Crypto

Klinkt interessant! Bedankt voor de tip!

Ik zou het ook wel leuk vinden om over te praten. Met name over altcoins etc.
Maar zie dat dit topic inderdaad beetje dood is.

Haha, ja ik heb mn best gedaan het nieuw leven in te blazen… maar bleek toch lastig :wink:

We kunnen altijd weer verder gaan?

1 like

Ik praat ook mee! Er zijn genoeg signalen voor een mooi altseizoen :partying_face:

2 likes

Leuk!! Ik ben een beetje aan het spelen met crypto, maar mis op het moment nog de kennis…

Mijn man had de cursus van Madelon Vos aangeschaft, die heb ik daardoor ook kunnen volgen. Vond het wel een leuke introductie, moet ik zeggen.

Bedankt voor de tip! Ik volg haar inderdaad al wel op insta, ik ga eens kijken.

1 like

Zit nu te twijfelen of ik nog meer Bitcoin ga kopen, of dat de koers nog verder gaat zakken :sweat_smile:

We hebben tig head and shoulders gehad. Denk dat er nog wel meer aan komen en dan gewoon de dip kopen.

Ben wel heel benieuwd naar jullie alts.
Naast DOT en ADA (ben ze aan het staken) heb ik vrij veel REEF, ENJ (hallo gamecoin), VIDT en THETA.

En heb mijn ogen op paar die nog uit moeten komen

Ik heb ADA, Waves, RSR en stake XZT. Daarnaast heb ik redelijk wat ingezet op ETH, in de vorige bull cycles was het vaak ETH die als eerst veel % omhoog ging. Verder ook nog wat LTC (kan ik geen afstand van doen want waren mijn eerste crypto’s).

In de bull run van 2017 kon je trouwens bijna geen foute keus maken tussen de small caps. Over de tijd van ongeveer een half jaar ging toen bijna alles x5 of 10! Hopelijk staat dat ons dit jaar ook weer te wachten!

1 like

Ik heb ADA en XRP maar die laatste is behoorlijk gezakt, ik wacht het voorlopig maar gewoon af!

1 like

https://www.sec.gov/news/press-release/2020-338

De SEC heeft XRP aangeklaagd en daarom wordt XRP van veel exchanges verwijderd. Let even op indien je XRP op een exchange hebt staan, of en wanneer dit verwijderd wordt. Anders ben je misschien je geld kwijt.

1 like

Thanks! Ik heb hier inderdaad over gelezen maar ik dacht dat het er nog niet door was. Weet je toevallig ook waar ik kan vinden of deze wordt verwijderd? Ik heb m’n cryptowallet bij litebit maar ik kan daar niks vinden… (Excuses alvast voor alle verkeerde termen haha, zit er dus pas net in)

Ik ben wel geïnteresseerd in Reef, maar zie hem niet bij de apps die ik nu gebruik. Welke site/app heb jij hiervoor?

Ik gebruik Binance! Vind vooral de app heel fijn, omdat je kan schakelen tussen light versie (makkelijk en overzichtelijke interface) en normaal (alles en uitgebreid).

1 like

Sorry, late reactie maar het was een tip om in de gaten te houden. Coinbase verwijderd deze eind deze maand namelijk! Maar als je je coins in een beveiligde cryptowallet bewaard i.p.v. op een exchange zit je natuurlijk veilig!

1 like

Ik heb hier veeeel te weinig verstand van, maar voor wie het interessant vindt: Tesla heeft net 2 miljard op Bitcoin gegooid, dus stijgt nu mega. M’n vriend heeft Ethereum dus we zitten nu te kijken hoe het stijgt.

Livestream

https://www.youtube.com/watch?v=cxr40XnFnr4

1 like

Oh, lekker. Ik zie het! Ik was een beetje heen weer aan het handelen en eigenlijk veel te hoog bitcoin terug gekocht. Hopelijk kan ik op deze piek gaan verkopen :wink:

Edit: oh, en binance heeft er moeite mee, zie ik

1 like