen erbuiten en dus ook niet aan mensen die geen covid hebben maar andere gezondheidsproblemen. Er is gewoon niet genoeg personeel en medische hulpmiddelen. Wat een drama voor die mensen zeg, kan me niet voorstellen hoe het is om daar nu in de zorg te werken.
Kan inderdaad geen kwaad!
Er waren net mensen in de supermarkt die zeiden dat het allemaal bullshit is om vervolgens wel naar de Etos te gaan om handgel en mondkapjes te kopen. 
Ik werk op een kdv en volgens ons bedrijf mogen verkouden kinderen gewoon komen? Alleen als ze hoestklachten en of koorts erbij hebben niet?!
Het lijkt me ronduit traumatisch om mensen naar huis te moeten sturen in de wetenschap dat ze het niet gaan overleven zonder zorg.
Wat een leed 
Daar durf je als ouder je kind toch amper meer heen te brengen?
Diabetes (type 1 en 2) is een chronische ziekte. Deze mensen hebben een verhoogd risico op complicaties als ze het virus hebben. Niet zozeer door de Corona maar meer door de ontregelde diabetes en evt metabole stoornissen die daarbij kunnen komen. Maakt niet uit welk type je hebt.
Ja, dit is echt zo bizar.
Wij hebben inmiddels bericht gehad dat we verplicht thuis moeten werken vanaf morgen.
Dat is toch ook de richtlijn van het RIVM. Je moet koorts hebben EN hoesten of benauwdheidsklachten hebben.
Edit: en in risicogebieden / in aanraking zijn gekomen met bewezen besmette mensen.
Een neusverkoudheid voldoet hier niet aan. Tevens zijn kinderen niet degenen die de hele wereld over vliegen.