Ik heb gister avond LTC op het goede moment verkocht. Nu opnieuw kijken naar een leuk instap moment op BTC/LTC/ETH.
Yaaay eindelijk weer terug op t niveau waar ik op ingekocht had (precies voor de dip ). Begin nu fijn winst te maken!
Ik heb voor het eerst âgeĂŻnvesteerdâ, een tientje in VET. Ik wil eerst met een klein bedragje eens uitzoeken hoe het nu allemaal werkt en gaat voordat ik er eventueel grotere bedragen insteek.
Wat is wijsheid? Ik ben begonnen bij Blox, want uitnodiging, tientje gratis en lekker makkelijk om een beetje mee te spelen. Maar ik merk wel dat ik het erg interessant vind en dat ik wel meer wil. Blox is vrij beperkt, zowel in het aanbod van crypto als in de functies. Daarbij is Blox volgens mij vrij duur ten opzichte van anderen in de transactiekosten.
Inmiddels heb ik ook een account aangemaakt op Bitvavo en Binance. Maar wat is nu wijsheid? Alles bij Blox verkopen en daar verdergaan (vind ik stiekem ook een beetje lullig naar degene die me uitgenodigd heeft, maar oke) of toch aanhouden? Ik heb nog niet veel geld in Blox zitten, dus als ik meer wil gaan doen is het denk ik voordeliger om nu gewoon over te stappen?
Ik weet niet of je het mailtje van Blox hebt gelezen, maar ze gaan vanaf morgen tijdelijk wat dingen veranderen vanwege de drukte. Ze hebben dan een tijdelijk minimum verkoopbedrag van 25 euro. Dus als je nog kleine bedragen er uit wil halen moet je het voor morgen 08.00 doen.
Klopt, dat heb ik inderdaad gelezen maar dat is tijdelijk, ik kan natuurlijk ook 2-3 weken wachten met het eruit halen van de kleinere bedragen, het hoeft niet a la minute natuurlijk.
Haal je dat bedrag dan ook gelijk eraf of bedoel je met âverdiendâ ongerealiseerde winst?
Ik twijfel steeds om toch wat in te leggen, maar dat alles al zo hoog staat houdt me tegen. In veel informatie die ik lees hebben ze het ook steeds over die cyclus van 4 jaar en dat het daarna weer zwaar gaat dalen en dat moment is over een paar maanden ongeveer. Dan denk ik dat ik beter kan wachten tot alles is gedaald en 2 dagen later krijg ik weer fomo
Zo dat gaat inderdaad lekker. Ben je niet bang dat hij ineens weer keihard terugvalt en je te laat bent? Ik zou stress krijgen haha.
@Tas dat is natuurlijk allemaal speculatie, maar ik heb verschillende dingen gelezen. Verschilt van sept 2021 tot eind 2021. Wat je er van miet geloven weet ik ook niet
Haha heerlijk. Enjoy
Wij hebben onze auto betaald met 50% crypto (met name ETH) gekocht, 2 weken gelden. En we hebben bijna ons geld weer terugverdiend, zo bizar!
Ja, als de boel crasht hebben we in ieder geval een groot deel van de auto ervan betaald haha.
Heb je echt met crypto betaald of het geld eruit gehaald bedoel je?
Had je eth of etc?
Geld omgezet in euroâs. Wel via coinbase-creditcard (visa) betaald!
Ik moet altijd lachen als ik denk aan een vriend van mij die ook zân auto gekocht heeft met cash uit Bitcoin. Achteraf had hij natuurlijk veel beter de Bitcoin kunnen laten staan, dan had hij er inmiddels 5 autoâs en een tweede huis van kunnen kopen đ„Č
Maar ach, beter gecasht dan imaginaire winst die ineens weer verdampt als je niet kijkt
Ja, eens. We hebben nog crypto over maar af en toe moet je ook wat met de winst doen. En 100% de correcte tijd inschatten kan eigenlijk niemand!
Als mijn man bewaard had wat hij in 2013 had, zaten we nu op ons privĂ© eiland ergens maarja, dat zijn achteraf altijd van die âhad ik maarâ-momenten.
Ik ben echt heel erg aan het twijfelen om nog wat extra in te zetten op DOGE vanwege 8 mei. Maar hij staat wel echt hoog al nu dus misschien is het echt vet dom om het te doen nu.
Ik heb een weekje geleden wat Doge gekocht met de gedachte dat het vast weer $0.69 moet halen voor Saturday Night Live en nu ben ik aan het twijfelen wanneer ik het eruit moet halen Als ik het nĂș doe heb ik mijn inleg verdubbeld maar wat als het morgen de dollar aantikt? Ik kan echt niet tegen deze stress, geen idee hoe anderen (jullie) het doen die duizend keer zoveel inzetten
Ik zou ook een deel laten staan en een deel er uit halen. Dan heb je iig iets.
Ik heb gisteren toch nog DOGE gekocht dus ik ben heel erg aan het hopen dat ie naar 1 dollar gaat. Ben zelfs in staat om mân wekker vannacht te zetten zodat ik misschien niet het hoogtepunt mis. Zal mân vriend ook leuk vinden morgenochtend vroeg haha. Echt ernstig dit. Straks is het weer zoân deceptie als met âdogedayâ op twitter (4/20 was dat toch haha) toen gebeurde er precies niks.
Succes iedereen! Ik hoop voor jullie dat doge naar een dollar stijgt! Gaat sowieso wel een interessante SNL worden haha.