Bij mij duurde het 5 tot 10 minuten.
Echt jammer dat ik gister niet 1000 ripple heb verkocht en nu terug gekocht😂 dan had ik ff 750€ kunnen verdienen.
Het zou bij je spot moeten staan maar ik denk dat er nu wel flinke vertraging is want Binance kan de druk niet aan.
Meer mensen last ook van die storing bij bitvavo? Mijn prijsalerts zijn helemaal niet af gegaan terwijl ze er allemaal al onder zitten en ik kan niet storten…
Damn dit is wel een heel intense daling ineens en alles ligt eruit
Oeff dacht yolo krijg toch morgen weer geld dus kan wel wat bijkopen maar kom er via binance en bitvavo niet meer doorheen.
Ik kom er ook niet door…
Ik kwam er bij Blox nog wel doorheen met storten!
Denk dat je te laat bent! Maar misschien gaat ie nu omhoog en dan weer een dipje, dat is ook wel vaak.
Ik heb in een half uur alweer 500 euro verdiend met ether en cardano
Oh dit is wel echt kwalijk!
Ik heb tussendoor nog even voor 200 euro cardano kunnen kopen en nu is de site/app weer niet bereikbaar, dus ben benieuwd hoe het er straks uitziet haha.
ugh kraken is ook langzaam en heb eigk geen idee hoe dat hele geld deposit moet
Heb t even opgezocht had al heel lang niks meer gekocht of verkocht maar geld is toch niet op tijd en hij stijgt alweer
Ik heb meestal wel wat in euro’s staan voor dit soort momenten ripple alweer van 0,75 naar een euro! En hij zal vast nog weer iets zakken (niet zo diep denk ik), voor het weer gaat stijgen.
De hele markt zit in een sell-off. Inclusief de banken! Interesting haha. Ga dit soort dips wel even in de gaten houden. Wou dat ik net wat ETH had gekocht haha.
Haha holy shit, ik zat op 150% winst maar volgens mij heb ik nu gewoon verlies. De app doet het bij mij niet eens meer dus kan het ook gewoon niet zien
HODL on mensen, no stress
Gisteren begonnen met €50,- om eens te kijken hoe het werkt en wat het oplevert. Tot nu toe zit ik op -24%… het is voor mij gelukkig maar speelgeld, maar ik kan me voorstellen dat een hoop mensen nu in de stress schieten.
Is wel handig! Naja ik heb eigk weer de boot gemist, wou van de week verkopen voor 1400 en had nu hetzelfde kunnen kopen voor 800 euro, dan had ik 600 verdiend maar helaas
Ik heb namelijk een tweede ripple accountje met 1000 ripples om te spelen
Bitcoin kopen of nu of niet🧐 twijfel
Ik heb wat eth bijgekocht, voor de rest laat ik alles gewoon staan
Ik denk dat ie nog een beetje gaat zakken, maar als je long term wilt kopen is dat niet zo erg.