Inderdaad, wat hij doet is niks anders dan FUD verspreiden. Om vervolgens in de lage 40K weer te kopen.
Nee is niet helemaal zeker, beetje kort door de bocht, maar volgens verschillende crypto experts deed hij het eerder om aan te tonen dat de bitcoin een solide munt is. Het idee erachter zou dan zijn dat hij een dip creëert zodat dan meer mensen geneigd zijn om in te stappen of bij te kopen.
Wat hij nu doet is wel echt vreemd. Het beïnvloeden van de markt doet hij toch echt wel met een doel. En zijn bedrijf zal er waarschijnlijk wel beter van worden.
Ik zou er helemaal niet gek van staan te kijken dat Musk plotseling met mining apparatuur op de markt komt die op duurzame energie draaien.
Cashen jullie weleens wat uit? Mijn zeer bescheiden portfolio bestaat voornamelijk uit Matic en Ada, waardoor ik toch mooi wat heb verdiend vannacht. heb net besloten 350 euro uit te cashen. Lijkt me zo onrealistisch om een bedrag op je bankrekening te zien dat je hebt ‘verdiend’, terwijl je sliep
Wij nooit, herinvesteer in een andere coin of koop later goedkoper terug. Komt ook omdat het geld wat er in zit wij niet nodig hebben. Gaat alleen maar elke maand geld naar toe. Na de bull markt wil ik wel meeste verkopen en dan alleen btc aanhouden. Rest koop ik later goedkoop weer terug.
Zie het ook meer voor de toekomst en niet een manier om snel geld te verdienen.
De inleg hebben we eruit gehaald, dus wat er overblijft is dan puur winst.
Ze hadden het hierover in de podcast van Porterenee en gaven aan dat de “winst” van je crypto’s niet belast is. Kun je misschien even terugluisteren!
Zo Matic ging even lekker zeg, heb de helft er uit gehaald en weer in BTC gestopt. ADA ook, zo netjes, maar die laat ik lekker staan. Gaat in iedergeval een stuk beter dan m’n aandelen de laatste week.
https://m.youtube.com/watch?v=3Rl5q-TYJH8
Madelon Vos legt uit wat Elon Musk aan het doen is, ik zat er naast…
Ook diept ze de stagflatie en de relatie met Bitcoin uit.
-30% is stabiel in de cryptowereld 🥲🥲🥲🥲🥲
Oh hier ben ik wel benieuwd naar. Hoe lang zijn jullie al bezig en loont het op deze manier ook voor jullie?
Ik ben nu een jaar of vier bezig en heb alleen aan het begin ingelegd. Die inleg heb ik van 75 procent verlies naar nu 400 procent winst zien gaan. Daarom is mijn beeld misschien wat vertekend, maar vind ik crypto te volatiel voor de lange termijn. Denk er nu aan om de winst uit crypto trading in aandelen etf’s te stoppen voor de lange termijn. En inderdaad nu eerst alt season afwachten en hopen dat ik de juiste keuzes heb gemaakt qua alts haha.
Ik ben er bij hem nooit zeker van op hij de superheld is die hij pretendeert te zijn, of juist een supervillain.
Wat betreft Elon Musk en z’n zorgen over het energieverbruik van de miners; met zijn Space-X zijn al verschillende raketten ontploft, ook een keer opzettelijk als het goed begrijp. Oké, die lanceringen kostten geen energie?
Zijn vorig jaar begonnen en nog geen jaar mee bezig. Staan nu wel mooi op winst, maar aan het begin ook onder je inleg zien staan. Of slechte beslissingen nemen verkopen, omdat het ineens daalt. Daar heb ik nu geen last meer van en slaap er ook niet minder door. Denk wel net als bij beleggen dat je na 10 jaar zeker winst heb. Als je grote coins aankoopt die worden elke 4 jaar meer waard. En fiat alleen maar minder. Denk dat dca wel mooi is voor op de langere termijn, als je maar niet in een bearmarkt verkoopt.
ADA gaat wel lekker zeg
Na ongeveer 4 jaar krijg je een halving hierna begint langzaam de bullmarkt, daarna zak de boel weer helemaal in (bearmarkt) om de cyclus te herhalen. Ook btc stort dan in, alleen minder dan de alt coins. Alt coins soms wel meer dan 90%. Je kan dan gaan oriënteren welke altcoins je wilt aankopen, niet alle alt coins van de vorige cyclus komen ook weer terug. Dit is hoe het in het verleden ging en geen garantie voor de toekomst. Wanneer de bullmarkt eindigt weet je niet, je kan ook dca verkopen, elke dag een klein beetje.
Zelf heb ik de vorige run niet mee gemaakt. Ken wel mensen die de vorige run meegemaakt hebben,ook die te laat waren met verkopen en 3 jaar gewacht hebben voordat ze weer in de plus stonden.
toen Btc van 18k naar 2k ging was het wel… jammer
Dat is wel zuur ja, als je nu terug kijkt is 18k echt super uitverkoop.