Crypto

Laat staan 2k hahaha had ik er toen maar 5 gekocht… Mja voor hetzelfde geld denken we dat over 4 jaar weer als ze 400k waard zijn :joy: (niet dat ik er nu 5 kan kopen lol)

1 like

Haha ik zou willen dat ik 5 btc heb. Al word je geduld en emoties wel op de proef gesteld als het ineens zo keldert.

Is hier iemand die een bot gebruikt voor het traden? Ik doe soms aan daytraden maar wil liever niet de heledag met crypto bezig zijn.

Maak je al gebruik van buy en sell orders? Of kan een bot meer dan kopen/verkopen op een bepaalde prijs?

Daar maak ik al gebruik van. Bots kan je instellen hoe jij wilt traden, kopen en verkopen dan de coins die je wilt voor jou aan.

Ripple :rocket:

2 likes

Ik heb eind april 300 ingezet via coinbase, toen over 3 coins verspreid. Heb nu alles alleen nog op ankr en cardano staan omdat de derde munt niet heel goed ging. Van de 300 euro heb ik volgens mij 8 euro aan coinbase aan commissie betaald en ik sta nu op 415 euro :nerd_face: paar uur geleden was het zelfs 435. Eigenijk alles met dank aan cardano want ankr gaat niet heel top helaas

Misschien dat ik de komende tijd er nog een paar honderd bij in gooi, maar ik vind het helemal mooi zo. Ik heb best wat spaargeld en dat heeft vorig jaar 2,50 ofzo aan rente opgeleverd.

1 like

Ik heb voor 15 euro aan kabosu gekocht, een relatief nieuwe coin. Ze verwachten dat ie flink gaat stijgen binnenkort, kom maar door graag

Op pancakeswap, die heb ik via metamask gelinkt aan mijn binance chain wallet en toen met bnb coins kabosu gekocht. Was een heel gedoe, maar het is gelukt!

1 like

De bear market gaat in zodra de ‘up-trend’ verbroken wordt. Dat is nu nog niet het geval (kijken naar BTC).

Zelfs eth daalt best veel. Wat is er gebeurd haha

Edit: Elon weer hoor met zn kuttweets.

Als je bij iedere dip enorme spanning krijgt of baalt is beleggen in crypto misschien niks voor je. Dan kan je beter een beleggingsrekening openen en in duurzame fondsen beleggen.

4 likes

Ik verwacht dat de Bitcoin nog wel een stuk kan zakken. Zeker als Musk besluit te dumpen. Maar dit zie ik als een mooi moment om bij te kopen.

Ik heb even geen technische tekening ter uitleg maar BTC zit sinds ongeveer oktober 2020 in een uptrend. Als je langs die eerste stijging een lijn legt en doortrekt, heeft BTC met de laatste daling deze lijn nog niet doorbroken.

Maar technische analyses zijn redelijk ingewikkeld. Je hebt te maken met moving averages, bollinger bands, ischimoku clouds, tenkan- en kijun lijnen :sweat_smile: En daarmee probeer je te bepalen waar de support- of resistance zit (en waar de kans groot is dat prijs de prijs op kan omlaag of omhoog kan bouncen). Daarnaast zijn er bepaalde patronen (bullish flag, falling wedge, head and shoulders, etc.) om te herkennen, maar ook daar ziet niet iedereen hetzelfde in.

@Ovenschaal bepalen wat het perfecte moment voor ‘buy the dip’ of ‘sell the top’ is nogal een kunst en iedereen denkt daar weer anders over.

Ik had geïnvesteerd rond 2016 oid, maar ben ik 2018 begonnen met elke maand bijkopen (ongeacht de prijs) en dat heeft mij veel rust gegeven.

2 likes

Haha ja echt precies dat. Had gisteren ETH bijgekocht vanwege de dip. En dan gaat ie vanmorgen nog verder naar beneden. Helaas. Maarja, komt wel weer goed in de loop van de week waarschijnlijk.

Het schijnt dat hij voor 1,5 biljoen bezit. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat zou dumpen hoor

Gaat nu ook de ronde dat hij 10k btc heeft gekocht. Dan scheelt het nog al als de prijs 10% zakt in een dag.

Hier het zelfde gisteravond koop orders er ingezet, met de gedachte onderste haalt die vast niet. Wordt je wakker staat btc nog lager.

1 like

Elon is voor veel van zijn volgers een Messias. Hij vraagt, zij draaien.
Dus ja, ik denk inderdaad dat als hij zou gillen dat de aarde plaat is, zijn Minions dat zullen geloven.
Zijn invloed is zo groot, en daar zou hij verstandiger mee om moeten gaan, maar zijn volgers zijn net zo goed “schuldig” aan deze praktijken.

Nou, I did it! Gisteren voor een paar tientjes ( :joy:) bitcoin, ripple en chainlink gekocht. Heb me goed ingelezen, maar als ik dan hier mee lees voel ik me echt weer compleet ongeïnformeerd. Zijn er nog goede blogs/groepen/fora die ik sowieso moet lezen? Probeer nu zoveel mogelijk info op te nemen want het is wel de bedoeling dat ik er meer mee ga doen, traden lijkt me heel gaaf.

2 likes

Yes, hier nog een haha. Had al een tijdje een Binance account, maar gisteren pas (eindelijk) ingestapt. Het voelde alsof het moment daar was. :joy: Ik probeer me wel een beetje te verdiepen, maar geen idee waar ik moet beginnen. Dus ik houd me ook aanbevolen voor tips etc.