Zucht. Weer verkocht. Misschien moet ik gewoon even iets anders met m’n tijd gaan doen 🥲
Ik had helemaal de wekker gezet voor DOGE om 05.30. Hij gaat alleen maar naar beneden
Heb je toevallig SNL live gezien? Ik heb net een klein stukje teruggekeken en volgens mij heeft Elon in de uitzending alleen maar bevestigd naar zijn moeder dat dogecoin haar moederdagskado is and that’s it.
Ergens had ik verwacht dat er een dip zou komen. Zou te mooi om waar te zijn als ie opeens flink zou stijgen. Gelukkig had ik een deel eruit gehaald bij € 0,53 Nu maar hopen dat ie gedurende de dag wat bijtrekt…
Ik heb ook niet alles gezien, maar hij heeft inderdaad dat van z’n moeder gezegd en dit https://twitter.com/nylo44/status/1391254021760069634?s=21
Hoop ook dat ie nog bijtrekt idd. Ik ga nu nog maar even bijslapen haha.
Iemand tips voor goede technisch analisten/financieel experts om te volgen?
Echte aanraders vind ik Madelon Vos, PlanB en Marc Friedrich. Voor zilver/goud beleggingen en inzicht in financiële systemen vind ik Willem Middelkoop een aanrader.
Ik heb eind januari voor het eerst 50 euro aan doge gekocht. Eerder dit jaar toen ik 400 winst had heb ik de winst verschoven naar andere ‘stabielere’ coins en nog 90 euro aan doge laten staan. Dat is nu iets van 150 waard ( gister 220 ofzo ) maar toch denk ik dat hij dit jaar de 1 dollar wel gaat aan tikken, ik vond dat allemaal wel exciting dus ik laat het lekker staan.
Haha die hele munt lijkt wel volledig afhankelijk van Elons steun
Grote kans inderdaad dat ie nu weer omhoog schiet
Ik had jaren geleden dus wat bitcoin gekocht maar ik kom die wallet met geen mogelijkheid meer in. Dus toen heb ik laatst een paar willekeurige altcoins gekocht, gewoon uit nieuwsgierigheid. En als troost voor mijn verloren bitcoin. (ik heb hier echt nul verstand van maar vind het wel fascinerend)
Toen wilde ik gister gaan slapen en zag ik dat mijn RLC echt ziek hard omhoog was gegaan. Ik heb er 100 euro in gestopt en die was opeens ruim 300 waard. Kon gelijk niet meer slapen omdat ik er helemaal nerveus van werd haha.
Maar hij blijft maar omhoog gaan, hij is nu 450 waard en ik vind dit veel te spannend. Want ja, ik moet ergens gaan verkopen maar het is toch onmogelijk om het juiste moment te kiezen?
Anders haal je alvast je €100 eruit, dan is wat overblijft gewoon winst en minder stress
Ja ik lees dat wel vaker maar ik weet eigenlijk niet of ik dat een oplossing vind. Want je moet alsnog bepalen wanneer het beste moment is om te verkopen, alleen dan een iets kleiner bedrag omdat je er al een deel uitgehaald hebt. Wat ook betekent dat je je winst verkleint.
Ik ben ook niet bang om mijn inleg kwijt te raken, daar staat hij veel te hoog voor en ik slaap vanaf nu niet meer. Maar nu hij zo hard gaat wil ik ook maximale winst, zit opeens helemaal in de money mindset.
Ik denk dat ik het ga laten staan zolang hij blijft stijgen en als hij gaat zakken ga ik de @Rockabye tactiek doen. Vet spannend.
Is er echt nul mogelijkheid om in je wallet te komen? Ik zou hier heel veel stress van krijgen gezien de groei van bitcoin de afgelopen jaren haha
Ik weet alleen nog dat ik een heel goed wachtwoord had bedacht. Honderd dingen geprobeerd maar zonder succes. Dan is je andere optie om zo’n geheime vraag te beantwoorden maar die zijn ook onmogelijk. Ik weet niet eens wat ik daar nu op zou antwoorden.
De enige mogelijkheid is dat iemand mijn oude laptop weer tot leven weet te wekken en dat ik daar in mijn opgeslagen wachtwoorden kijk. Dat moet ik eigenlijk nog eens proberen.
Maar ergens vind ik het ook wel leuk en hoop ik dat ik over 10 jaar, als ik in de geldproblemen zit, opeens het wachtwoord weet te kraken en dan rijk ben.
Edit: kleine kans want ik geloof dat ik echt maar voor 50 euro heb gekocht haha
Omg hij staat nu op 520 euro. Dit is echt insane. Ik snap ook echt niet waarom dit gebeurt.
Oew snap je stress haha, maar wel lekker hoor!!! Weet niet of je ook in Binance zit of niet, maar kan waarschijnlijk ook in andere apps: stel voor jezelf een signaal in als het onder een bepaald bedrag komt? Dan hoef je niet de hele dag dat te checken.
Wat leuk! Dat gevoel is zo’n achtbaan haha. Geniet van de spanning. Wat is RLC voor munt?
Ik zocht even op Reddit en er is een subreddit van als je het leuk vind om het te volgen
@FrootLoops Dat is een heel goed idee! Ik gebruik bitvavo maar ik geloof dat die optie er wel in zit. Ga het proberen.
@anon43983847 Ik heb echt geen idee haha. Ik heb wel geprobeerd er wat over op te zoeken maar het zegt me allemaal niks. Dit is niet helemaal mijn wereld. Maat het is echt een achtbaan ja. Rare vorm van vermaak ook. Maar wel het beste vermaak van dit jaar, tot nu toe.
O dit is wel interessant, geloof dat ik dit ook enigszins kan volgen.
Beetje memes kijken en hypen haha. Inderdaad een hele goede spanning.
Je kan dus (white hat) hackers betalen om je wallet te laten hacken. Ze willen dan vaak een deel van de opbrengst. Hoeveel btc had je?
En die rlc lekker laten staan als je het geld niet nodig hebt!