Ja meerdere. Ik zit ook in de IT en die vriend van je kan dat niet zomaar zeggen hoor
Jemig. Dit is echt zo typisch weer van hem. Wel leuk om te horen dat het dus kan!
Markt is weer aan het dumpen, meh
Naar aanleiding van jou bericht heb ik ook RLC gekocht en met 250 euro 35 euro winst gemaakt. Eerste keer succes met day trading, echt leuk!
En maar goed dat ik hiermee winst heb gemaakt want met deze bizarre dip in de andere crypto had ik anders op verlies gestaan
og xrpâer hier, winst schommelt tussen de 70 en 90 duizend de afgelopen weken, ik hoop echt dat ie gaat stijgen naar 5 euro of 10
Wow hoeveel xrp heb je dan wel niet? Ik heb er ooit voor 30 cent gekocht, ik hoop ook dat ie lekker gaat stijgen! Ik heb er wel vertrouwen in dat ze de rechtszaak gaan winnen.
Ruim 70.000 xrp, meeste gekocht tussen de 20 en 30 cent
Nah autos boeien ons niet zo, liever een minivan kampeer busje en stoppen met werken
Is dat de enige coin die je hebt? En hoe heb je besloten om 15k (?) te investeren?
Ja alleen xrp, daarbij heb ik gewoon het gevoel dat het echt nuttig zou kunnen worden en niet alleen een iets voor de grap is. We zijn begonnen in 2017 met maandelijks geld erin te steken, wat je maar over hebt. Dus zo door de jaren heen is dat idd gekomen op een bedrag van rond de 15.000. Dus absoluut niet in 1 keer, hier zijn we al ruim 4 jaar mee bezig. Het is een keuze die je maakt, want bijv hierdoor hebben we weinig geld gestoken in aflossen van de hypotheek en hier zit meer risico in.
Ah helder. Ja ik denk dat xrp zeker heel interessant kan zijn voor de toekomst, dat is ook de reden waarom ik ooit ben ingestapt. Ik probeer alleen in te stappen in coins die ook iets brengen, niet van die onzincoins. Dan kan ik er beter zelf eentje maken.
Dan was het wel even peentjes zweten toen die rechtszaak begon denk ik?
Ja het is echt vreselijk spannend af en toe, aan de andere kant heb ik er nu best vertrouwen in dat ie niet meer enorm gaat dalen terug naar 20 cent ofzo. En hopen dat die rechtszaak positief verloopt!
Haha @En_17_Anderen , wij gaan ook voor stoppen met werken en een camper en het liefst daarna een âoff the gridâ boerderijtje. Nog genoeg spaardoelen.
Ik wil erna een huis in Italië of Frankrijk met heel veel grond zodat de hond lekker kan rennen en spelen en waar je je eigen groeten en fruit kan verbouwen
Zoals ze zeggen: enjoy the ride and hodl
Komt vast wel weer goed joh! Dit hoort er echt bij. Welke coins heb je? Ik hoop alleen niet doge want daar durf ik niks positiefs over te zeggen
Afsplitsing van de normale eth.
Gisteren een wallet gemaakt, mân vriend zit er al een tijdje in en heeft me toch overgehaald haha. Gewoon een klein bedrag wat ik iedere maand er naar over ga maken. Heb tot nu toe Safemoon, Sushi, Ethereum en Australian Shepherd Tokens gekocht
Mijn VeChain en Chainlink zijn echt flink gezakt Maar ga denk ik wel bijkopen vandaag. Zie vooral VeChain toch als lange termijn investering.
Bij mij is ook alles flink gezakt, alleen ADA valt nog wel mee. Zit ook te twijfelen om bij te kopen, maar ben nog een beetje aan het bijkomen van mân DOGE fiasco van dit weekend waar ik (voor mijn studentenportemonnee) nogal wat ben verloren haha.
Vooralsnog vallen de retraces mee t.o.v. De vorige bullrun. Toen zakte BTC wel eens 40%, nu is dat telkens 20-25% geweest.
Zijn er hier ook mensen die in crypto sparen en niet perse voor (fiat) winst gaan?
Hersenspinsel
Ik heb me de laatste tijd verdiept in macro economie en ben vrees dat er de komende jaren flink inflatie gaat optreden. De rente staat al jaren historisch laag staat i.v.m. de financiĂ«le crash in 2008 (voor $ en âŹ). De rentes zijn nooit meer naar boven gekomen en toen kwam de pandemie langs waardoor er weer een nieuwe crisis dreigt. Normaal is renteverlaging er om de economie te stimuleren, maar deze knop is al maximaal aangedraaid. Om nu een economische crisis te âvoorkomenâ printen centrale banken juist heel veel geld extra uit (meende ergens gelezen te hebben dat de federal reserve in 2020 20% van de totale $-cashflow bijgeprint heeft).
In mijn ogen duw je het probleem alleen maar vooruit? Indien al dat extra geld alleen stroomt naar grote bedrijven/aandelen, merken wij (als in normale consument) er minder van: de rijken worden weer rijken. Maar indien dit extra geld constant in en markt gepompt wordt, kan je spaargeld in kortere tijd ook ineens 20% minder waard worden . Of kan het eten, vaste lasten etc. ineens veel duurder zijn. Er zijn al signalen dat veel grondstoffen steeds duurder worden, dit wordt uiteindelijk toch weer doorberekend aan de consument.
Eerlijk gezegd vind ik het hele geld systeem een partij vaag. Eigenlijk wordt er al sinds 1971 continue nieuw geld âgemaaktâ (toen koppelde de $ los van goud - geld was toen een bewijs voor de hoeveelheid goud dat in de bank lag). Vandaar dat onze opaâs en omaâs huizen van 5000gulden konden kopen en wij nu makkelijk 300.000⏠moeten neertellen.