Crypto

Pffffff xrp is hartstikke milieu vriendelijk! Waarom scheert iedereen iedere crypto over 1 bitcoin kam?

2 likes

Haha snap ik wel dat je niet alles kent, ik weet persoonlijk eerlijk gezegd ook niet super veel van andere coins dan xrp :joy: maar ripple is dus wel milieuvriendelijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja helemaal prima natuurlijk, maar om dan te zeggen dat alles kut is is wel een beetje kort door de bocht dan :joy: (wat nu ook weer kort door de bocht van mij is) ethereum wordt trouwens proof of stake en cordano is dat al, dat is de milieuvriendelijkere techniek :slight_smile:

2 likes

Sinds 1970ish is de goudstandaard voor onze wereldcurrency ($) al losgelaten. Geld heeft sindsdien in principe alleen de intrinsieke waarde die onze samenleving er aan geeft (ofja, ons kapitalistische, economische systeem).

Daarnaast zijn centrale banken gemachtigd om extra geld bij te drukken wanneer nodig. En dit is exponentieel gebeurd, vooral de afgelopen 1.5 jaar (Grafiek Total Dollar Supply 1968-heden) - door al het bijprinten wordt je 1000€ spaargeld langzaamaan veel minder waard.

2 likes

Je hoeft jezelf trouwens ook niet constant te verdedigen! Volgens zijn de verschillende kampen (crypto’s , investeringen, vastgoed etc… nogal vel in hun overtuigingen. Bijleren van andere communities is erg
leuk. Mocht je een wat cynischer beeld wil krijgen van de economie en de waarde van geld, dan kan ik je de documentaire serie Dirty Money op Netflix aanraden of Enron, the smartest guys in the room. Je schrikt je dood.

Blockchain en NFT’s zijn daarom zo goed idee haha.

Ja mijn inleg is door de helft gegaan. Echt voor schut

Ja typisch hè…

Ik kreeg ook een mail met " sorry for the inconvenience and thanks for understanding".

Uh, hallo?!
Ik understand helemaal niets want je legt het niet uit :face_with_raised_eyebrow:

Het was niet zo’n goede dag hè… wel weer een beetje cardano bijgekocht!

1 like

Death cross is geweest dus ze verwachten nog veel daling :upside_down_face:

Ik kijk er niet eens meer naar om eerlijk te zijn, ik wacht wel totdat het weer gaat stijgen. In mijn hoofd is het geld wat ik heb geïnvesteerd nog wel aanwezig, maar nog niet zichtbaar :joy:

2 likes

Leuk die dip :sob::sob:

Lol sinds dit bericht 20% van m’n portfolio weg

Bij mij is het juist weer €100 gestegen. Maar nog steeds verlies :crazy_face::crazy_face:

Ja ik sta er hetzelfde in. Ik vind het ook wel even lekker ofzo, even weer met beide benen op de grond! En scheelt dat ik het geld nu ook niet nodig heb. Het gaat vast ooit weer stijgen :crossed_fingers:

1 like

Ja nu weer wat gestegen, ben benieuwd! Je hebt zo’n grafiek waar ze het naast leggen en dan zou het weer nu de dip van de dip van de dip zijn. Ik doe lekker niks en zie het wel.

Vind het wel lastig met al die technische analyses, heb vanalles gekeken de afgelopen weken, maar vaak gaat het toch weer heel anders dan voorspeld. Maar ergens wil ik toch blijven kijken om een soort gevoel van controle te hebben ofzo haha…

Ik probeer me er maar aan vast te houden dat dit wel weer (misschien wel pas over een aantal jaar) gaat aantrekken en uiteindelijk weer hoger wordt dan de vorige ATH’s. Ik blijf in ieder geval maandelijks bijkopen, ik heb geduld.

1 like

Mijn portfolio begint heel langzaamaan weer wat groener te kleuren :raised_hands:t2: Hopelijk zet het door nu!

Jaaa de mijne ook! :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2: