CrossFit

Mwah, kon beter. Snel last van m’n ademhaling gekregen helaas dus veel moeten opbreken. En bij jou?

19.2 is wel een pittige qua gewichten denk ik, ben benieuwd hoe ver ik kom. Wel weer flink benen haha, volgende WOD’s misschien veel overhead?!

Jammer! Hopelijk ben je meer tevreden over 19.2 straks :hugs: Heb WB unbroken gedaan, en het ging opzich prima, maar m’n transities hadden een meter korter en dus sneller gekund…

19.2 is niet veel benen, vooral veel grip! Slim opdelen wordt het, zodat grip beetje oké blijft. Go get ittt!

Nou, DU pakt bij mij ook best m’n kuiten aan en de squat cleans is vooral benen. Grip maak ik me niet zo’n zorgen om, vind front squatten lastiger.
Ga je m vandaag doen?

Ah dat ligt denk ik heel erg aan wat je skills zijn dan. 125 toes to bar fucked mijn grip echt op (als ik het haal haha) en cleanen met vermoeide grip wordt lastiger bij de zware gewichten. DU spring ik laag, dus dan hebben m’n kuiten nooit echt last als het er telkens maar 50 zijn (denk ik nu haha). Maar we gaan het beleven!

Ik doe 'm vanavond inderdaad, ik laat wel weten of ik het vooral benen vind haha. Maar voor nu denk ik vooral grip, grip, gripppp! Wanneer doe jij 'm?

Heb jij 16.2 gedaan? Ik niet, helaas. Wist toen niet wat de Open was haha

Scheelt dat ik m scaled doe haha de gewichten van Rx zijn me echt te hoog. Dus doe knee raises en die gaan wel, makkelijker dan t2b.

Succes en veel plezier vanavond!
Ik kan m maandag pas doen.
Nee ik ook 16.2 niet! Heb 2017 voor t eerst meegedaan.

Zaterdag 19.2 scaled geprobeerd, maar net niet binnen de 8 minuten gehaald, dacht na het eerste rondje, dat red ik makkelijk! Maar halverwege het tweede rondje dacht ik, oh nee, toch niet :sweat_smile:

Ben benieuwd naar 19.3

2 likes

Haha ging het wel goed?

Ik heb m gisteren gedaan, tot 9 van de 13 squat cleans gekomen. Verloor echt tijd doordat ik van de bar af gleed met de T2B, echt stom, dus die moest ik steeds opbreken in 3 keer. Maar prima zo!
Ik gok op pullups met 19.3 en iets overhead.

Dat is wel jammer idd, wij hebben tape om de bar zeg maar, ook niet ideaal, maar je blijft wel hangen.

Pff haha op zich wel oké, maar hoopte in ieder geval nog de buy in te halen, al wist ik dat de ronde erna de squat cleans te zwaar voor me zouden zijn…

Pull-ups en overhead ben ik echt zo slecht in hahaha… totaal geen schoudermobiliteit

1 like

Ja ik had ook wel tape om m’n handen en normaal werkt dat goed, nu alleen niet…

Haha ja dat dacht ik ook! Had wel 1 squat clean gekund qua gewicht dus wel jammer dat ik dat niet gehaald heb.

Maar als hebt pullups zijn worden het jumping pullups meestal, lukken die wel?

Ja die toes to bars gooiden hier ook een beetje roet in het eten. Maar wat goed dat je het prima vindt, lekker gevoel is dat! Ik wil m’n score wel zeggen, maar ook weer niet i.v.m. anonimiteit. Maar ben HEEL tevreden en verbaasd haha.

Vond je het meer been of meer grip uiteindelijk? :joy:

1 like

Mijn box heeft deze maand het thema conditioning (ze hebben per zoveel maanden een thema) en gisteren was de eerste maandag van deze maand dus begonnen ze met conditietests: 50 kcal op de Bike From Hell (Assault bike) en 1000 meter op de Ski Erg. Wat. Een. Ellende. Toen ik van de bike afstapte zakte ik bijna door mijn benen heen, zoveel kramp! En de snelste op de box had 50 kcal in 49 seconden, hoe dan?!

2 likes

Jaaa nu wil ik het weten haha! Zal beloven je score niet op te zoeken in app hahaha. Noem dan een score tussen een aantal reps haha.

Ehm, benen vielen wel mee, heb ze gecleand en daarna gesquat ipv squatclean, vind ik net wat prettiger en kan ik stabieler zakken. Heb normaal nooit last van het van de bar glijden, dus dat verbaasde me wel eigenlijk.

Vannacht nummer 3, ben benieuwd!

Oh nice! Vind het wel goed dat ze die optie goedkeuren bij scaled, veel mensen bij ons maakten daar ook gebruik van. En zo kan je evengoed lekker de wod doorkomen!

Ben bang dat Amanda (snatches en ring muscle ups) komt, maar dat is maar een gevoel want die hele Open is natuurlijk een raadsel haha.

En ik had trouwens een paar cleans op 93 kg :sunglasses:

Ze zijn echt helemaal gek geworden man. Blij dat ik niet mee doe haha. 50 elevated strict hspu in scaled? Ik denk dat 90 procent nu niet mee kan doen joh.

1 like

Hahaha scaled versie van HSPU: HSPU :joy: maak ze dan kipping ofzo.

Ja of vanaf de box ofzo, dat mensen de wod iig wel af kunnen maken haha. Want ze doen dan wel weer een bear crawl voor de hand stand walk. Zo vreemd.

1 like

Dit is de wod waarbij de elite gefilterd wordt. Snap wel dat ze nu moeilijkere oefeningen moeten doen om de echt goede atleten door te krijgen maar dit is wel een beetje erg jammer…
Ik ga maar vol gas op de db lunges en box step over :joy:

Haha. Ik hoop dat ik volgend jaar wel mee kan gaan doen. Kon gewoon nu niet garanderen dat ik de tijd had om iedere week mee te doen, en dat is ook wel gebleken… vorige week van donderdag t/m maandag helemaal niet kunnen gaan.

Oh bah das jammer!
Ik kan ook minder de laatste weken, echt jammer want vind het leuk dus baal als ik niet kan sporten en dat snappen veel mensen niet haha

1 like

Ja, voel me gelijk zo’n zoutzak haha!

Nu vanavond nog even snel de laatste les meepakken. Want het hele weekend kan ik weer niet. :woman_shrugging:t2:

1 like