Crypto

Ik dacht ook dat het kon (nieuwsartikel gelezen geloof ik) totdat ik het er met een vriend die in de IT zit over had die zei dat het echt super kleine kans is dat het lukt. Als in minder dan 0,1%.

Ben daarom benieuwd of je wel is een succesverhaal heb gehoord?

1 like

Ah zou wel echt top zijn als het ooit lukt! Ik denk dat die 50 euro inmiddels ook wel een paar honderd is haha

Ja meerdere. Ik zit ook in de IT en die vriend van je kan dat niet zomaar zeggen hoor :joy:

Jemig. Dit is echt zo typisch weer van hem. Wel leuk om te horen dat het dus kan!

2 likes

Markt is weer aan het dumpen, meh

Naar aanleiding van jou bericht heb ik ook RLC gekocht en met 250 euro 35 euro winst gemaakt. Eerste keer succes met day trading, echt leuk!

En maar goed dat ik hiermee winst heb gemaakt want met deze bizarre dip in de andere crypto had ik anders op verlies gestaan

og xrp’er hier, winst schommelt tussen de 70 en 90 duizend de afgelopen weken, ik hoop echt dat ie gaat stijgen naar 5 euro of 10 :sunglasses:

3 likes

Wow hoeveel xrp heb je dan wel niet? Ik heb er ooit voor 30 cent gekocht, ik hoop ook dat ie lekker gaat stijgen! Ik heb er wel vertrouwen in dat ze de rechtszaak gaan winnen.

1 like

Ruim 70.000 xrp, meeste gekocht tussen de 20 en 30 cent

3 likes

Nah autos boeien ons niet zo, liever een minivan kampeer busje en stoppen met werken :smiley:

1 like

Is dat de enige coin die je hebt? En hoe heb je besloten om 15k (?) te investeren?

Ja alleen xrp, daarbij heb ik gewoon het gevoel dat het echt nuttig zou kunnen worden en niet alleen een iets voor de grap is. We zijn begonnen in 2017 met maandelijks geld erin te steken, wat je maar over hebt. Dus zo door de jaren heen is dat idd gekomen op een bedrag van rond de 15.000. Dus absoluut niet in 1 keer, hier zijn we al ruim 4 jaar mee bezig. Het is een keuze die je maakt, want bijv hierdoor hebben we weinig geld gestoken in aflossen van de hypotheek en hier zit meer risico in.

Ah helder. Ja ik denk dat xrp zeker heel interessant kan zijn voor de toekomst, dat is ook de reden waarom ik ooit ben ingestapt. Ik probeer alleen in te stappen in coins die ook iets brengen, niet van die onzincoins. Dan kan ik er beter zelf eentje maken.
Dan was het wel even peentjes zweten toen die rechtszaak begon denk ik?

1 like

Ja het is echt vreselijk spannend af en toe, aan de andere kant heb ik er nu best vertrouwen in dat ie niet meer enorm gaat dalen terug naar 20 cent ofzo. En hopen dat die rechtszaak positief verloopt!

1 like

Haha @En_17_Anderen , wij gaan ook voor stoppen met werken en een camper :sunglasses: en het liefst daarna een ‘off the grid’ boerderijtje. Nog genoeg spaardoelen.

2 likes

Ik wil erna een huis in Italië of Frankrijk met heel veel grond zodat de hond lekker kan rennen en spelen en waar je je eigen groeten en fruit kan verbouwen

3 likes

Zoals ze zeggen: enjoy the ride and hodl :joy:

Komt vast wel weer goed joh! Dit hoort er echt bij. Welke coins heb je? Ik hoop alleen niet doge want daar durf ik niks positiefs over te zeggen :sweat_smile:

3 likes

Afsplitsing van de normale eth.

1 like

Gisteren een wallet gemaakt, m’n vriend zit er al een tijdje in en heeft me toch overgehaald haha. Gewoon een klein bedrag wat ik iedere maand er naar over ga maken. Heb tot nu toe Safemoon, Sushi, Ethereum en Australian Shepherd Tokens gekocht

1 like

Mijn VeChain en Chainlink zijn echt flink gezakt :frowning: Maar ga denk ik wel bijkopen vandaag. Zie vooral VeChain toch als lange termijn investering.