Crypto

Ik kom er niet helemaal uit maar weet iemand hoe ik mijn crypto in de Binance app kan verkopen voor euro’s?

Thanks, Ik zag alleen ergens een optie waar ik een adres moest invoeren dus snapte er niks van.

Ik twijfel om ETC te verkopen en Doge te kopen. Is echt maar een klein bedrag maar zie etc niet meer zo snel stijgen als dat het afgelopen dagen gedaan heeft.
Ik ga even opzoeken hoe laat Elon Musk op tv komt haha

Nederlandse tijd 05.30 geloof ik. Wekkertje zetten haha

1 like

Ik zie het net ja haha! Ben echt benieuwd. Heeft iemand er een flink bedrag in staan?

1 like

Volgens mij is SNL voor ons zondagochtend 4:30! *edit: oeps, was te laat en ook nog eens verkeerde tijd genoemd :stuck_out_tongue:

@lisaanna @Tas ja ik ga dat inderdaad doen, even in de gaten houden nu hij weer rond $0.72 schommelt… Maar word er wel ineens gierig van joh haha!

Je kan trouwens op http://cryptocurrencyalerting.com/ (misschien zijn er ook andere) een alert opstellen voor als een coin lager of hoger dan een bepaalde waarde wordt, dan ontvang je een mailtje. Ik heb m’n telefoon ‘s nachts aanstaan en mute dan whatsapp. :sweat_smile:

2 likes

Stel dat DOGE naar een dollar stijgt, cashen jullie dan uit of laten jullie m staan? Vind het moeilijk om in te schatten of ie nog meer zal gaan stijgen over een tijd.

1 like

Hahah ja erg hè. Ik zit ook de hele tijd tegen m’n zusje al van ‘misschien kan ik nu beter ETH verkopen, daar DOGE van kopen voor vannacht’. Echt hebberig haha.

Hahaha blij dat ik niet de enige ben :sweat_smile:

Ik zou ETH trouwens niet verkopen, volgens mij is dat er wel eentje voor de lange termijn toch? Ik hoop dat daarin vandaag of morgen een dipje komt zodat ik kan instappen. Twee weken geleden zat het op $2200-2300 en ik zat toen te wachten op ~$2100, eeuwige spijt nu :sob:

2 likes

Ohh ja ik snap dat je spijt hebt inderdaad!

ETH, VET en ADA laat ik inderdaad maar even staan voor lange termijn. Ik had wat van BitTorrent gekocht, maar daar gebeurt toch niet zo veel mee nu dus daar heb ik even m’n geld uit gehaald voor nu.

1 like

Ik zou ETH en ADA zeker laten staan, die behouden de waarde wel en zakken en stijgen niet zo heftig als Doge.

2 likes

Ik denk dat ik een verkoop opdracht erin ga zeggen. Je bent toch altijd te laat of te vroeg, je kan het bijna nooit goed doen haha. Even bedenken op hoeveel ik die zet.

2 likes

Ik vind DOGE helemaal niks :joy: maar heb toch maar even wat gekocht om mee te doen. Met een stop loss er vrij strak onder. Ben benieuwd.

Haha en weer verkocht dus.

@Ophelia Dat. All the time :joy:

De volgende dog coin :roll_eyes: +500%

Btw doge is al aan het dalen. Vaak zijn er insiders die weten wat er gebeurt dus ik zou zeggen… verkopen!

Ik heb doge net verkocht. Had bedacht dat ik zou verkopen als het onder €0.50 zou komen. Heb m’n inleg x 2 en dat vind ik prima.

1 like

Hij staat weer op de 0,536 dus ik wacht nog even.

1 like

0.67 dollar alweer.
Ik wacht snl even af. Heb nachtdienst, dus kan het in de gaten houden.

Poging 2 voor Doge incl strakke stop loss. Moet een keer lukken om winst te pakken toch :sweat_smile::woman_shrugging:t3:

0,65 :grimacing: zit met spanning toe te kijken. Haha. Gaat gelukkig niet om grote bedragen hoor.

1 like