CrossFit

Dat heb je altijd wel. Bij ons worden er zelfs geen scores genoteerd en nog wordt er super veel valsgespeeld. Ik let er zelf niet echt op, maar merk wel dat wanneer ik aan het coachen ben vaak de mensen die zich het hardst inzetten laatst klaar zijn.

Yes heb zojuist besloten om me in te schrijven voor de Open! Zin in. Hopelijk hier een heel groepje, is leuk als we eens allemaal hetzelfde doen :ok_woman:t3:

2 likes

Ik kan dus net sinds maandag een handstand tegen de muur heā€¦ en morgen een wod met 5x een 1 minute handstand hold. DOE RUSTIG.

3 likes

Oef, vanochtend een halve Murph op het programma. Was leuk, maar best pittig!

1 like

Ik krijg daar ook mega koppijn van. Na een paar keer ondersteboven staan voelt het altijd alsof mijn oogbollen eruit ploppen.

1 like

Leuk! Zin in?

@KipTokTok haha kan je weer lekker oefenen!

@Duif leuk!! Halve is ook goed te doen.

@Sax haha ik moet er altijd van niezen :joy:

Ik was vandaag met een CF vrienden naar de Dutch Throwdown, box leden supporten. Was echt tof, super leuke sfeer en leuk om alle niveaus te zien. Wil er volgend jaar ook aan mee doen.

@colalight jaaa zeker zin in! Ben wel benieuwd wat de workouts worden en hoeveelste ik in NL zal eindigen. Letā€™s have some fun!!

Laten we dit weekend een update geven over hoe het ging :hugs:

1 like

Hoe ziet zoā€™n open er een beetje uit @cocos @colalight?

Elke donderdag nacht wordt de workout vanuit Dave Castro bekend gemaakt. Die workout moet iedereen doen, RX of Scaled. Je hebt daar 4 of 5 dagen de tijd voor en je wordt door een judge gecontroleerd op uitvoering. Iedereen legt zn scores online vast.
Afhankelijk van hoe je box bet doet, plannen ze een dag waarop iedereen die meedoen de workout doet of je doet het zelf regelen met een judge.

2 likes

Is hier toevallig nog iemand die het eerste weekend van maart de Power Monkey Clinic met Dave Durante gaat doen in Amsterdam?

Ahh ik heb zoā€™n hekel aan wods met alleen maar hardlopen, vanavond staan 6 x 800 meter op het programma. Dan kan ik net zo goed zelf 5 km gaan rennen :roll_eyes:

Pff, dat vind ik ook stom. Mede daarom doe ik geen wods meer haha. Maar ach wel goed voor de conditie en zou je zelf wel 5km gaan lopen denk je?

Ben benieuwd wat de eerste open wod gaat zijn! Jammer dat het voor ons midden in de nacht bekend gemaakt wordt. Hoop op een beetje een goede wod om mee te beginnen, niet iets onmogelijks.

1 like

Ik twijfel ook echt of ik ga, ik ga pas om 20.30 en moet dan vroeg eten omdat ik snel misselijk word van rennen. Ik kan ook zelf na werk en voor het eten even 5 km rennen, dan zit ik niet met dat ā€˜probleemā€™, maar dan moet ik dat wel echt doen idd

Dan zou ik lekker zelf gaan, en dan echt gaan :grimacing:

Het is net hoe je het bekijkt! De meeste CrossFitters zijn geen fan van hardlopen en worden zo gedwongen om all round te zijn. En door het samen te doen (en met timen, denk ik?) kan je jezelf toch meer pushen. Zodat je toch weer op de grond ligt na je kilometers. Dat gaat bij de meesten wat gemakzuchtiger als je in je eentje loopt.

Hoe dan ook, top als je gaat, have fun!

Ik wil echt, echt, echt geen pistols. Verder vind ik alles prima! Hoop op een paar WODā€™s die me liggen en Ć©Ć©ntje met weaknesses, zodat je jezelf kunt verbazen als het goed gaat haha.

Als ik vannacht wakker word (om naar de wc te gaan hahahah) ga ik vast gelijk checken wat de WOD is. En dan lig ik helemaal hyped in mā€™n bed. Zo ging het vorig jaar ook telkens hahaha.

Heb jij bepaalde doelen voor de Open? Heb je vorig jaar meegedaan?

Ik ben zelf gegaan, heb zelf 6 x 800 meter gelopen net en lig nu voldaan op de bank. Best of both worlds!

4 likes

You go girl!

1 like

Haha ik gok dat er geen pistols inzitten. Lastig te scalen ookā€¦
Haha dat had ik ook, werd automatisch rond die tijd wakker en dan toch kijken terwijl je weet dat je erna niet kan slapen :joy:

Nee vorig jaar niet, 2017 wel. Doelen nee ook niet echt, gewoon alles zo goed mogelijk doen, en het leuk houden. Scalen wanneer het moet en gewoon genieten.
En jij?