Robe climbs is toch in een touw naar boven klimmen? Bij ons doen ze dat niet, maar ik ga binnenkort van sportschool wisselen omdat ik ga verhuizen. Volg er een aantal op insta om te kijken waar ik een proefles wil volgen en eentje laat ook mensen in touwen klimmen en nu durf ik daar niet een proefles te volgen haha Heb gigantische hoogtevrees en bang dat ik val. Ofja ik kom waarschijnlijk nog niet eens een meter omhoog. Hebben ze daar dan ook een alternatieve oefening voor?
Ooh top, die doe ik idd wel en dat kan ik wel
Er zijn 3 officiele crossfit boxen in mijn stad, maar ook 2 zonder dat ze aangesloten zijn bij het officiele crossfit. Maakt dat nog heel erg uit, die 2 zonder zijn wel een tikkeltje goedkoper, maar qua locatie geen verschil voor mij.
Ik zit ook bij een onofficiele, maar dat lijkt me geen verschil maken toch? Allemaal kunnen ze goede of slechte begeleiding hebben en/of kun je je wel of niet op je gemak voelen. Ik zou bij alledrie een proefles doen als je zoveel keuze hebt!
Gaat hier nog iemand de Games kijken?
Ja! Ik ben heel benieuwd naar Mal O’Brien.
Ja ik ook!
Jaa nu al zo enthousiast! Heel benieuwd naar Mal, team Reykjavik en love Laura Horvath.
Waar kijken jullie? Youtube?
Ja gewoon de livestream van CrossFit zelf. Echt wel leuk dat het nu weer volle bak is daar. En een mooie start met niet meteen weer Tia aan kop haha.
Ik bedoel, respect hoor voor hoe ze het doet, maar echt spannend is het bij de vrouwen zo niet.
Ik kijk op Youtube inderdaad en leuk dat Tia deze keer niet won! Ze zeiden dat Lauren Fisher een blessure heeft, maar ze doen evengoed mee, ben heel benieuwd. Ook hoe het team met Nienke van Overveld het gaat doen.
En natuurlijk deze legend: Joke (72) maakt zich klaar om de fitste ter wereld te worden voor de CrossFit Games | Hart van Nederland
Wat tof!
Wij over 40 jaar
Wow wat gebeurde er net bij die mannen! Wat zullen ze balen over de gemiste lap…
Ze zeggen in de chat ook dat Danielle Brandon een lap heeft gemist. Maar je kan het niet echt zien, want ze filmen natuurlijk alleen weer diegenen die voorop liggen
Ja zo cool! Zij was pas bij ons in de box (volgens mij met de quarter finals).
Ik ben echt in de war door event 1 van de mannen, benieuwd wat ze daarvan gaan maken en over gaan communiceren nog.
@DaintyDream ik was ook verbaasd over hoe hoog Brandon geeindigd was, dus dat zou me niet verbazen! Wel bijzonder hoe knullig dat soort dingen geregeld zijn haha, je zou toch denken dat je met een tracker aan de fiets oid wel op een scherm moet kunnen aangeven hoever iemand is…
Nog steeds in de war dat Garard blijkbaar wel echt eerste was