Crypto

Nou, precies dat dus. Daarnaast alle Engelse termen etc. Spreek echt wel goed woordje Engels maar het lukt me gewoon niet om door die lappen tekst heen te worstelen. Ik heb nu ook een account aangemaakt op Tradeview, ook ingewikkeld maar hopelijk levert dat wat op. Heb net meer Ripple bijgekocht, die staat overal op ‘strong buy’, dus misschien komt daar wat uit. Heb ook wel veel gehad aan allesovercrypto . nl. Erger me alleen helemaal kapot aan dat ze je de trainingen aan willen smeren, maar als je daar doorheen kan kijken staat er wel veel waardevolle informatie op.

@Ings Ja het is ook moeilijk. Ik mis echt een beetje een groep waar makkelijke info wordt gedeeld en niet meteen met moeilijke woorden wordt gegooid die de beginners niet snappen. Iedereen moet ergens beginnen

2 likes

Ik snap niet zo goed waarom je denkt dat het niet lager kan. Waar is dat op gebaseerd? Hij gaat gewoon wel een tijdje dalen waarschijnlijk en als btc daalt, daalt de rest mee.

1 like

Er is elke iets heel ‘ergs’ waardoor de markt daalt en dan toch weer stijgt. Het is normaal dat koersen dalen en stijgen

1 like

Dit is al de 3e keer dat China crypto verbant :joy:

6 likes

Haha precies :joy:

Het is meer accepteren dan snappen. Ik geloof nog steeds dat niemand het echt snapt, maar meer accepteren dat dit soort dips erbij horen. Bitcoin bestaat al 20 jaar, het is echt niet omdat Elon Musk een random tweet uitstuurt dat ie naar 0 gaat. En anders accepteren dat je het risico hebt genomen toen je instapte. Je post hier best wel vaak paniekerige berichten, en dat snap ik heel goed, maar dit hoort echt bij de deal van potentieel gratis veel geld verdienen. Als je dat niet wilt zou ik je geld eruit halen.

Zo ben ik gestopt met korte termijn traden omdat ik daar zooo zenuwachtig van werd. Dat trek ik gewoon niet. Dus beter voor mezelf om dat niet te doen.

2 likes

Herkenbaar, maar dat gaat je niet lukken wat betreft crypto :joy:

1 like

Wat @Rockabye zegt, veel coins zijn geen gebakken lucht en daar zit wel degelijk allerlei vernieuwende technieken, projecten, bedrijven etc. achter. Dat moet je een beetje zien als aandelen. Dat verdampt heus niet zomaar, omdat een random biljardair een berichtje de wereld in stuurt. Belangrijk om dan wel het onderscheid te maken tussen deze coins en de onzincoins. Want dat kan zeker wel snel verdampen!

Dat weet je nooit😂 ook niet met aandelen. Wat wel mogelijk is, is technische analyse, patronen herkennen etc en gewoon vertrouwen hebben

Vooral ijdele hoop en verwachting. Daarnaast iets wat al lang “meegaat” waarin inhoudelijk niks extreems gaat veranderen en het gaat over een markt zal zich wel herstellen. Of het nu een bedrijf is of een crypto munt. Het bij risico van een start up, verouderde ‘producten’, of iets zonder naamsbekendheid is veel groter. Althans dat is mijn theorie en ik heb nieteens btc want vond 3 jaar geleden al dat ik de boot had gemist. 🥲

Overigens is, in mijn optiek, alle (oké misschien niet alle maar veel) #buythedip #moon #lambo #hodl etc op social media en alle andere platformen ook gewoon om anderen te beïnvloeden.

Ik ga maar weer voor de 3e keer deze week the dip buyen :wink: hahah altijd als ik dat niet doe baal ik achteraf.

1 like

Ja echt crying in the club dit, en ik heb over paar dagen pas geld om bij te kopen, stommmm.

Het is wel echt een slachtveld dit :joy:

Precies wat jij zegt!

Willen jullie mij taggen als het weer flink is gestegen? Ik probeer niet meer te kijken, want dit is niet goed voor m’n humeur.

2 likes

Buy The dip😂

1 like

Zooo je ripple 🪦

Ik heb een ether erbij gehaald!

1 like

Omg m’n inlegbedrag is inmiddels meer dan gehalveerd :scream: maar ga zo toch maar even bijkopen als ik thuis ben :sweat_smile:

1 like

Ik dácht dus dat ik de dip had gekocht vorige week. NOT! Ik vraag me af of dit een dip is of dat het nog verder gaat dippen :pensive:

1 like

Pff zeg dat wel! Maar ach het komt wel weer goed :joy:

1 like

Btc zit wel rond zn support dus misschien nog een beetje dalen, maar ik hoop niet veel meer :crossed_fingers:

1 like

Iedereen is aan het dippen , iedereen doet sowieso altijd met bitcoin mee. Alle vertrouwen in een stijging op termijn

1 like