CrossFit

Ik heb alvast een tweede scherm klaarstaan op mijn werk haha

Ik vind het jammer dat er een paar best grote namen in een team mee doen, vind ik minder leuk om naar te kijken.
Ik gun het Noah Olsen wel! Maar Fraser zal wel winnen. Ik denk Sara niet, maar Tia weer en Katrin tweede.

Ik hoop eigenlijk dat er zowel bij mannen als vrouwen nieuwe winnaars zijn. Anders lijkt het alsof Tia en Mat onverslaanbaar zijn haha.

Normaal vond ik indiv ook leuker, maar vind nu teams ook wel heel leuk maar ik ben een beetje biased :joy:

1 like

Ik hoop het ook maar ik denk het niet haha. Misschien bij de vrouwen wel maar ik zet mā€™n geld op Fraser.

Blijf het vreemd vinden dat de fb en insta van cf toen opeens uit de lucht zijn gehaald. Via fb waren de games zo handig te bekijken maar nu toch maar via andere links.

Jaa spannend!
Ik supporter als Belg natuurlijk voor Carmen, zij was een van mijn coaches toen ik jaren geleden met CrossFit begon en ben echt heel blij voor haar dat het eindelijk gelukt is om zich te kwalificeren.
Verder bij de dames hoop ik dat Sara het goed doet, ik ben ook voor altijd fan van Sam Briggs en Annie gun ik ook alles omdat ze zo lief was toen ik haar heb ontmoet in IJsland.
Bij de mannen supporter ik voor Patrick Vellner, Jacob Heppner vind ik ook leuk.

2 likes

Ik kijk ook mee! De komende dagen ook gewoon werken, dus dan kan ik op de rustige momenten een tweede schermpje erbij houden ook.

Crossfit lijkt me best een gave sport, maar vind t best lastig om te beginnen. Ik ben echt slap, en weinig spieren enzo. Uberhaupt ook geen idee waar ik dit zou kunnen doen.
Zijn hier toevallig meiden die in Eindhoven crosfitten (zeg je dat zo? :see_no_evil:)?

Ik ga later dit topic nog eens doorlezen, ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Ik ben te laat gaan slapen omdat ik zo lekker thw Games aan het kijken was :sleeping:

@Melodine ik heb ook weinig spiermassa en ben/was ook echt slap, vooral mn schouders haha. Maar doordat iedereen in 1 groep zit en alle oefeningen te schalen zijn is dat echt geen probleem! Je kan gewoon op je eigen niveau trainen zonder dat je anderen hiermee in de weg zit.

1 like

Met welke andere sport (of hobby) ben je wel al aan het begin goed? Is gewoon een kwestie van opbouwen toch :slight_smile:

Als je het topic doorleest dan kom je mijn ervaring in ieder geval tegen (spoiler: ik ben zeer enthousiast), ik ben afgelopen december begonnen.

1 like

Lekker inschrijven bij een box! Even CrossFit.com checken voor affiliate bij jou in de buurt. Allerlei niveaus zijn er, laat je niet afschrikken door de fitter mensen. Iedereen begint ergens en iedereen heeft zā€™n eigen tempo/doelen. En wie weet verras je jezelf! Je blijft leren en sterker worden en nieuwe movements ontdekken.

2 likes

Wauw wat een slagveld vandaag. Weet niet of ik fan ben van de nieuwe manier van de gamesā€¦

Ik hoor steeds meer over crossfit en denk dat ik aankomende week een proefles ga inplannen :grin:

5 likes

Yes! Post je daarna hier wat je ervan vond?


Tralala toch maar weggehaald :grin:

3 likes

Morgenavond 20.00 is het zover! :dancingbanana:

Ik ben excited en zenuwachtig en misschien ook een beetje bang tegelijkertijd!

2 likes

Veel plezier straks!

Niet bang zijnā€¦ Het gaat 100 procent meevallen, dat weet ik zeker!

1 like

Het was heel erg leuk en vooral heel erg zwaar! Ik denk niet dat ik mijn benen kan gebruiken vandaag of morgen maar ik denk wel dat ik volgende week weer erheen ga :smile:

7 likes

Nice! Wat was de wod?

Weet niet precies wanneer iets de wod isā€¦ maar aan het einde van de les gingen we op tijd, 9 minuten, moest je setjes doen van 21x deadlift, 21x box jumps, daarna opnieuw maar dan 15x en daarna opnieuw dan 9x en dan schreven ze gewicht deadlift op en tijd die je overhadā€¦ zou dat dan de wod kunnen zijn?

4 likes

Ah dit is zo aandoenlijk!! Dat is de WOD inderdaad.

Klinkt goed in ieder geval! Voordat je het weet begrijp je alle gekke termen :dancer:t3:

1 like

ik ben nu sinds 1,5 maand begonnen en vind het echt ZO leuk! Snap nu echt wat iedereen bedoelt met dat het verslavend is. Ik ben wel echt een intense slapjanus en steeds de laatste of echt super super scaled, maar ik probeer me daar maar over heen te zetten, haha.

4 likes