Gebruikt jouw box ook beyond the white board? Ik heb 'm ingesteld op Bodyweight wods en af en toe komt er dan wel wat leuks voorbij. Ik heb vorige week ook met een boxgenootje hero wod Bert gedaan en heb bijna een hele week spierpijn gehad! Is wel een workout met veel herhalingen, maar wel een lekkere vond ik zelf.
Ah goeie, ik zal eens in BTWB kijken ja! Gebruik die zelf niet echt, maar onze box wel idd.
Heb Bert net ff opgezocht en misschien dat ik die na de kerst eens ga doen. Thanks voor je tips!
Ik ga Bert ook maar proberen denk ik!
Merk gewoon dat mijn motivatie om bodyweight dingen te doen heeeeeel laag is. Was net zo lekker bezig met gewichten opbouwen enzo.
Mijn box heeft elke dag drive through workouts. Je schrijft je in met je buddy, of alleen en dan heb je een kwartier een warming up die je zelf doet bij het eerste ‘station’ deze wordt uitgelegd in whatsapp met een filmpje als je de bewegingen niet kent, dan maak je alles schoon en schuif je door naar het tweede station en doe je onder begeleiding van een trainer onder het mom van PT de WOD. Ze doen dan wods die je niet thuis kan doen. Dus veel met de barbell.
Heel fijn, iedereen mag 1 a 2 keer per week langskomen, ligt aan je abonnement. Ze delen ook dagelijks thuisworkouts waarbij 3x in de week je mee kunt doen via Zoom en elke ochtend een energizer stretch sessie via Zoom.
Wow dat is echt redelijk briljant, zo’n drive through!
Ja echt super goed geregeld!
Mijn box post iedere dag ook een thuiswod met video-uitleg, maar ik heb echt zo weinig zin deze keer om ze te doen. Dus nu ben ik maar vooral weer gaan hardlopen.
Heb zelf wel allerlei materiaal dus ik knal er nog wel wat krachttraining in.
Hier ook home wods maar waar ik die in de eerste lockdown nog wel regelmatig gedaan heb kan ik me er nu echt niet voor motiveren. Ik wil niet 300 airsquats doen afgewisseld met oneindig veel burpees. Scheelt ook dat ik binnen niet kan springen ivm onderburen, en ik nu echt niet buiten op de grond wil liggen met dit weer.
Konden wel weer materiaal lenen bij de box, dus heb een 12.5kg dumbell geleend en ik heb zelf wat kettlebells staan. Dus ik bedenk nu vaak zelf een circuitje met bijv 400 meter hardlopen en dan airsquats/kettlebell swings/dumbell snatch etc. En ik probeer elke dag wat push-ups te doen omdat ik die eindelijk begon te kunnen vanaf mijn voeten ipv knieën.
Wel jaloers op de drive through van @DaintyDream! Mocht iemand in de buurt van Nieuwegein wonen, daar zit een box waar je een drop-in kan boeken met 2p en dan mag je daar buiten voor de box onder een tent komen trainen!
Moet je daar niet lid voor zijn? Anders ga ik me nu aanmelden!
Ook voor niet leden!
info
https://getfierce.nl/lid-worden/ en dan de drop in.
Zij was eerst coach bij de box waar ik train maar heeft aan begin van corona besloten voor zichzelf te starten.
Tof dat jullie boxen ook een oplossing vinden. Wij trainen ook buiten, maar ik merk dat ik het een stuk moeilijker vind om me te motiveren. De afgelopen week was het zulk slecht weer (kkkoud en regen) dat ik het echt moeilijk vond om mezelf te blijven pushen om op de natte matten burpees te gaan doen
Mijn box gaat vanaf morgen ook weer buitenlessen geven! Vind het alsnog een beetje vaag wel, want er mogen per slot van een uur 10 mensen komen… Maargoed ze zeggen dat het is overlegd met de gemeente.
Die van mij ook! Ook met slots van 10 mensen. Ik heb me ingeschreven voor dinsdag maar zie nu al dat er grote kans is op regen de hele dag, jammer.
De mijne is ook van plan om open gym buiten te gaan doen. Ben heel benieuwd hoe ze het gaan indelen qua mensen en uren.
Wat willen jullie als eerst weer doen als je kan open gym en buiten?
Ik heb even inspiratie nodig.
Mijne ook, maar bij ons houden ze gelukkig 6 aan en je mag dan 45 min ipv een uur.
Ben heel blij, die zoom klassen en thuis sporten zat er echt niet lekker in
Doet er nog iemand mee met de open?
Ik heb net 21.1 gedaan, wat een verschrikking. Mn schouders zijn echt niks meer gewend.
Ja, maar ik kon steeds maar drie wall climbs achter elkaar Zakte gewoon door mijn armen op een gegeven moment
Ik ga starten met crossfit. Welke schoenen raden jullie aan om uiteindelijk te kopen? Zoveel keus…
Leuk! Ik heb Nike Metcon (de 6e versie), die zijn fijn voor als je smallere voeten hebt. Veel mensen dragen ook Reebok Nano, die zijn wat breder.