Crypto

Nou heb net ook nog weer ADA en ETH bijgekocht. Durfde gisteren nog niet, het daalde zó snel dat ik dacht dat t nog wel verder ging zakken misschien. Vannacht redelijk stabiel gebleven dus leek me een goed moment :sparkles: and now we wait

1 like

Ik heb hem aangevraagd. Eigenlijk meer met het idee ‘nu is het nog gratis, later misschien niet meer’, om hem in de toekomst misschien te gebruiken. Ik kreeg hem vandaag binnen.

2 likes

Ik mis telkens de grotere dips en gister liep m’n app ook vast, werk met Kraken dus kan geen limit buys instellen helaas. (Het lukt me maar niet om door die Coinbase verificatie te komen.)

Ik hoop op nog een klein dipje voor ADA zodat ik kan bijkopen. Voor de rest heb ik BTC en ETH op niet super goede momenten gekocht maar ik hoop dat dat snel weer goed komt! Wilde die coins korte termijn houden namelijk.

1 like

T gaat weer helemaal goed! :rocket:

5 likes

De vraag is voor hoe lang :cold_face:

1 like

Kwam deze tegen op fb, misschien iets voor iemand hier?

1 like

Tot nu hahahah😅

Toevoeging geldt alleen voor ripple zie ik nu😅

Ik doe geen pump en dump eerder hodl haha

3 likes

Er wordt gevraagd naar beleggen óf p&d, dus als je het leuk vindt kun je vast reageren!

2 likes

Oja zie het! Maar toch geen interesse, ik heb ergens gelezen dat het helemaal niet slim is om te vermelden hoeveel crypto je hebt als je niet anoniem bent. Blijkbaar ben je dan een makkelijk doelwit voor stelen dan gaan ze alles van je opzoeken wat ze maar kunnen vinden

2 likes

Ik ga dit topic volgen :+1:

Mijn vriend en ik hebben besloten om crypto’s te kopen. En zijn ons aan het inlezen en ik heb dit hele topic gelezen. :smiley:

We willen een extra zakcentje verdienen per jaar. En ook voor de toekomst investeren. We hebben op dit moment 200 euro geld over om te incesteren. Edit: investeren :woman_facepalming:

Wow, ik ging dat woord Googlen :joy:

Eerste deel :white_check_mark: nu hopelijk ook het tweede deel (stijgen).

2 likes

Ik word echt hebberig van die dips. Wil alleen maar bij gaan kopen, maar ik heb al veel te veel gekocht de laatste tijd (heb nu ETH, BTC, ADA, VET, ENJ, ETC, DOGE). Maar nu heb ik weer in m’n hoofd gehaald dat ik meer VET wil gaan bijkopen.

1 like

Heb zoveel bijgekocht laatste dagen en elke keer zakt de prijs nog meer :rofl: Gemiddelde aankoopprijs gaat wel lekker omlaag zo

1 like

Altijd vertrouwen hebben :rocket: komt goed haha

5 likes

Gisterenavond :joy:

Ik heb toch nog voor een paar tientjes VET en ZIL bijgekocht haha.

12 likes

Ah zo lief, dankjewel! Je verzint het niet maar ik had net voor de grote dip wat gekocht en was vrijdag al om 22:00 in slaap gevallen…

Ik heb best wat coins gekocht afgelopen dagen en door mijn slechte timings sta ik best wat in de min nu. Heb wel vertrouwen dat het weer goed komt, enige wat ik kut vind is dat ik Nano nog voor $13 heb gekocht :tired_face:

1 like

Elke keer denk ik ‘zo ik heb echt op een vet goed moment gekocht’. En dan 2 dagen later staat ie nog lager :sob:

4 likes

Maar weet er ook iemand wat er precies gaande is? Vertrouwen weg?